Nejlepší univerzity, vysoké školy a obchodní školy v

Na této stránce si můžete vyhledat škol univerzit, obchodních škol v . Budete snadno najít všechny informace o top zařadil univerzitách v . Klikněte na "Přečtěte si více " pro podrobný popis univerzity a přehled studijních programů nabízených.

Hledat na vysokých školách v a prohlížet prostřednictvím svých programů najít ty, které vám nejlépe vyhovují. Získejte všechny informace o různých možnostech studia v a porovnat školného a délku studia. Můžete ušetřit čas a obraťte se na vysokých školách v přímo: vyplnit "Žádost o bezplatné informace o " formulář, který bude vás v kontaktu s přijímací kanceláři.

Zahajte vyhledávání pro budoucí vzdělávání hned!

4 Výsledky v Lotyšsko

Latvia University of Life Sciences and Technologies

Magistr Lotyšsko Jelgava September 2018

Středisko pro vzdělávání, vědu a kulturuLatvia University of Life Sciences and Technologies v Lotyšsku je jediným vyšším zemědělským vzdělávacím zařízením v Lotyšsku, jehož cílem je: podporovat intelektuální potenciál rozvoje venkova v zemědělství; povzbuzovat mladé lidi, aby získali vyšší akademické a odborné vzdělání; rozvíjet výzkum; přispívat k rozvoji kultury; studovat, udržovat a zdokonalovat získané zkušenosti lotyšského lidu a předávat je dalším generacím. Univerzita… [+] je multiprofilovaná. Vedle tradičních studijních oborů poskytuje LLU také multiformní unikátní studijní programy související s pokročilým zemědělstvím, veterinární medicínou, výrobou potravin, lesnictvím a krajinnou architekturou. Univerzita se nachází v Jelgavě - starém kulturním městě, které se nachází pouhých 40 km od hlavního města Lotyšska - Rigy. Jelgava je uznávána jako skutečné studentské město.MiseStrategický plán rozvoje Latvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) 2015-2020 byl vypracován v roce 2015 a schválen LLU dne 9. prosince 2015. Aby mohl plnit své úkoly a plnit své cíle a cíle, Latvia University of Life Sciences and Technologies vyvinula tři programy činnosti: 1. Studie 2. Věda 3. Administrativní a finanční podpora studií a výzkumných prací Cílem Latvia University of Life Sciences and Technologies je poskytnout možnost získat vyšší akademické a vyšší odborné vzdělávání v zemědělství, veterinární medicína, potravinářská technologie, strojírenství, lesnictví, sociální vědy, informační technologie a řízení životního prostředí, jakož i rozvíjet vědu a udržovat a rozvíjet lotyšský intelektuální potenciál a kulturu. Cíle LLU : 1. Zajistit kvalitu studia odpovídající standardům národní univerzity, co by umožnilo vzdělávat konkurenční specialisty pro lotyšské a mezinárodní trhy práce. 2. Rozvíjet vědecký potenciál podílet se na mezinárodním výzkumu, integrovat akademické vzdělání a výzkum, co by zajistilo zavedení inovativních technologií založených na znalostech do lotyšského národního hospodářství, zejména v regionu Zemgale. 3.Pro zajištění udržitelného rozvoje univerzity jako národní vzdělávací, vědecké a kulturní instituce:posílit právní základ;zlepšit organizační strukturu v souladuk cílům LLU ; rozvíjet spolupráci s institucemi, akademickými vzdělávacími a vědeckými institucemi v Lotyšsku a v zahraničí, podniky a profesními organizacemi a regionálními institucemi Zemgale;aby materiál LLU a technický základ účinně spravovali.Poslání LLU Rozvíjet konkurenceschopný intelektuální kapitál na základě excelence ve výzkumu, využití výsledků výzkumu v ekonomice, vysoké kvality vzdělávání a efektivního řízení univerzity. Vize LLU Latvia University of Life Sciences and Technologies je jednou z předních univerzit vědy a technologií v oblasti Baltského moře, která se specializuje na udržitelné využívání přírodních zdrojů zaměřených na zvýšení kvality života společnosti.FaktaLatvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) byla založena v roce 1939 a její nejstarší fakultou je Zemědělská fakulta, založená v roce 1863, která úzce spolupracuje s mnoha univerzitami v zahraničí. LLU je rychle rostoucí institucí v době, kdy Lotyšsko znovu získalo nezávislost.Na univerzitě je 8 fakult: zemědělství, veterinární medicína, inženýrství, potravinářská technologie, životní prostředí a stavební inženýrství, lesnictví, informační technologie, ekonomika a sociální rozvoj.64 bakalářských, magisterských a doktorských studijních programů zajišťuje 313 lektorů a výzkumníků v roce 2014/2015 pro 4350 studentů.Mezinárodní spolupráce je založena na více než 130 uzavřených dohodách o spolupráci s partnerskými institucemi z 27 evropských zemí a 42 aktivních dvoustranných dohodách s vysokoškolskými institucemi a výzkumnými středisky z 19 zemí světa.Muzeum univerzity vítá prohlídku historie paláce Jelgava a historie Latvia University of Life Sciences and Technologies .Kulturní prostředí univerzity se aktivně formuje a zkoumá v tradičních a jedinečných událostech.Pro vysokoškoláky i zaměstnance je k dispozici také široká škála sportovních příležitostí. [-]


