Magisterský titul v oboru Health Management
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 460 / per course *
Uzávěrka přihlášek
18 Sep 2023
Nejbližší datum zahájení
25 Sep 2023
* cena kompletního magisterského studia jednorázovou platbou
Úvod
představení
Vycházeje z premisy, že současná ekonomická, politická a společenská situace, která je stále složitější a globalizovaná, vyvolává problém, jehož řešení vyžaduje hluboké technické a praktické znalosti, znalost profesionálních systémů řízení, které umožňují využívat zdroje rentabilně. Stále vzácnější je notoricky známý a odráží se ve třech aspektech, které jsou uvedeny v epigrafu.
Stručně se zaměří na vývoj, který management zdraví zaregistroval na třech hlavních úrovních (akademická, vědecká a profesionální) jako důsledek velkého počtu různých procesů, i když vzájemně propojených, se sklonem zkoumat a analyzovat měnící se realitu s cílem poskytnout vysvětlení stejně dojdeme k závěru, že to vše vzniklo jako reakce na velmi specifické potřeby odvozené od specializací vědecké a odborné práce zdravotnických manažerů. Mezi nejvýznamnější příklady patří ekonomika práce, ekonomika zdravotnictví, ekonomika vzdělávání, ekonomika dopravy atd.
Univerzitní magisterský titul ve zdravotnickém managementu je oficiální titul, jehož studijní plán je zveřejněn v BOE číslo 75 ze dne 28. března 2012.
adresované
Univerzitní magisterský titul v managementu zdraví je zaměřen přednostně na absolventy, absolventy nebo diplomy v:
- Absolventi zdravotnických věd.
- Obchodní studia.
- Obchodní management.
- Ekonomika.
Ti studenti, kteří nejsou absolventy nebo absolventy těchto stupňů nebo nemají akreditaci konkrétního školení v oblasti ekonomiky a podnikání, však musí absolvovat řadu doplňků školení nazvaných „Specifické doplňky pro management zdraví“, aby položili základy finančního řízení. Pro tyto studenty jsou tyto tréninkové doplňky povinné a lze je absolvovat před zahájením magisterského studia nebo současně s ním (viz tabulka tréninkových doplňků v záložce „Studijní plán“).
Jde o to rozvíjet u studentů, jejichž vysokoškolské vzdělání je z oboru zdravotnických nebo sociálně-právních věd (kromě těch, kteří mají vzdělání v oboru ekonomie nebo podnikání), základní znalosti z podnikového managementu, které jim následně umožní porozumět získat a rozvíjet specializované znalosti managementu zdraví, založené na předchozí a optimální přípravě, která jim umožňuje dosáhnout každé z kompetencí stanovených v magisterském studiu.
Hlavní cíl Mistra
Tento vzdělávací program je koncipován tak, aby si student osvojil všechny potřebné znalosti, které mu umožní adekvátně a se zárukou úspěchu vykonávat práci řízení, poradenství a hodnocení tohoto typu institucí zdravotnického sektoru, a to jak v celosvětovém měřítku. oboru instituce, stejně jako v jakékoli její funkční oblasti: oddělení nebo klinická služba, ekonomicko-finanční řízení, strategické směřování, lidské zdroje, kvalita, logistika atd., což usnadňuje její integraci do jednotného evropského trhu práce.
Studiem didaktických celků a realizací evaluačních a učebních aktivit si budoucí odborník osvojuje potřebné nástroje pro výkon své práce uplatněním svých znalostí. To umožňuje rozvoj základních dovedností v profesním životě, jako je týmová práce, analýza problémů, hledání a komunikace řešení, vyjednávání a rozhodování.
Tento obecný cíl lze rozdělit do následujících konkrétních výukových cílů:
Aby studenti pochopili a prohloubili své znalosti:
- Hlavní metody, nástroje a techniky, které usnadňují učení a práci v online situacích pro profesionály ve zdravotnickém prostředí 21. století.
- Organizace národního zdravotního systému, jeho cíle, regulační předpisy a řízení zdravotnických středisek a služeb, spolu se znalostí hlavních aspektů strategického řízení zdravotnických organizací, a to jak v jeho „makro“ (plánování), tak „mezo“ ( manažerské) a jako „mikro“ (klinický management), a to jak ve veřejném, tak v soukromém sektoru.
- Různé modely, techniky, metody a nástroje pro finanční analýzu a poměr nákladů a přínosů specifických pro klinické a nemocniční management.
