Vítejte ve světě médií
Jak se tisknou knihy? Jak jsou informace archivovány a dokumentovány? Co znamená „komunikace“? Jak vznikají virtuální světy? Co se děje v zákulisí televizních studií? Co je důležité v designu obalu a jak vlastně reklama funguje? Studenti na Hochschule der Medien se zabývají těmito a mnoha dalšími otázkami.

Od 1. září 2001 Hochschule der Medien spojila kombinované know-how bývalé Univerzity tisku a médií, vzdělávací instituce s více než stoletou tradicí, a Univerzity knihovnictví a informací, jejíž historie sahá až do roku 1942. S 16 bakalářskými studijními programy a 6 magisterskými studijními programy, kombinovaným MBA a doktorským studiem, Hochschule der Medien pokrývá široké spektrum mediálních odborných znalostí: od tištěných médií po elektronická média, od hromadných sdělovacích prostředků a teorie médií až po mediální produkci, od návrhu médií až po zpřístupnění médií.

Na Hochschule der Medien se studenti učí v moderních přednáškových sálech i v dílnách a ateliérech, na tiskových strojích nebo za kamerou. Vzrušující praktické projekty v laboratořích univerzity nebo ve spolupráci s partnerskými společnostmi doplňují teoretické znalosti a vědecké pracovní metody. Původně měla univerzita dva kampusy. Od roku 2014 se univerzita skládá z jednoho centrálního kampusu ve Stuttgartu Vaihingen s novou budovou fakulty, symbolizující „jeden mediální svět“.