RISEBA

Magistr Lotyšsko Riga September 2018

RISEBA je druh univerzitní soukromá vysoká škola plně akreditována Ministerstvem školství a vědy Lotyšské republiky. Bytost jedna z prvních soukromých vysokých škol v Lotyšskudnes RISEBA je mezi 10 největších vysokoškolských institucí v Lotyšsku (Veřejné i soukromé) s téměř 3000 studentů, počítaje v to 200 zahraničních studentů, Kteří navštěvují 19 studijních programů různých úrovních a směrya více než 8000 absolventů. Během posledních dvou desetiletí RISEBA prošel významné … [+] přestavby z malého ambiciózní obchodní školy na škole, který poskytuje kromě obchodních a manažerských programů, studií v komunikaci, audiovizuálních mediálních umění a architektury, a tak transformovat instituci do "místa, kde firma splňuje umění". RISEBA vyčnívá z jiných vysokých škol, jako je ten, kdo má jasnou mezinárodní zaměření a vyznačuje se exkluzivity studijních programů nabízených a různých jazycích výuky. RISEBA poskytuje programy, které jsou buď jedinečné na trhu nebo byly poprvé uvedeny na trh tím, RISEBA, Je to jedna z mála institucí, které nabízí plnou studijní programy ve třech jazycích - v Lotyšsku, angličtině a ruštině. RISEBA jsou rozděleny do pěti místech: tří budov RISEBA Hlavní kampus se nachází ve městě Riga (Hlavní město), jeden regionální pobočka sídlí v Daugavpils (Druhé největší město v Lotyšsku). RISEBA Poslání, vize a hodnoty Od svého založení v roce 1992, RISEBA byla řídí jeho poslání "být brána do mezinárodní kariéry", které zdůrazňují, že univerzita klade za cíl připravit své studenty a absolventy pro mezinárodní kariéru a zdůraznil, že to neznamená, že studenti se učí "pro vývoz". Hlavní myšlenkou poslání je, že RISEBA chce, aby se ujistil, že jeho studenti jsou konkurenceschopné na mezinárodních trzích, jsou kulturně vědomi, mohou pracovat v mezinárodních týmech a to buď v jejich domovské zemi nebo v zahraničí a úspěšně konkurovat na světových trzích. RISEBA vidí své absolventy jsou potenciálními zaměstnavateli, kteří přispějí k lotyšském, evropského a globálního ekonomického růstu, jsou schopni pracovat v mezinárodní společnosti v Lotyšsku i v zahraničí, jsou citliví a tolerantní ke cross-kulturní rozdíly, a jsou aktivními přispěvateli nadnárodních týmů. V reakci na změny ve vnějším prostředí a sledují nové příležitosti RISEBA rozšířila své aktivity do nových oblastí - tvůrčích odvětví, tedy komunikace, médií a architektury, a do budoucna vidí sebe jako "finančně udržitelné, mezinárodně uznávané univerzitě podnikání, umění a technologie ". Vedeni svou vizi RISEBA se skládá ze tří hlavních akademických komponenty nebo školy: School of Business s bakalářských, magisterských a doktorských programech, které pokrývají oblasti podnikání, Management a ekonomika - škola médií a komunikace s bakalářských a magisterských programů v oblasti umění a komunikace - Škola architektury a designu, která v současné době nabízí bakalářský program, v architektuře. RISEBA je interdisciplinární, multikulturní univerzitní, které poskytují globální trh práce s inteligentní, kreativní a nezávisle myslících občanů. RISEBA stojí za vynikající vzdělání, mezinárodně uznávaných stupňů, vysoká kvalita absolventů, vynikající výzkumnou základnou a vysoce kvalifikovanými pracovníky. Pět klíčových hodnot jsou jádrem toho, co dělá RISEBA: Otevřenost: RISEBA je známý pro své individuální přístup ke studentům. Personál se zavazuje k vytváření studijního-přátelské prostředí, založený na důvěře, respektu a citlivosti. Spolupráce: RISEBA se aktivně podílí na místní i mezinárodní podnikatelské prostředí a podporuje profesní růst svých zaměstnanců a studentů. Spolu se svými absolventy a partnery, instituce vytváří vynikající akademické a odborné praxe, která je nedílnou součástí studijního procesu. Celoživotní učení: RISEBA podporovat celoživotní učení studentů. Celoživotní vzdělávání přispívá k rozvoji Lotyšska a dalších evropských zemích jako současné společnosti založené na znalostech se stabilním hospodářským rozvojem, větším počtem pracovních míst a větší sociální soudržností. Diversity: RISEBA je mostem mezi západní a východní Evropy, která pomáhá studentům, aby první krok na cestě k mezinárodní kariéru. RISEBA zajišťuje multikulturního prostředí tím, že nabízí různé studijní programy, formy studia a odborné přípravy v různých jazycích. Etika a sociální odpovědnost: RISEBA vlaky sociálně odpovědných manažerů a vynakládá veškeré úsilí, aby studentům pomoci pochopit roli podnikání v vytváření a udržování vysoce etické praxe v profesionálním prostředí a společnost jako celek, a současně zajistit náležitou ochranu životního prostředí pro budoucí generace. [-]