- Různé modely, metody, nástroje a indikátory, které umožňují vytvořit mix případů v nemocnicích za účelem provádění adekvátního analytického řízení a stanovení modelů hodnocení zdravotnických středisek a služeb a zejména zdravotnických středisek v primární péči a specializovaných Péče.
- Ty manažerské disciplíny, které nejsou specificky specifické pro zdravotnický sektor, mají ve svých metodologiích, technikách, nástrojích a/nebo platných předpisech dvojí rozměr: zdravotnický sektor a společný s ostatními systémy řízení a řízení organizací v jiných oblastí.
- Osobní hodnoty a chování, které by měly charakterizovat „jak na to“ zdravotníků v 21. století: emoční inteligence, time management, organizace schůzek, veřejné vystupování, vyjednávací techniky, manažerská deontologie, vedení a motivace, týmová práce, mezilidská komunikace , Management znalostí, Společenská odpovědnost.
Podílení se na rozvoji procesů Health Managementu, a to jak na úrovni návrhu, implementace a údržby politik managementu zdraví (strategický, klinicko-finanční management, management nemocnice, procesní management, HR, prevence rizik, logistika, management kvality, nákup atd.) v souladu s charakteristikami a činností organizace.
Systém výuky
UDIMA model UDIMA je založen na distančním vzdělávání, intenzivně využívá informačních a komunikačních technologií (ICT) k usnadnění vzdělávacího procesu.
UDIMA hodnocení učení UDIMA předpokládá provádění a případně překonávání různých typů činností. Procentuální váhy stanovené pro hodnocení aktivit každého předmětu budou podrobně popsány v souboru každého modulu nebo předmětu obsaženého v plánu výuky a budou stanoveny z maxima a minima stanoveného v následující tabulce:
Účast na vzdělávacích aktivitách | ≥ 10 % |
Ovládací prvky | ≥ 10 % |
Aktivity průběžného hodnocení (AEC): | ≥ 20 % |
Prezenční závěrečná zkouška | ≤ 60 % |
CELKOVÝ | 100% |
Ve všech předmětech je student akademicky sledován prostřednictvím kvalifikace didaktických činností vycházejících z charakteristik Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.
metodologie
UDIMA je založena na systému distančního vzdělávání, který podporuje průběžné hodnocení a „učení se praxí“ v prostředí blízkosti, dostupnosti a interakce mezi učitelem a studentem v reálném čase prostřednictvím informačních technologií a komunikace.
Výukový proces je rozvíjen prostřednictvím virtuálních tříd, ve kterých mají studenti k dispozici Průvodce výukou s plánováním předmětu. Metodika výuky zajišťuje získávání znalostí a odborných a osobních dovedností průběžným systémem hodnocení vtěleným do didaktických činností, sebehodnotících dotazníků a závěrečné zkoušky prezenčně.
Pro podporu studia a školení studenta jsou vyvíjeny následující vzdělávací akce:
- Prostudujte si didaktické celky prostřednictvím didaktického materiálu, který má student k dispozici a je určen pro online studium: příručky, knihy, články a další bibliografie týkající se studovaných předmětů.
- Rozvíjet vzdělávací školicí aktivity prostřednictvím předpokladů, praktických případů a dotazníků s využitím nástrojů online výukových platforem.
- Provádět činnosti, které zahrnují vyhledávání a správu informací.
- Připravte studie, zprávy, projekty, které nastartují profesionální dovednosti.
- Nabídněte studentovi výukovou akci, která je trvale k dispozici studentovi, která umožňuje správný proces výuky a učení s využitím navazujících strategií, jako jsou online nebo telefonické výukové programy.
- Vyvinout proces hodnocení v nepřetržité činnosti, který umožní přeorientování procesu učení.
- Provádějte studijní i mimoškolní stáže ve specializovaných centrech k dosažení odborných dovedností daného stupně.
- Podporovat výzkumné kapacity prostřednictvím didaktických strategií, jako je formulace projektu, analýza dat, studium výsledků, vyvozování závěrů a zpracování bibliografie.
- Rozvíjet dovednosti ústní prezentace a obhajoby akademických prací s využitím možností výukových nástrojů automatizace kanceláře.
kariérní vyhlídky
- Koordinace týmů a plánování služeb.
- Řízení rozpočtu
- Organizace logistiky a nákupu.
- Hodnocení kvality.
- Vedení a řízení jakéhokoli typu zdravotně sociálního zařízení.
- Plánujte a řiďte zdravotní středisko a služby.
- Směrování a příprava projektů rozvoje zdraví.