
Magistr in
Mistr ošetřovatelství (postgraduální studium)
Edith Cowan University

Klíčová informace
Umístění kampusu
Joondalup, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* orientační poplatek za semestr
Úvod
Tento kurz je magisterský program pro uchazeče o bakalářské studium v jakékoli disciplíně se silným zaměřením na klinickou praxi a výzkum, který vede k registraci u NMBA.
Program poskytne zkušenostní a autentické příležitosti k učení doplněné o teoretické komponenty, aby se zajistilo, že absolventi budou po vstupu do praxe připraveni na průmysl.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 6)
Následující požadavky na přijetí specifické pro daný kurz jsou povinné a musí být splněny všemi uchazeči. Tyto požadavky doplňují nebo nahrazují minimální požadavky uvedené v níže uvedeném pásmu požadavků na akademické přijetí.
Všichni uchazeči jsou povinni mít bakalářský nebo magisterský titul v jakémkoli oboru s průměrnou váženou známkou kurzu alespoň 60% nebo ekvivalentní, jak je uznává univerzita. U uchazečů se rovněž požaduje, aby měli k dispozici terciární jednotku v biologii člověka (studenti, kteří tento požadavek nesplní, budou povinni absolvovat program přípravy zdravotnických věd na ECU).
Potenciální uchazeči jsou povinni předložit životopis a osobní prohlášení v rámci své žádosti.
Splnění výše uvedených požadavků nezaručuje výběr a v pořadí aplikací, může být zváženo před akademickým výkonem a pracovní zkušeností.
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 6) mohou být splněny splněním jednoho z těchto požadavků:
- Bakalářský titul; nebo
- Ekvivalentní předchozí vzdělávání zahrnující alespoň pětiletou odbornou praxi.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 5)
Kromě splnění minimálních anglických standardních požadavků ECU pro tento kurz musí všichni žadatelé také prokázat znalosti anglického jazyka, jak je uvedeno v normě pro registraci anglických jazykových dovedností pro ošetřovatelské a porodní asistence Austrálie (NMBA).
Tyto požadavky jsou následující:
- IELTS Academic s minimálním celkovým skóre 7,0 a minimálním skóre 7,0 v každé ze čtyř složek (poslech, čtení, psaní a mluvení), nebo
- Test z povolání v angličtině (OET) s minimálním skóre B v každé ze čtyř složek (poslech, čtení, psaní a mluvení), nebo
- Pearson English Test (PTE) Academic s minimálním celkovým skóre 65 a minimálním skóre 65 v každé ze čtyř komunikačních dovedností (poslech, čtení, psaní a mluvení), nebo
- TOEFL iBT s minimálním celkovým skóre 94 a následujícím minimálním skóre v každé části testu:
- 24 pro poslech
- 24 pro čtení,
- 27 pro psaní a
- 23 za mluvení, nebo
- Absolvování nejméně šesti let základního a středního vzdělání vyučovaného a hodnoceného výhradně v angličtině v uznávané zemi definované NMBA (včetně nejméně 2 let mezi 7. a 12. rokem) s doloženým písemným prohlášením, které potvrzuje, že váš primární jazyk je Anglicky nebo
- Ukončení nejméně 5 let ekvivalentu denního nepřetržitého kombinovaného kombinovaného sekundárního a / nebo terciárního a / nebo odborného vzdělávání, které se vyučuje a hodnotí v uznávané zemi, jak je definuje NMBA (v posledních 7 letech). 5 let nezahrnuje navrhovanou studii ECU.
Poznámka: Zkoušky angličtiny musí být dokončeny do 2 let od navrhovaného data zahájení kurzu a mohou se vztahovat další požadavky týkající se přijatelného počtu zkušebních sezení a kombinovaného skóre napříč zkušebními sezeními.
Minimální anglické standardy ECU pro tento kurz mohou být splněny jedním z následujících způsobů:
- Bakalářský titul ze schválené země;
- Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na postgraduální úrovni nebo vyšší u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu); nebo
- V případě přijetí rovnocenné předchozí vzdělávání, včetně nejméně pěti let příslušné odborné praxe.