University of Latvia

Bakalář Magistr M.D. Lotyšsko Riga September 2018

About The University of Latvia has been founded in 1919 and currently, with its more than 14 000 students, 13 faculties and over 20 research institutes and independent study centers, is one of the largest comprehensive and leading research universities in the Baltics. The University offers more than 130 state-accredited academic and professional study programs. At the University of Latvia, research is conducted in over 50 research fields which represent four main areas… [+] of inquiry: the humanities, natural sciences, social sciences. The University of Latvia pays great attention to the development of international collaboration. The University of Latvia devotes great attention to the development of international collaboration to promote its identity internationally and to strengthen the reputation of the University worldwide. To date, the University of Latvia has signed 136 bilateral agreements worldwide and more than 700 agreements with 368 institutions in 32 European countries within the ERASMUS+ program. Both incoming and outgoing exchange students use one of the available student mobility agreements: ERASMUS+, ERASMUS MUNDUS (Aurora, AESOP, LEADER), CAMPUS EUROPAE, ISEP, bilateral agreements, and agreements between countries. More information at www.university.lv/cooperation ERASMUS MUNDUS is a cooperation and mobility program in the field of higher education that aims to promote dialogue and understanding between people and cultures through cooperation with third countries. Partnerships between European and third-country higher education institutions include scholarships and fellowships for mobility at all academic levels (undergraduate, master’s, doctorate, postdoctoral and staff). The University of Latvia is currently a partner in 9 ERASMUS MUNDUS projects. QS World University Ranking This year, University of Latvia (UL) has risen by 50 places in one of the world’s most prestigious rankings of higher education institutions – QS World University Rankings, and now occupies 651th–700th place, according to the data released September 6. In 2015, UL was ranked 701th–800th. UL is the first and, so far, the only higher education institution in Latvia to be included in the ranking of this level, and the significantly improved position clearly shows that UL firmly stands among the world’s top 5% of universities. Quality management at the University of Latvia Due to the fact, that everyone has a different understanding of the quality subject, various definitions of this term have arisen over time. These definitions cover different fields – from the quality of products to organization management. Within the framework of the EU Phare Multi-Country Program’s in Higher Education project “Quality Assurance in Higher Education”, the Quality Assurance Manual for Higher Education was published. Authors of the Manual offer few conceptions of quality, which are most relevant to higher education, namely: 1) Quality as excellence – conception’s goal is to strive to be the best. 2) Quality as “fitness to purpose” – quality of something for a specific purpose. 3) Quality as transformation – while students’ goals and views are changing, the university is able to vary with them and achieve their needs, i.e. adapt. 4) Quality as a threshold - the university sets certain norms and criteria. Any unit that reaches or surpasses these norms and criteria is deemed of quality. 5) Quality as minimum standards - a broad definition of desired knowledge, skills and attitudes of graduates. 6) Quality as enhancement – the university should improve continuously. To ensure quality at every level of the organization, the university should establish appropriate quality management system. The priority of quality assurance in higher education is stated both by European legislation and practices (Bergen communiqué - Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area) and by Latvian state legislation. These documents emphasize the necessity of implementation of internal quality assurance system in the universities. Quality management and audit department are responsible for development and implementation of quality assurance system in the UL. [-]


