MSPH v mezinárodním zdraví (sociální a behaviorální intervence)
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Klíčová informace
Umístění kampusu
Baltimore, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 59 184 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za tradiční akademický rok. Mohou být účtovány další poplatky. Stipendia jsou k dispozici
Úvod
Program SBI nabízí multidisciplinární školení pro výzkumné pracovníky a odborníky na veřejné zdraví, kteří chtějí využít společenské vědy při navrhování, provádění a hodnocení programů veřejného zdraví, zejména komunitních intervencí. Kombinované použití kvalitativních a kvantitativních metod je určující charakteristikou programu.
Studenti jsou vyškoleni v metodách průzkumu, hloubkových otevřených rozhovorech, diskusích v cílových skupinách, metodách pozorování, sociálním a environmentálním mapování a počítačově podporovaném řízení a analýze kvantitativních a kvalitativních údajů. Studenti se také seznámí s faktory souvisejícími s pohlavím a zdravím, účastí komunity na zdravotních programech a kulturními a environmentálními faktory, které ovlivňují globální zdraví.
Prostřednictvím několika praktických příležitostí program nabízí studentům rozsáhlé praktické vystavení vývoji a implementaci sociálních a behaviorálních intervencí globálně nebo lokálně. Po dokončení programu jsou studenti schopni poskytnout technickou pomoc při hodnocení sociokulturního kontextu obklopujícího intervence v oblasti veřejného zdraví a při vývoji, implementaci a hodnocení programů sociální změny a změny chování za účelem zlepšení zdraví komunit s nedostatečnou péčí v různých variantách. nastavení.
Časová osa studentů
Studenti mohou dokončit studium za 1,5 roku. Všechny požadavky by měly být splněny do 2 let.
Akademické podmínky 1 až 4
- Intenzivní výuka společných základních a programově specifických kurzů
- Komplexní zkouška na konci prvního akademického roku
- Praktický návrh
Akademické podmínky 5 až 6 (minimálně)
- Cvičení: stáž v terénu na různých místech k získání praktických dovedností při uplatňování naučených principů a metod, vrácení zpět členům komunity a efektivní účast v profesionálním týmu
- Esej Capstone významně přispívá k praktickému cvičení a poskytuje důkazy o odborných znalostech v konkrétním aplikovaném aspektu sociálních a behaviorálních intervencí v globálním zdraví
- Volitelné předměty
Cvičení
Kromě absolvování požadované práce v kurzu musí studenti získat praktické dovednosti v uplatňování naučených principů a metod, vracet se členům komunity a efektivně se účastnit profesionálního týmu. Mnoho studentů dokončí svá cvičení v zahraničí. Studenti budou mít příležitost spolupracovat s fakultami v terénu mimo jiné v subsaharské Africe, jižní Asii a Latinské Americe. Máme dlouhodobou spolupráci s místními výzkumnými partnery v mnoha zemích, jako je Nepál, Peru, Uganda, Bangladéš a několik národů původních Američanů v západních USA. Fakulta a zaměstnanci také pomáhají studentům najít příležitosti u jiných globálních zdravotnických organizací.
Klíčové kompetence
Mezi očekávané klíčové kompetence patří:
- Definujte a reagujte na hlavní globální zdravotní problémy nedostatečně obsluhované populace v kontextech s nižšími příjmy pomocí vhodných nástrojů z biostatistiky, epidemiologie a managementu a na základě znalostí základních biologických mechanismů, vlivů prostředí a současných osvědčených postupů.
- Použijte vhodné a přísné kvalitativní metody k pochopení sociálního a komunitního kontextu zdraví a k informování o opatřeních v oblasti veřejného zdraví.
- Aplikujte relevantní teorie a multimetodický formativní výzkum k vývoji lokálně vhodných, na teorii založených, účinných strategií sociální a behaviorální intervence ke zlepšení zdraví komunity.
- Implementovat a vyhodnotit procesy a výsledky sociálních a behaviorálních intervencí v globálním zdraví.
- Sdělte programová nebo výzkumná zjištění členům komunity, odborníkům v oblasti veřejného zdraví a tvůrcům politik.
Kariérní možnosti
Absolventi se ucházejí o pozice, kde jsou schopni poskytnout technickou pomoc při hodnocení sociokulturního kontextu obklopujícího intervence v oblasti veřejného zdraví a při vývoji, provádění a hodnocení programů sociální a behaviorální změny za účelem zlepšení zdraví komunit s nedostatečnou obsluhou na místní i celosvětové úrovni.
