Titul z lékařství a chirurgie
Saint Camillus International University of Health and Medical Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rome, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
6 let
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 18 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Poslání šestiletého studijního programu - jeden cyklus - kurz je spojeno s přípravou lékaře s mezinárodním profesionálním profilem, který se vyznačuje multidisciplinární a integrovanou vizí zdravotních a chorobných problémů, se vzděláváním orientovaným na komunitu, území, globální zdravotní výzvy a zásadně směrem k prevenci nemocí a podpoře zdraví a s humanistickou kulturou ve svých důsledcích lékařského zájmu. Toto specifické poslání není zaměřeno pouze na nemoc, ale především na nemocného člověka, které je posuzováno v jeho globalitě soma a psychiky a v sociálním kontextu.
Galerie
Ideální studenti
Mezi cíle, jejichž dosažení tvoří kvalifikační zázemí lékaře, které má být vytvořeno, patří:
- Dobrá schopnost lidského kontaktu (komunikační dovednosti);
- Dovednosti sebevzdělávání a sebehodnocení (průběžné vzdělávání);
- Schopnost analyzovat a řešit zcela autonomně problémy spojené s lékařskou praxí spolu se správnou klinickou praxí založenou na vědeckých důkazech (medicína založená na důkazech);
- Zvyk neustálého obnovování znalostí a dovedností a vlastnictví metodických a kulturních základů pro autonomní získávání a kritické hodnocení nových znalostí a dovedností (nepřetržitý profesní rozvoj);
- Dobrá mezioborová a meziprofesní praxe (meziprofesní vzdělávání);
Hluboká znalost metodologických základů nezbytných pro správný přístup k vědeckému lékařskému výzkumu spojená s autonomním využíváním počítačových technologií, které jsou v klinické praxi nepostradatelné.
Přijímací řízení
Osnovy
Druhy didaktických a vzdělávacích činností
- Formální didaktika
Tato didaktická forma zahrnuje: – přednášky: zabývající se jedním konkrétním tématem, které je označeno názvem a vedeno učitelem s pomocí výpočetní a/nebo multimediální podpory na základě předem definovaného kalendáře a předává se studentům zapsaným do konkrétního ročníku kurzu a rozděleni do malých skupin; – semináře: didaktické aktivity se stejnými charakteristikami jako přednášky, ale současně prováděné mnoha učiteli s různými kompetencemi a jako takové jsou uvedeny v záznamech lekcí v každé z nich.
Během posledního období kurzu, kdy neitalští studenti získají dostatečnou znalost jazyka, mohou být některé kurzy vyučovány v italštině. Frontální výukovou činnost vždy zajišťují pedagogičtí pracovníci (profesoři 1. a 2. stupně, výzkumní pracovníci a profesoři).
- Neformální didaktika
Zabývá se interaktivní didaktickou činností zaměřenou na malé skupiny studentů a koordinovanou tutorem, jehož úkolem je umožnit studentům osvojování znalostí, schopností a modelů chování. K učení dochází především prostřednictvím podnětů pocházejících z řešení problémů a používání metodických dovedností potřebných k jejich řešení a rozhodování, jakož i prostřednictvím přímého a osobního používání akcí (gestických a vztahových) v praktických cvičeních a/nebo navštěvováním klinických oddělení, ordinací, územní zařízení a výzkumné laboratoře. Funkce tutora může být svěřena i neuniverzitním pracovníkům s uznávanou kvalifikací v konkrétním vzdělávacím sektoru, podle metod náboru stanovených Univerzitním řádem.
A) Výukové kurzy. Kurzy integrované výuky pořádá jeden nebo více učitelů ve funkci podle konkrétních cílů přidělených kurzu. Konkrétní cíle jednotlivých předmětů obsažených ve zkušebních programech a jejich programování navrhují vyučující předmětů každoročně v termínu zahájení zápisů na nový akademický rok.
B) Odborné činnosti. V průběhu tříletého studia je student povinen získat odbornou specifikaci v oboru ošetřovatelství praxí v zařízeních určených oborovou radou (CCL) a ve stanovených obdobích. Stáž lze absolvovat i v rozvojových zemích.
C) Volitelné aktivity. Oborová rada organizuje nabídku volitelných didaktických aktivit, které jsou tvořeny přednáškami, semináři, interaktivními kurzy s malými skupinami, mezi nimiž má student možnost uplatnit vlastní osobní volbu až do dosažení celkového počtu 6 kreditů. Každý student si samostatně vybírá volitelné aktivity z dodaných didaktik.
D) Školicí aktivity pro přípravu závěrečné zkoušky.
Pro připuštění ke státní závěrečné zkoušce musí student zpracovat pod vedením a odpovědností profesora LF jako školitele originální práci. Tato činnost je definována jako „absolventská stáž“. Student může disertační praxi vykonávat na kterékoli fakultní struktuře nebo přidružené fakultě. Může být také provedeno v zařízeních, která nejsou přidružená pod odpovědností dozoru. Vedoucími diplomových prací jsou profesoři prvního nebo druhého stupně nebo pomocní výzkumní pracovníci nebo profesoři.
Kariérní možnosti
Absolventi oboru lékařství a chirurgie budou vykonávat činnost MD-chirurga v různých klinických, zdravotních a biomedicínských rolích a oborech. Pracovní příležitosti běžně nabízené absolventům medicíny a chirurgie představují:
- Specializační školy.
- Ph. D.
- Veřejné a soukromé kliniky.
- Nemocnice a odborná centra.
- Univerzity a výzkumná centra.
- Územní MUDr
- Národní a mezinárodní zdravotnické a humanitární organizace.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Medical and Veterinary Genetics
- Kaunas, Litva
Master in Medicine
- Kaunas, Litva
Program MD | Lékařský titul | Lék
- Kaunas, Litva