Universidade Iguaçu (UNIG)

Úvod

Read the Official Description

instituce

Iguaçu univerzita - UNIG byl vytvořen od splatnosti fakult Nova Iguaçu Unified podle vyhlášky č MEC 1318, z 16. září 1993, zveřejněno v Úředním věstníku 09.20.93, část I, s. 14017. Jeho sponzor Higher Education Association of Nova Iguaçu - SESNI, nezisková, filantropické přírodě, se sídlem ve městě Nova Iguaçu - státu Rio de Janeiro.

UNIG integruje v současné době pět školních areálů, a to:

I kampus Nova Iguaçu Campus II Výuka Clinic Campus III Centrum odborné přípravy Dr. Paulo Machado Fróes Campus V Itaperuna

Je založen na Campus I, přes který interaguje, v oblasti sociální, ekonomické, kulturní a politické s nížin a severním státě Rio de Janeiro, špičkové technologie a základních znalostí o vývoji těchto regionů ke státu a pro tuto zemi.

Zahájení své činnosti v roce 1970, Filozofická fakulta, věd a dopisů Nova Iguacu, nabídl první terciárního vzdělávání jednotku Baixada Fluminense. Tato průkopnická nastal s prováděním Arts kurzů (kvalifikace: portugalsky literatura a Portugalský-anglické), matematika, fyzika, Life Sciences, uznané v roce 1974. V roce 1976, Pedagogická fakulta byl uznán také významně přispívá k základním vzděláním v regionu.

O čtyři roky později, v roce 1974, s téměř všichni počátečních kurzů již uznal, byla implementace Právnické fakulty, legitimní aspirace iguaçuana komunity.

Vědoma své odpovědnosti a pozorný ke zlepšení kvality vzdělávání, po konsolidaci jednotek v provozu, SESNI znovu prosit nové kurzy: Medicína v roce 1976, a zubní lékařství a průběh of Technology v zpracování dat v roce 1988 a 1989, resp.

Všechny kurzy nabízené UNIG objevily identifikaci charakteristiky regionu, pozorovaného požadavky trhu, pokud jde identifikovaných profesních profilů.

Vytvoření fakulty lékařských věd Nova Iguaçu byl rozhodujícím krokem při řešení vážné zdravotní problémy místních obyvatel, vzhledem k nedostatku lékařské péče a špatnými hygienickými podmínkami stanovenými v tomto regionu.

UNIG Výuka Clinic tvoří významně historii zdraví v regionu.

Po celou dobu své existence, a podporovat významné změny v okolním regionu, UNIG transformovala v nepřetržitém procesu správního, pedagogické a technologický pokrok.

Usilovat o kvalitu vzdělávání a dalších nabízených služeb, sleduje špičkovou kvalitu, to je zásada, která má více než desetiletí své existence, a inspirovat jejich rozhodnutí.

Způsobují vývoj ve stavu, všímat si nároky v oblasti své působnosti, inovovat v souladu s pokrokem toho plynoucí, to je zaměření akcí pro tohoto pokynu.

Rozhodnutí rozšířit své aktivity na obce São João de Meriti a Itaperuna, případně konsolidovaných v roce 1996, poptávka po ovoci obcí, které nabízejí šest sedm vysokoškolské kursy, respektive přivedl do stavu pod hnací silou pokroku v komunitě před omezeno do města Nova Iguacu.

V roce 1997 to zahrnovalo nové postgraduální kurzy, které jsou již nabízeny: Pečovatelské, lékárna, tělesná výchova a rehabilitace.

Proces implementace nových kurzů, stejně jako rozšíření stávajících do jiných obcí, byl neustále doprovázena akcemi s cílem zajistit a zvýšit kvalitu nabízených služeb.

Jako univerzity, poslání UNIG je generovat vědecký a technický pokrok v této zemi a sloužit komunitě přímo čerpání zdrojů a prostředků k dispozici.

Tato mise vyžaduje agilní a flexibilní model správy, který je schopen zachytit a převést očekávání společnosti, zejména dynamiky trhu, který zahrnuje odbornou přípravu. Proto UNIG má moderní administrativní strukturu, kde je děkan nápomocni tři Pro-rektory, a to:

Akademický Dean - PROAC Správní Dean - ProAd

Při stanovení své politiky a priority, UNIG hledat revitalizaci a zlepšení vzdělání vysokoškoláka, podporou výzkumu jako tvůrčí agenta a obnovy znalostí a povzbuzující absolvent, široká a přísném smyslu, integrovaným způsobem na předměty programů prodloužení.

Správa pokračující expanze této univerzity představuje velkou výzvu.

Expanzi, rostoucí v kvalitě, aby se přizpůsobovaly charakteristikám Society, ve kterém UNIG je vložena, a také usilovat o vytváření nových technologií, šíření a obnovování vědeckých poznatků vyplývá podstatně větší výzvu.

Překonání tohoto problému byl keynote administrativního UNIG v souladu s organizací sponzora, vzdělávací asociace vysokých Nova Iguaçu - SESNI.

This school offers programs in:
  • Portuguese (Brazil)

Vidět Health Bakalář »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Bakalář

Fyzioterapie

Campus forma Kombinované 10 - 10 semestry March 2019 Brazílie Rio de Janeiro

Ústav fyzikální terapie (Bachelor) je nabízen v Campi Nova Iguaçu a Itaperuna na nočních směnách na 4200 hodin a trvalé 10 semestrů. [+]

Ústav fyzikální terapie (Bachelor) je nabízen v Campi Nova Iguaçu a Itaperuna na nočních směnách na 4200 hodin a trvalé 10 semestrů.

osnovy

Průběh bakalář fyzioterapie - Campus Nova Iguaçu je nabízen s celkovou pracovní zátěž 4200 hodin, které mají být vyplaceny v nejméně pět (5) let, v souladu s rezolucí CNE / CES Nº 4/2009. Pedagogický projekt průběhu bakalář fyzioterapie - Campus Nova Iguaçu - zajišťuje dodávku LBS jako volitelného předmětu v rámci programu, jak je stanoveno v právních předpisech pro bakaláře. Osnovy kurzu byla vyvinuta a neustále revidovány, aby odpovídaly skutečným potřebám studentského sboru a navrhované změny ze strany pedagogů, poté vyhodnoceny. Tak, tato struktura zůstává aktualizovány a dodržování národních osnov.... [-]


Medicína

Campus forma Denní studium 12 - 12 semestry March 2019 Brazílie Rio de Janeiro

Medical School (BS) je nabízen na Campus Nova Iguacu na plný úvazek, která trvá 12 semestrů, s celkovou pracovní zátěž 7990 vyučovacích hodin. [+]

Medical School (BS) je nabízen na Campus Nova Iguacu na plný úvazek, která trvá 12 semestrů, s celkovou pracovní zátěž 7990 vyučovacích hodin.

organizace osnov

Konstrukce znalostí v integrovaném a koordinovaným způsobem v osnov vedená kompetence vyžaduje přehodnocení pedagogické kultury zaměřený kurz pro nasazení výukového skupiny. Způsob práce si klade za cíl kolegiátní kritické chápání zdraví realitě a školení člověk, profesní, reflexní, aktivní, demokratického a zavázala k sociálním otázkám. Tento širší pohled na vyučování a učení vyžaduje nový přístup učitele ve vztahu k předchozí znalosti, potřeb a zájmů a každého studenta učení rytmů. ... [-]