Kde pracují naši absolventi:
- Rabin Martin, globální poradenská firma v oblasti zdraví v New Yorku
- Americká agentura pro mezinárodní rozvoj, Bureau for Global Health, Washington DC
- San Francisco Department of Public Health, Community Health, and Equity Promotion
- UNICEF Zambia, program pro změnu chování, vodu, hygienu a hygienu, Lusaka
- D-tree International, Dar es Salaam, Tanzanie
- Ona, společnost pro webové a mobilní datové aplikace, Nairobi, Keňa
- One Drop Foundation, nezisková organizace Cirque du Soleil, využívající umění k katalyzování změn v sociální oblasti a chování souvisejících s WASH v nedostatečně globálním prostředí, Montreal, Kanada
- Zavedení rychlé diagnostiky malárie v subsaharské Africe, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore
- Centrum pro výzkum zdraví dětí a komunit, Lékařská fakulta Johnse Hopkinse, Baltimore
- Centrum pro rovnost žen a mužů a zdraví, UC San Diego, Nové Dillí, Indie
- Global Alliance for Clean Cookstoves, UN Foundation, Washington DC
- Merck, Kenilworth, NJ
- ThinkWell, globální start-up a akční tank pro zdraví, Washington DC
- Veřejné zdraví, antropologie, medicína
Informace o aplikaci
Všechny žádosti by měly být podávány prostřednictvím SOPHAS.
Obecně platí, že uchazeči o titul budou muset předložit následující:
- Online aplikace
- Oficiální přepisy z KAŽDÉ instituce na vysoké škole, kterou jste navštěvovali (akademické záznamy z institucí mimo USA musí projít hodnocením pověření).
- Standardizované skóre testu (zkontrolujte zásady související s pandemií Covid-19)
- Skóre testu odborné způsobilosti v angličtině (TOEFL nebo IELTS), je-li relevantní
- Tři doporučení
- Životopis nebo životopis
- Prohlášení o účelu a cílech
Mezinárodní žadatelé jsou vítáni a měli by si přečíst další pokyny k podávání žádostí ze zemí mimo USA
Požadavky na přijetí
Uchazeči v programu musí mít bakalářský titul ve zdravotnictví nebo sociálních vědách. Před mezinárodními nebo zdravotními zkušenostmi je velmi žádoucí. Úspěšní uchazeči mají silné akademické výsledky s důrazem na kvantitativní i psací dovednosti, které se odrážejí v přepisech a standardizovaných výsledcích testů.
- Bakalářský stupeň v příbuzném oboru.
- Osobní prohlášení o profesionálních a / nebo výzkumných cílech
- Životopis
- Zkouška absolventa záznamu (GRE). Pro akademický rok 2021/2022 jsou skóre GRE vysoce doporučena, ale nejsou nutná.
- Oficiální přepisy všech zúčastněných institucí
- TOEFL nebo IELTS pro nepůvodní mluvčí angličtiny. Minimální skóre:
- TOEFL: 100 iBT; 600 PBT (papírový test)
- IELTS: 7
- Tři doporučení
Osvědčení
„Připojit se k tomuto programu bylo to nejlepší rozhodnutí, jaké jsem kdy udělal, nejen kvůli kurzu nebo kariérním příležitostem, ale také kvůli lidem.“
Shea Littlepage, student MSPH
„Moje současná práce ve WHO vychází z práce, kterou jsem zahájil na stáži během mého studijního programu MSPH, včetně rozšíření kvantitativní analýzy mužů testujících na HIV.“
Caitlin Quinn, MSPH '17
„Jako vedoucí programu pro zdraví a pohodu v Kambodžské komunitě snů je Belinda zapojena do různých programů v oblasti zdraví a pohody.“
Belinda Chiu, studentka MSPH
„Po ukončení studia budu pracovat v USAID jako pracovník strategických informací v Úřadu pro HIV / AIDS.“
Joseph Greg Rosen, student MSPH
„Profesoři jsou pro nás jako studenti i jednotlivci neúnavně oddaní.“
Aditi Rao, student MSPH
Osnovy
Časová osa studentů
Studenti mohou dokončit své tituly za 1,5 roku. Všechny požadavky by měly být splněny do 2 let.
