
Magistr in
Master in Advanced Health Care Practice - Interprofessional Pain Management
Western University Faculty of Health Sciences

Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 37 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* mezinárodní | pro domácí: 14 000 USD
Úvod
Interprofessional Pain Management Program (IPM) umožňuje lékařům, kteří hledají nové dovednosti a odborné znalosti, zlepšit svůj klinický přístup k léčbě bolesti. Z programu budou mít prospěch zdravotníci z různých oborů, včetně medicíny, fyzioterapie, farmacie, ošetřovatelství, pracovní terapie, sociální práce, psychologie a zubního lékařství.
Vzdělávací přístup programu založený na kompetencích znamená, že jste hodnoceni podle toho, jak aplikujete znalosti, které se naučíte, a jak je integrujete do péče o pacienty.
Program IPM vás naučí zpochybnit tradiční způsoby myšlení a bytí v praxi. Budete vyzváni, abyste hledali kreativní řešení a podporu při rozvoji pokročilého klinického uvažování a dovedností kritického myšlení. Tyto dovednosti jsou nezbytné pro pochopení a léčbu různých zkušeností s bolestí a pro lékaře pracující v oblasti léčby bolesti, aby je zvládli.
Funkce programu
- Získejte individuální podporu a vedení od zkušeného mentora během vašeho klinického mentorství
- Nechte se hodnotit na základě svých profesionálních úspěchů a prostřednictvím autentických vzdělávacích zkušeností
- Naučte se aplikovat klinické rozhodovací dovednosti k rozvoji komplexních a individualizovaných léčebných plánů pro pacienty
- Navrhněte a proveďte skupinový výzkumný projekt a napište vědeckou práci připravenou k publikaci
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Program Interprofessional Pain Management je postaven na vzdělávacím rámci založeném na kompetencích, kde se studenti zaměřují na rozvoj základních kompetencí, dokud nenashromáždí dostatek důkazů k prokázání mistrovství v očích nezávislého recenzenta.
U tradičních přístupů je čas pevně daný (obvykle termín nebo semestr), zatímco výsledek je proměnlivý (známka, kterou každý student obdrží). V přístupu CBE je čas proměnlivý (trvat tak dlouho, jak je potřeba ke zvládnutí kompetence), ale výsledek je pevný (každý kompetence ovládá). V čistém programu CBE jsou kurzy nahrazeny vzdělávacími aktivitami, praxí a prováděním svěřených odborných činností. Důkazy o zvládnutí se shromažďují prostřednictvím přímého pozorování, simulací, úvah a dalších způsobů, jak ukázat, že žák zvládl kompetence v prostředí reálného světa.
Úspěšným absolvováním tohoto programu studenti prokáží zvládnutí pěti klíčových kompetencí:
- Mezioborová spolupráce
- Sebeuvědomění a reflexivita
- Kritické uvažování a kreativní řešení problémů
- Empatická praxe a uvažování
- Odbornost na bolest
Klinické mentorství
Klíčovou součástí tohoto programu je požadavek na akademické / klinické mentorství. Studentům bude přidělen vlastní akademický mentor, se kterým se budou každé dva týdny setkávat na stálých schůzkách. Očekává se od nich, že budou spolupracovat s akademickým mentorem a programem na identifikaci vhodného klinického mentora, od kterého by se chtěli učit. Tento klinický mentor nemusí být nezbytně odborníkem na zvládání bolesti, ale měl by být považován za důvěryhodného a respektovaného klinického lékaře, se kterým se student může zapojit minimálně 15 hodin (pět hodin za semestr). Povaha tohoto zapojení se může pro různé studenty lišit v závislosti na kontextu a geografické dostupnosti. Příkladem mohou být diskuse o složitých případech pacientů, stínování, přímé mentorství na klinice, diskuse o nových klinických poznatcích nebo učení se novým klinickým technikám. Studenti si povedou záznam o každé mentorské relaci a kliničtí mentoři obdrží malou odměnu za poskytování mentorských hodin.
Splnění požadavku klinického mentorství zahrnuje:
- Spolupráce se schválenými klinickými mentory
- Na konci každého semestru odevzdejte protokol o zakázkách prokazující absolvované hodiny a povahu mentorství
- Minimálně pět hodin za semestr (celkem 15 hodin) přímé interakce mezi studentem a klinickým mentorem
- Tyto kritické interakce by také měly být zachyceny v celém portfoliu studenta jako důkaz zvládnutí jedné nebo více požadovaných kompetencí.
Studenti jsou odpovědní za zajištění vlastního klinického mentora (mentorů).