Latvian Academy of Sport Education

Magistr Lotyšsko Riga September 2018

Lotyšská akademie sportovního vzdělávání (LASE) je akademická a odborná veřejná vysoká škola a výzkumná instituce, založená 6. září 1921, jednající v souladu se zákonem o vysokoškolském vzdělávání, ústavou LASE a zákony a předpisy upravujícími činnost. LASE je jedinou sportovní vysokoškolskou institucí v zemi, která zaručuje jednotu studia a vědeckého výzkumu ve sportovní vědě a zdravotní péči ve sportu v souladu s "lotyšským národním plánem rozvoje 2014-2020", "vědy, technol… [+] ogického rozvoje a inovací Strategie inteligentní specializace 2014-2020 "," Pokyny pro rozvoj vzdělávání pro období 2014-2020 "a" Pokyny pro sportovní politiky na období 2014-2020 ", aby studenti získali akademické a vědecké tituly, odborné kvalifikace a podporovali inovace v oblasti sportu a zdravotní péče ve sportu. LASE je vědecká instituce dne 9. května 2006, zapsaná v rejstříku vědeckých ústavů č. 172075. Zprávy o činnosti LASE jsou uvedeny na webové stránce akademie lspa.lv: veřejně dostupné výroční zprávy o sebehodnocení. Vizi LASE: Mezinárodně uznávaná a jedna z předních sportovních univerzit v pobaltských zemích, vzdělávání sportovců a zdravotníků v oblasti sportu, posílení akademického, vědeckého a finančního potenciálu LASE.Misi LASEPoskytovat mezinárodně uznávané studie kvality, rozvíjet inovativní výzkum v oblasti sportovních věd a zdravotní péče ve sportu, integrovat je do studijního procesu, který zajišťuje přípravu konkurenčních sportovních specialistů, podporuje rozvoj lotyšského státu a společnosti, podporuje technologický pokrok národního hospodářství. Zajistit přínos LASE jako národního a mezinárodního významu pro vzdělávání, vědu a sportovní univerzity pro udržitelný rozvoj sportu a zdravotní péče ve sportu. Cílem LASE je poskytnout studentům příležitost věnovat se vysokoškolskému a vyšším odborným vzděláváním a výcvikem, rozvíjet sportovní vědy a výzkum v oblasti zdravotní péče ve sportu, rozvíjet kulturu s cílem zachovat intelektuální a fyzický potenciál nezbytný pro Lotyšskou republiku (LR) a zajištění harmonického rozvoje národa90 let historieDne 6. září 2011 Lotyšská akademie sportovního vzdělávání oslavila 90. výročí založení lotyšské vyšší sportovní přípravy obecně a zejména jejího zakládání. Potřeba zřizovat speciální vzdělávací instituci vznikla na jaře 1919, kdy progresivní tisk té doby poznamenal, že tělesná výchova teoretické otázky a formy její organizace vyžadují jejich vědecké základy. Lotyšské ministerstvo školství akceptovalo tuto nezbytnost společnosti a 6. září 1921 se kabinet ministrů rozhodl zřídit Lotyšský institut tělesné výchovy (LFII). Studentská teoretická výchova byla zahájena v Rize, Nikolaji (dnes: Valdemara), ulice 1, a praktické zasedání bylo organizováno ve školních tělocvičích a stadionech. Cílem ústavu bylo připravit učitele tělesné výchovy, vypracovat teoretické a praktické otázky tělesné výchovy, dozoru nad tělesným rozvojem a tělesnou výchovou v zemi. Prvním vedoucím institutu byl učitel školy Rumpmuiža Mārtiņš Krūze (Martin Kruze) . Výuka institutu trvala dva roky a zahrnovala 1400 hodin teoretických a praktických studijních oborů. V odborné přípravě byl kladen důraz na praktické školení, které představovalo 65,3% objemu studia. Naopak, v praktické přípravě převládala gymnastika a tělesná aktivita související s gymnastikou. Tento důraz byl ovlivněn skutečností, že v té době se na školách tělesná výchova nazývala gymnastika, ale učitelé - učitelé gymnastiky. Dne 3. listopadu 1922 byl zrevidován studijní plán realizovaný v Ústavu, který zavádí podmínku, že na konci studia budou studenti absolvovat zkoušku v každém z 21 studijních předmětů. 