Akademické podmínky 1 až 4
- Intenzivní výuka společných základních a programově specifických kurzů
- Komplexní zkouška na konci prvního akademického roku
- Praktický návrh
Akademické podmínky 5 až 6 (minimálně)
- Cvičení: stáž v terénu na různých místech k získání praktických dovedností při uplatňování naučených principů a metod, vrácení zpět členům komunity a efektivní účast v profesionálním týmu
- Esej Capstone významně přispívá k praktickému cvičení a poskytuje důkazy o odborných znalostech v konkrétním aplikovaném aspektu sociálních a behaviorálních intervencí v globálním zdraví
- Volitelné předměty
Cvičení
Kromě dokončení požadovaných kurzů musí studenti získat praktické dovednosti v aplikaci naučených principů a metod, vrátit se členům komunity a účinně se zapojit do profesionálního týmu. Mnoho studentů absolvuje praxi v zahraničí. Studenti budou mít příležitost pracovat s fakultou na terénních pracovištích v subsaharské Africe, jižní Asii a Latinské Americe. Dlouhodobě spolupracujeme s místními výzkumnými partnery v mnoha zemích, jako je Nepál, Peru, Uganda, Bangladéš a několik indiánských národů na západě USA. Fakulta a zaměstnanci také pomáhají studentům najít příležitosti u jiných globálních zdravotnických organizací.
Klíčové kompetence
Mezi očekávané klíčové kompetence patří:
- Definujte a reagujte na hlavní globální zdravotní problémy nedostatečně obsluhované populace v kontextech s nižšími příjmy pomocí vhodných nástrojů z biostatistiky, epidemiologie a managementu a na základě znalostí základních biologických mechanismů, vlivů prostředí a současných osvědčených postupů.
- Použijte vhodné a přísné kvalitativní metody k pochopení sociálního a komunitního kontextu zdraví a k informování o opatřeních v oblasti veřejného zdraví.
- Aplikujte relevantní teorie a multimetodický formativní výzkum k vývoji lokálně vhodných, na teorii založených, účinných strategií sociální a behaviorální intervence ke zlepšení zdraví komunity.
- Implementovat a vyhodnotit procesy a výsledky sociálních a behaviorálních intervencí v globálním zdraví.
- Sdělte programová nebo výzkumná zjištění členům komunity, odborníkům v oblasti veřejného zdraví a tvůrcům politik.
Kariérní možnosti
Absolventi se ucházejí o pozice, kde jsou schopni poskytnout technickou pomoc při hodnocení sociokulturního kontextu obklopujícího intervence v oblasti veřejného zdraví a při vývoji, provádění a hodnocení programů sociální a behaviorální změny za účelem zlepšení zdraví komunit s nedostatečnou obsluhou na místní i celosvětové úrovni.
Kde pracují naši absolventi:
- Rabin Martin, globální poradenská firma v oblasti zdraví v New Yorku
- Americká agentura pro mezinárodní rozvoj, Bureau for Global Health, Washington DC
- San Francisco Department of Public Health, Community Health, and Equity Promotion
- UNICEF Zambie, Behavior Change Communication, Water, Hygiene and Sanitation Program, Lusaka
- D-tree International, Dar es Salaam, Tanzanie
- Ona, společnost pro webové a mobilní datové aplikace, Nairobi, Keňa
- One Drop Foundation, nezisková organizace Cirque du Soleil, využívající umění k katalyzování změn v sociální oblasti a chování souvisejících s WASH v nedostatečně globálním prostředí, Montreal, Kanada
- Zavedení rychlé diagnostiky malárie v subsaharské Africe, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore
- Centrum pro výzkum zdraví dětí a komunit, Lékařská fakulta Johnse Hopkinse, Baltimore
- Centrum pro rovnost žen a mužů a zdraví, UC San Diego, Nové Dillí, Indie
- Global Alliance for Clean Cookstoves, UN Foundation, Washington DC
- Merck, Kenilworth, NJ
- ThinkWell, globální start-up a akční tank pro zdraví, Washington DC
- Veřejné zdraví, antropologie, medicína
Galerie
Přijímací řízení
Ohlasy studentů
Výsledek programu
Výsledky učení
- Identifikovat a interpretovat problémy výživy veřejného zdraví a charakterizovat tyto problémy z hlediska měřitelných ukazatelů
- Analyzujte příslušné údaje o výživě a interpretujte vědecké důkazy za účelem vytvoření a implementace plánů prevence, kontroly a hodnocení
- Navrhujte, řiďte a vyhodnocujte výzkum nebo programy související s výživou v terénu, laboratoři nebo klinické zkušenosti od koncepce myšlenek přes sběr dat a analýzu, aby poskytly pokyny
- Komunikujte prostřednictvím písemných zpráv, ústních prezentací a dalších mediálních nutričních informací vysoké technické kvality a relevantní pro program nebo politiku.