MSc Pracovní terapie (předběžná registrace)
University of Lincoln
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lincoln, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* pro zahraniční studenty | domácí studenti: 9 250 liber
Objevte Lincoln, ať jste kdekoli na světě
Naše webináře, mistrovské kurzy předmětů, setkání s otázkami a odpověďmi a panelové přednášky studentů jsou skvělým způsobem, jak zjistit, jaké to je žít a studovat na University of Lincoln .
Úvod
MSc Ergoterapie (předběžná registrace) je vědecky podložený program určený k přípravě absolventů na práci v různých prostředích, včetně zdravotnických organizací, služeb sociální péče, bydlení, vzdělávání, dobrovolných organizací nebo jako nezávislí lékaři.
Tento program je vhodný pro ty, kteří chtějí naplnit nebo pracovat na naplnění svého potenciálu ergoterapeuta, podporovat funkci, kvalitu života a realizaci potenciálu u lidí, kteří zažívají profesní deprivaci, nerovnováhu nebo odcizení. Věří, že aktivita může být účinným prostředkem pro nápravu dysfunkce, usnadnění adaptace a znovuvytvoření identity.
Ergoterapeuti pracují s dospělými a dětmi všech věkových skupin se širokou škálou podmínek; nejčastěji ti, kteří mají potíže v důsledku nemoci duševního zdraví nebo tělesných poruch nebo poruch učení. Kurz se snaží rozvíjet dovednosti, znalosti a důvěru potřebné pro práci v řadě komplexních a dynamických prostředí zdravotní a sociální péče.
Studenti v tomto kurzu jsou vedeni k tomu, aby ocenili a pochopili současnou ergoterapeutickou praxi a zároveň byli kritičtí ve svém přístupu k vývoji nových, inovativních intervencí založených na důkazech. Kurz obsahuje meziprofesní složky, které jsou navrženy tak, aby rozvíjely odborníky, kteří jsou profesionální, soucitní, bezpeční, reflektivní a autonomní. Spolupráce s vrstevníky z jiných profesí včetně fyzioterapie, ošetřovatelství, porodní asistence a sociální práce pomáhá podporovat týmovou práci, spolupráci a aplikaci výzkumných dovedností při transformaci služeb zdravotní a sociální péče.
Upřednostňování osobní výuky
Na University of Lincoln se snažíme zajistit, aby zkušenosti našich studentů byly poutavé, podpůrné a akademicky náročné. Během pandemie koronaviru jsme se přizpůsobili vládním pokynům, abychom zajistili bezpečnost našich studentů, zaměstnanců a komunity. Všechna zbývající právní omezení Covid-19 v Anglii byla zrušena v únoru 2022 v rámci vládního plánu pro život s Covid-19 a my jsme přijali bezpečný návrat k osobní výuce na akademické půdě. Tam, kde je to vhodné, je prezenční výuka posílena používáním digitálních nástrojů a technologií a může být doplněna online příležitostmi, pokud tyto podporují studijní výsledky.
Jsme plně připraveni přizpůsobit naše plány, pokud si to změny ve vládních pokynech vyžádají, a budeme se snažit informovat současné i budoucí studenty.
Funkce
University of Lincoln je domovem Komunitní a zdravotní výzkumné jednotky (CaHRU), což je výzkumné centrum pro School of Health and Social Care. CaHRU provádí přední světový interdisciplinární výzkum s uživateli služeb, zdravotnickými profesionály a organizacemi s cílem zvýšit zdraví a pohodu ve zdravotnictví, sociálních službách a službách třetího sektoru. CaHRU je spojencem Lincolnova institutu pro zdraví. Lincolnův institut pro zdraví (LIH) je celouniverzitní multidisciplinární výzkumná spolupráce, která provádí mezinárodně vynikající a prvotřídní studie od „buňky po komunitu“
Ve druhém ročníku mohou mít studenti příležitost absolvovat „umístění s novou rolí“, kde budou moci prozkoumat a zdůvodnit možnou roli ergoterapeuta v organizaci. Možnosti jsou široké a rozmanité a studenti mohou rozvíjet příležitosti v oblastech zájmu s podporou učitelského sboru.
"Tyto informace byly správné v době zveřejnění (červenec 2023)"
Přijímací řízení
Osnovy
Jak budete studovat
Spolupráce je klíčovou součástí tohoto magisterského studia a studenti se vyzývají, aby se učili s ostatními zdravotnickými profesionály a od nich. Studenti budou moci uplatnit své naučené zkušenosti v reálném světě, protože program je strukturován z padesáti procent teorie a padesáti procent praxe.
Studenti mohou pracovat ve spolupráci a partnerství s akademiky, odborníky z praxe, uživateli služeb a dalšími studenty. Kurz si klade za cíl umožnit studentům, aby se staly sestrami, které jsou odolné, pečující, reflektující a celoživotně se učí, aby usnadnily znalosti o dalších rolích a službách, spolupráci mezi agenturami a sebedůvěru při práci přes profesní hranice.
