Universidade do Grande Rio Professor José de Souza Herdy (UNIGRANRIO)

Úvod

Read the Official Description

O nás

Historie Unigranrio začala v roce 1970, rok profesor José de Souza Herdy vytvořil Fluminense vzdělávací asociace (AFE), sponzora entitu tehdejšího United Colleges Rio Grande. Účetnictví a správa - v roce 1972, první univerzitní kurzy byly realizovány. Vzdělávání a jazyky kurzů nastartuje následující rok byla vytvořena v roce 1974, Vzdělávací centrum Duque de Caxias (CEDUC), působit jako aplikační College.

1980 zaznamenal vznik prvních zdravotní oblasti kurzů - Zubní lékařství, ošetřovatelskou a farmacie - následoval kurzy biologických věd, matematiky a chemie.

Akt uznání univerzity v Rio Grande Prof. José de Souza Herdy - UNIGRANRIO byl kvůli ministerské vyhlášky č 940, zveřejněné v Úředním věstníku dne 17. června 1994, a byl pak vytvořil kurzy práva, informační technologie a výkonnému sekretariátu. V roce 1995 přišel integrovat tuto cast průběh veterinární medicíny a portugalsko-španělské kvalifikační dopisy samozřejmě.

1990 je uvedeno tvorbu medicíny a rehabilitace kurzů, které obohatily oblast zdraví. V první polovině roku 2000 zahájila Unigranrio Součástí výuky tělesné výchovy. V roce 2003 vytvořil kurz Bachelor sociální práce a četných technologií vysokoškolského vzdělávání, a v první polovině roku 2004, jsme začali kurzy Bachelor of Nutrition, titul v Arts vzdělávání (vizuálního umění) a absolvent historie.

Dnes Unigranrio má více než 40 vysokoškolské kursy a technologie studia, 12 jednotek, ve státu Rio de Janeiro.

Poslání

Podporovat kvalitu života, se základním aktu vzdělávacího procesu.

Pohled

Je instituce, která poskytuje pro společnost, snaha nabídnout vzdělání, které aktivně a trvale podílí na společenství, ve kterých působí, a jednat jako zástupce společenské transformace prostřednictvím své vzdělávací projekty, výzkum a rozšíření. Hodnoty

Jsou hodnoty, které zažívají Unigranrio: Faith - Svoboda - Peace - Solidarita - Poctivost - Justice - Dignity - Tolerance

This school offers programs in:
  • Portuguese (Brazil)

Vidět Health Bakalář »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Bakalář

Absolvent: Výživa

Campus forma Denní studium March 2019 Brazílie Rio de Janeiro

Průběh výživy je zaměřen na vzdělávání praktického lékaře, humanistické a kritických profesionály, kterým čelí zdravotní potřeby obyvatelstva, zejména hledají podporu, prevenci a udržování zdraví jedince. [+]

Kurz

Průběh výživy je zaměřen na vzdělávání praktického lékaře, humanistické a kritických profesionály, kterým čelí zdravotní potřeby obyvatelstva, zejména hledají podporu, prevenci a udržování zdraví jedince. Profesionální je způsobilý vědět, zhodnotit, vysvětlit a zasahovat do zdravotního stavu, zejména pro potraviny a výživu člověka v jejich individuálních i kolektivních. Profesionální bude směřovat do splňovat následující schopnosti a dovednosti: plánování, organizaci, řízení a kontrolu potravin a výživy služby; vyhodnocení individuálního stavu výživy a kolektiv; příprava a poskytování nemocniční péče, ambulantní a kancelářské výživy a dietetiky s předpisem, plánování, organizaci, dohledu a hodnocení dieta pro nemocné.... [-]


Titul: Medicína

Campus forma Denní studium March 2019 Brazílie Rio de Janeiro

Lékařská Škola usiluje o podporu interdisciplinarity jako podmínku pro konsolidaci odborných znalostí. [+]

Kurz

Lékařská Škola usiluje o podporu interdisciplinarity jako podmínku pro konsolidaci odborných znalostí. Metodika je založena na interakci mezi základním výzkumu a klinických oborů, integrace mezi teoretickým kanálem a praktická, ve všech cyklů života a expozice studentů na různých úrovních složitosti zdravotnického neboť toky úvodní školení. Unigranrio zavazuje trénovat lékaře s dovedností a schopností působit na proces zdraví onemocnění, založená na etických a vědeckých principech, jednotlivě a / nebo společně, a usnesení o nejrozšířenějších ohrožením zdraví. Lékařská Škola přijala tréninkový program, ve kterém student má aktivní úlohu a nést rostoucí odpovědnost v budování své znalosti. Jako předmět učení a mít učitele jako zprostředkovatele procesu výuky-learning by student měl být obeznámen s příslušnými problémy zdravotní péče.... [-]