15. listopadu 1922 byl vedoucím ústavu Dr. Dr. Jēkabs Dille. V roce 1923 Pedagogická komise stanovila požadavky na zkoušky a obsah a schválila dokument přijatý absolventy té doby. První požadavky na závěrečnou zkoušku byly podobné dnešním požadavkům a jedna z hlavních částí byla - výuka dětí ve školním věku a obhajoba vybrané řídící činnosti. První závěrečné zkoušky se konaly od 23. července do 27. července 1923 a 8. srpna téhož roku Rada LFII, jednající podle rozhodnutí kabinetu ministrů ze dne 6. září 1921, rozhodla o udělení nebo neudělení absolutoria Diplom, udělení nebo neudělení práv k práci jako učitel. LFII ukončila svou činnost v roce 1925 a během 5 let svého života (1921-1925) bylo připraveno a certifikováno 79 učitelů gymnastiky (tělesné výchovy). Vzhledem k významu tělesné výchovy a potřebám učitelů tělesné výchovy ve školách, 2. října 1926 byl v Lotyšské lidové univerzitě otevřen Ústav tělesné výchovy (LTU FAI). Na základě činnosti LTU FAI byla použita organizace, obecný charakter studií a požadavky bývalého ústavu. Ústav pracoval podle plánů a programů, které potvrdilo ministerstvo školství, trvání studia bylo 3 roky. Vedoucím LTU FAI byl jmenován Voldemars Cekuls, inspektor tělesné výchovy ministerstva školství. Během své existence (1929-1940) připravilo LTU FAI 189 odborníků z tělesné výchovy, z nichž 179 obdrželo diplom, potvrzující absolvování institutu, ale 10 - o tom, že navštěvovalo kurzy jako posluchači. LTU FAI skončilo svou práci v roce 1940 a jeho hlava Voldemars Cekuls byla deportována z Lotyšska dne 14. června 1941. V období od 1921 do 1940 byl Institut absolvován 267 učiteli tělesné výchovy.Lotyšský státní institut tělesné kultury (LVFKI) zahájil svou činnost dne 1. ledna 1946 rozhodnutím Rady lidových komisařů LSSR. Praktické studie v LVFKI začaly v lednu 1946 v Rize v Aspazija (pak Padomju) Boulevard, kde nebyly žádné zvláštní prostory a prostory musely být pronajaty k studiu. Situace se mírně zlepšila 21. října 1946, kdy byly na ulici Kaļķu přiděleny další prostory. Naproti tomu v roce 1951 Ústav získal prostory v 10 Kalpaků (pak Komunāru) Boulevard a 4 Vēstures Street. Zlepšení infrastruktury se uskutečnilo v roce 1959, kdy byl studijní a sportovní areál LVFKI vybudován v ulici Brīvības (ulice Lenina) 333. Jako nedílnou součást sportovní univerzity byl sportovním klubem (SKIF), který byl založen 4. října 1946, a po celou dobu jeho existence byli jeho zaměstnanci organizátoři sportovních aktivit studentů a lektorů. Po celou dobu získali naši studenti na mezinárodní úrovni značné úspěchy, účastnili se a zastupovali Lotyšsko a univerzitu ve světových a evropských soutěžích, stejně jako na různých studentských soutěžích na úrovni. V roce 1959 byla postavena 6patrová