IMU - Poskytování budoucnosti lepší zdravotní péče
International Medical University (IMU) je první a nejznámější soukromá lékařská a zdravotní univerzita v Malajsii, která má více než 24 let specializovaného zaměření na vzdělávání ve zdravotnictví. Univerzita je první univerzitou v Malajsii, která nabízí konvenční a doplňkovou medicínu, vše pod jednou střechou. Založena v roce 1992, univerzita má mezinárodní pověst a poskytuje vysokou úroveň vzdělání na úrovni předškolního, bakalářského, postgraduálního a dalšího profesního rozvoje. Jeho bakalářské programy se skládají jak z místních tratí (IMU), tak z mezinárodních partnerských tratí (partnerský vysokoškolský titul).
IMU byla průkopníkem prvního programu Partner Medical School na světě, který umožnil studentu zahájit své vzdělání v Malajsii a zároveň absolvoval a získal titul na mezinárodní univerzitě. Během posledních 24 let se IMU rozrostla z lékařské fakulty s 5 partnerskými univerzitami v roce 1992 na mezinárodně uznávanou vysokoškolskou instituci s více než třiceti světovými univerzitními partnery v Austrálii, na Novém Zélandu, v Kanadě, v USA, v Irsku, v Číně a ve Velké Británii . Prostřednictvím této spolupráce IMU poskytla příležitost pro více než 3 500 studentů, aby dokončili své tituly na těchto prestižních univerzitách.
Hlavní kampus IMU se nachází v Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malajsie. Od roku 1999 založil IMU klinické kampusy v Serembanu a Kuala Pilahu (Negeri Sembilan, Malajsie) a Batu Pahat a Kluang (Johor, Malajsie). V současné době má univerzita více než 3 400 studentů v různých programech, z nichž asi 2 980 studentů sídlí v Bukit Jalil, dalších 420 v klinických areálech. IMU se stala hostitelem více než 200 zahraničních studentů zastupujících více než 30 zemí světa.
K dnešnímu dni nabízí IMU předuniversity program: Nadace ve vědě, řada vysokoškolských programů v lékařských a zdravotnických vědách: Medicína, Stomatologie, Farmacie, Farmaceutická chemie, Ošetřovatelství, Ošetřovatelská věda, Dietetika s výživou, Výživa, Psychologie, Biomedicínská věda , Lékařská biotechnologie, chiropraxe, čínská medicína a postgraduální studium: MSc a PhD v lékařských a zdravotnických vědách (podle výzkumu), MSc ve veřejném zdraví, magisterské praxe v oboru farmacie, MSc v analytické a farmaceutické chemii a MSc v molekulární medicíně. Kurikulum IMU pro své vysokoškolské studijní programy je srovnáváno s mezinárodními standardy a je přijímáno mezinárodními partnerskými univerzitami pro přenos kreditů do příslušných programů.
Model učení IMU je založen na jeho základních hodnotách, které podporují rozvoj studentů v znalostních a kompetentních zdravotnických pracovnících, kteří jsou kritickými myslitelkami, reflexní a přesto proaktivní. Cílem je vytvořit absolventy zdravotní péče, kteří se zavázali k celoživotnímu učení a přiměli pocit dobrého občanství, vedení a etického chování.
Ve své neustálé snaze o akademickou excelenci bylo stěhování do výzkumu přirozeným pokrokem v oblasti výzkumu v oblasti zdravotnictví a zdravotnictví, stejně jako v oblasti medicínského vzdělávání, které jsou klíčovými oblastmi. Očekává se, že výzkumné úsilí IMU bude dále posíleno, protože Institut pro výzkum, vývoj a inovace (IRDI) byl zahájen v září 2012.
Univerzita měla v roce 2010 zásadní úspěch se začátkem svých středisek zdravotní péče, které umožnily pracovníkům a studentům IMU přijímat a léčit pacienty. Střediska zdravotní péče, které slouží jako učební místo pro studenty IMU, spojují společně pod jednou střechou disciplíny alopatické (západní) medicíny a doplňkové a alternativní medicíny.
IMU je integrovaná zdravotnická a zdravotní zařízení, která nabízí vzdělání, zdravotní péči a výzkum v partnerství s některými z nejuznávanějších osob a univerzit na světě v oblasti medicíny a zdravotní péče.
Vidění
IMU bude inovativní globální centrum excelence v oblasti učení a výzkumu, které bude podporovat společenství vědců a profesionálů, kteří jsou odhodláni sloužit společnosti, podporovat rozvoj studentů, aby dosáhli svého skutečného potenciálu stát se kompetentními, etickými, pečujícími a dotazujícími občany a vizionářskými vůdci.
IMU se zavázala k akademické svobodě a zásadám rovných příležitostí při prosazování a uplatňování znalostí, nejvyšších standardech intelektuální, vzdělávací a výzkumné produktivity; a vytvoření vzdělávací organizace, která respektuje jednotlivce.
Vzdělávací mise
Jako vzdělávací instituce naše poslání je:
- Dále posílit IMU jako středisko excelence pro vysokoškolské programy v medicíně, farmacie a dalších vědních programů v oblasti zdraví
- Vytvoření IMU jako střediska pro vysokoškolské vzdělávání, které poskytuje školení prostřednictvím multidisciplinárních programů
- Vytvoření IMU jako centra pro postgraduální vzdělávání a další odborné vzdělávání
- Vyškolení znalých a zručných odborníků s vysokými etickými standardy, kteří se budou věnovat službě a zlepšování kvality života komunity
- Vyškolení kompetentních odborníků s využitím inovativních technologií znalostí, zejména IKT v procesu výuky a učení
Politika kvality
Naším cílem je být inovačním střediskem excelence v oblasti učení a výzkumu, který vytváří kompetentní, pečovatelské a etické profesionály, kteří jsou studenty celoživotního učení. Snažíme se dosáhnout nejvyšších standardů produktivity v oblasti intelektu, vzdělávání a výzkumu.
8 Výstupní domény
IMU přijímá učební osnovy založené na výsledcích pro všechny své programy. To znamená, že všichni absolventi IMU splňují všechny požadované výsledky, které se od něj očekávají v programu. Tyto výsledky mají zajistit, aby absolvent byl připraven na pracoviště. Existuje osm obecných výsledných domén, které jsou následující:
- Aplikace základních věd v praxi
- Psychomotorické dovednosti
- Rodinné a komunitní otázky ve zdravotnictví
- Prevence nemocí a podpora zdraví
- Komunikační dovednosti
- Kritické myšlení, řešení problémů a výzkum
- Samostatně zaměřené celoživotní učení se znalostmi v oblasti řízení informací a zdrojů
- Profesionalita, etika a osobní rozvoj
Jednotlivé programy budou používat výše uvedené domény k rozvoji svých konkrétních vzdělávacích výsledků. Tyto výsledky povedou všechny aspekty učebních osnov, pokud jde o obsah a organizaci, poskytování a vzdělávací prostředí, hodnocení a kvalitní aktivity.