Student jako producent
Výzkum a učení založené na důkazech a výuka jsou jádrem studijní zkušenosti studentů v tomto kurzu. Student as Producer je model výuky a učení, který povzbuzuje akademické a vysokoškolské studenty ke spolupráci na výzkumných aktivitách. Jedná se o program, který se zavázal učit se děláním.
Principy Studenta jako producenta jsou objevování, spolupráce, zapojení a produkce.
Objev
Studenti se mohou učit prostřednictvím vlastního výzkumu. Nezávislé učení je podporováno v každém modulu prostřednictvím řízeného i samořízeného studia, což studentům umožňuje zařadit vyučovaný obsah do kontextu jejich oboru praxe a podporuje nezávislé studium jako proces, který mohou studenti používat během své profesní kariéry.
Spolupráce
Důležitou součástí kurzu je meziprofesní práce. Studenti mohou spolupracovat na rozvoji svých znalostí a porozumění a studenti mohou spolupracovat mezi profesionálními skupinami a zaměstnanci. Studenti jsou považováni za partnery při vytváření a šíření znalostí.
Zapojení
Studenti mohou rozvíjet svou důvěru a identitu jako člen odborné komunity. Studenti mohou přenášet a aplikovat své učení na ošetřovatelskou praxi, plně se zapojit do reflexe a proaktivní identifikace vlastních vzdělávacích potřeb.
Výroba
Kurz je zaměřen na produkci profesně relevantních a inovativních vzdělávacích výstupů, které lze aplikovat a implementovat v ošetřovatelské praxi, stejně jako se zaměřuje na dosažení akademických studijních výsledků.
Studenti absolvují řadu modulů v kurzu.
Moduly prvního ročníku:
- Základní mezioborová praxe
- Posuzování potřeb, plánování a koordinace péče
- Poskytování a hodnocení péče
- Vedení a dohled v ošetřovatelské praxi
Moduly druhého ročníku:
- Aplikované zlepšení zdraví
- Vyhodnocení služby pro klinickou praxi
- Transformace služby
- Být odpovědnou profesionální registrovanou sestrou (dospělý)
- Správa komplexní péče
Na konci programu musí být studenti schopni prokázat kompetenci proti budoucí sestře: Standardy odborné způsobilosti registrovaných zdravotních sester. Patří mezi ně být odpovědným profesionálem, Podpora zdraví a prevence špatného zdraví, hodnocení potřeb a plánování péče, poskytování a hodnocení péče, vedení a řízení ošetřovatelské péče a práce v týmech, zlepšování bezpečnosti a kvality péče a koordinace péče.
Pracovní umístění
Pracovní stáže jsou navrženy tak, aby připravily studenty na zvládnutí výzev rychle se měnícího klinického prostředí, ať už se jedná o nemocnici, ordinaci praktického lékaře nebo komunitní zdravotní péči.
Studovat v zahraničí
Ve druhém ročníku mají studenti možnost absolvovat volitelnou stáž buď v zámoří nebo ve Spojeném království. Stáže mohou studentům umožnit zaměřit se na alternativní kontext zdravotní péče a nabídnout příležitost získat vhled a zkušenosti s prací po boku kolegů z řady oborů.
Vezměte prosím na vědomí, že studenti jsou odpovědní za své vlastní náklady na cestu, ubytování a všeobecné životní náklady během pobytu nebo studia v zahraničí.
Moduly
- Aplikované zlepšení zdraví (jádro)
- Posuzování potřeb, plánování a koordinace péče (L7) (základní)
- Být odpovědnou profesionální registrovanou sestrou (dospělou) (L7) (základní)
- Základní mezioborová praxe (základní)
- Vedení a dohled v ošetřovatelské praxi (základní)
- Správa komplexní péče (L7) (jádro)
- Poskytování a hodnocení péče (L7) (základní)
- Vyhodnocení služby pro klinickou praxi (základní)
- Transformace služby (jádro)
Jak jste vyhodnoceni
Studenti jsou v průběhu kurzu formálně i neformálně hodnoceni za účelem rozvoje učení a samostatnosti. Hodnocení může probíhat v prostředí univerzity i praxe. Praktické učení bude hodnoceno jako vyhovující nebo neúspěšné. Akademická práce přispívá k jejich konečnému hodnocení.
Některá hodnocení v kurzu jsou vedena lektory, ale studenti se vyzývají, aby se zapojili do vzájemného hodnocení a sebehodnocení, aby pomohli rozvíjet schopnosti reflexe a hodnocení, které jsou nezbytné pro celoživotní učení a další profesní rozvoj po registraci jako zdravotní sestra.
Některá hodnocení se zaměřují na teoretické znalosti a aplikaci teorie a jiná na praktický výkon technických dovedností a správu pacientů.
Hodnocení v rámci programu byla navržena tak, aby byla relevantní pro profesionální pracovní postupy.
Akreditace
Tento kurz je akreditován Radou zdravotnických a zdravotnických povolání (HCPC) a Royal College of Occupational Therapists (RCOT). Úspěšné dokončení tohoto programu poskytne absolventům způsobilost podat žádost o registraci HCPC jako ergoterapeut a členství v Royal College of Occupational Therapists.