budova. Přesvědčivá kvalifikace získaná na univerzitě a nárůst počtu studentů s ní spojených byl důvodem pro výstavbu další budovy pro studium a sport v roce 1982 a v roce 1986 - Athletic Arena. V roce 1989 studenti institutu získali další přednášky a kanceláře. V roce 1994 byly vedle stadionu otevřeny prostory vědecké laboratoře a střelnice. Během své existence až do roku 1992 připravilo LVFKI 5522 odborníků s vysokoškolským vzděláním a 151 - se středním vzděláním. Dne 5. listopadu 1991 Ministerstvo školství Lotyšské republiky s vyhláškou č.459 uvádí, že v budoucnu bude lépe odrážet status a profil vysokoškolské instituce, jmenuje se Lotyšská akademie sportovního vzdělávání (LASE) . První ústava akademie byla schválena v Nejvyšší radě Lotyšské republiky dne 10. března 1992. K plnění úkolů stanovených pro Lotyšskou akademii sportovního vzdělávání působila na Akademii pedagogická fakulta a v letech 1983 až 1991 také fakulty trenérů. Počet studentů akademie ve srovnání s údaji z roku 1946 několikrát stoupl: od 2 studijních skupin v roce 1946 do 27 skupin na začátku studijního roku 2011/2012.Počet pedagogických pracovníků se rovněž kvantitativně a kvalitativně zvýšil: 3V akademickém roce 1946/1947 tam pracovalo 8 členů akademických pracovníků, z toho 1 profesor, 16 asistentů, 7 docentů, 14 lektorů a asistentů;v akademickém roce 2011/2012 bylo na akademii poskytováno 78 členů akademických pracovníků, z toho 18 profesorů, 15 docentů, 22 asistentů, 14 lektorů, 9 asistentů, z toho 42 členů akademických pracovníků s vědeckou hodností .Všichni studenti Akademie a úspěšní absolventi absolvovali vysokoškolské vzdělání a byli vyškoleni k práci s velmi odlišnými kvalifikacemi relevantními pro danou dobu, jako jsou:Učitelé sportu (tělesné výchovy);Učitelé biologie;Učitelé společenských věd (zdravotní výchova);Učitelé anatomie a fyziologie;Učitelé vojenského výcviku;Sportovní trenéři;Učitelé tělesné kultury (vzdělávání);Vedoucí pracovníci v oblasti vzdělávání a sportu;Manažery aktivního cestovního ruchu;Fyzioterapeuti;Maséry.LASE je jediná instituce vysokoškolského vzdělávání v lotyštině, která koordinuje a vede výzkum ve sportu, stejně jako vzdělává specialisty na sportovní vědy. Dosavadní vědecká činnost se uskutečnila především v odděleních akademie, ale nyní se tvoří několik vědeckých výzkumných ústavů s vlastními laboratořemi, jako je Institut sportovních studií, Institut pro rekreaci a životní prostředí, Institut pro rozvoj vzdělávání učitelů, Institut pohybu Ergonomie. Jako tradici po mnoho let se koná každoroční konference o fakultních a studentských výzkumech, v rámci které jsou schváleny přednášející a studenti. Logickým výsledkem těchto konferencí je každoroční vydání vědeckých článků o sportovní vědě - LASE. Sport pro téměř všechny studenty LASE byl nedílnou součástí života. Aktivní životní styl studentů určuje jak jejich kvalitu života, tak odbornou připravenost. Dalším cílem Lotyšské akademie sportovního vzdělávání je poskytnout mezinárodně uznávanou vysoce kvalitní studii, rozvíjet inovační výzkum ve vědě o sportu a integrovat ji do studijního procesu, který zajišťuje školení kompetentních a konkurenceschopných sportovních specialistů pro lotyšské a mezinárodním trhu práce. [-]