detaily kurzu
Dostupnost semestru
Semestr 1: Denní studium na Joondalupu
Struktura kurzu
Rok 1 - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NSC6101 | Ošetřovatelská biologie 1 | 20 |
NPP6101 | Zdravotní praxe pro dospělé 1 | 20 |
NNI5104 | Zdravotní problémy v gerontologii | 20 |
Rok 1 - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NSC6102 | Ošetřovatelská biologie 2 | 20 |
MNP6101 | Praxe a návrh výzkumu založené na důkazech | 20 |
NPP6102 | Zdravotní praxe pro dospělé 2 | 20 |
2. ročník - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NPP6103 | Praxe duševního zdraví | 20 |
NCS6100 | Ošetřovatelská kulturní studia | 20 |
MNP6107 | Projekt ošetřovatelského výzkumu | 20 |
2. rok - 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NPP6104 | Dětská, dospívající a rodinná ošetřovatelská praxe | 20 |
NPP6105 | Ošetřovatelská praxe Capstone | 20 |
Volitelná jednotka | x1 | 20 |
Doporučené volby
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NST6101 | Výuka a učení v klinickém prostředí | 20 |
NUR6121 | Ošetřovatelská paliativní péče | 20 |
CLM6100 | Klinické vedení a management | 20 |
NUR6117 | Zhoršující se pacient | 20 |
Výsledky výuky kurzu
- Aplikovat a modelovat komunikační a kooperativní dovednosti k analýze a navrhování inovativních přínosů pro odbornou praxi.
- Aplikovat kognitivní, technické a kreativní dovednosti při zkoumání, hodnocení a syntéze složitých myšlenek, konceptů a teorií v autentických situacích ošetřovatelů.
- Kriticky se zamyslet nad komplexním souborem odborných ošetřovatelských znalostí, výzkumných principů a metod prokazujících zvládnutí ošetřovatelské praxe.
- Využijte dovednosti samosprávy na vysoké úrovni k zahájení, plánování a provedení rozsáhlého projektu založeného na výzkumu.
Profesionální rozpoznávání
Akreditováno Radou pro australskou akreditační a porodní asistenci (ANMAC)
Kariérní možnosti
Absolventi budou zobrazovat dovednosti, znalosti a atributy, které budou fungovat s kompetencí a důvěrou v registrovanou roli absolventa sestry. Budou mít zdokonalené vůdčí schopnosti, aby se ujistili, že jsou schopní klinických vůdců a jsou připraveni na práci v rozmanité škále praktických nastavení v rámci dynamického systému zdravotní péče.
Možné budoucí pracovní pozice
Registrovaná sestřička.
Přijímací řízení
Osnovy
detaily kurzu
Dostupnost semestru
Semestr 1: Studujte prezenční studium na Joondalup
Struktura kurzu
1. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NSC6101 | Ošetřovatelská biověda 1 | 20 |
NPP6101 | Praxe zdraví dospělých 1 | 20 |
NNI5104 | Zdravotní problémy v gerontologii | 20 |
1. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NSC6102 | Ošetřovatelská biověda 2 | 20 |
MNP6101 | Návrh praxe a výzkumu založený na důkazech | 20 |
NPP6102 | Praxe zdraví dospělých 2 | 20 |
2. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NPP6103 | Praxe duševního zdraví | 20 |
NCS6100 | Kulturní studia ošetřovatelství | 20 |
MNP6107 | Výzkumný projekt ošetřovatelství | 20 |
2. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NPP6104 | Ošetřovatelská praxe u dětí, mládeže a rodiny | 20 |
NPP6105 | Ošetřovatelská praxe Capstone | 20 |
Volitelná jednotka | x1 | 20 |
Doporučené volitelné předměty
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
NST6101 | Výuka a učení v klinickém prostředí | 20 |
NUR6121 | Ošetřovatelství v paliativní péči | 20 |
CLM6100 | Klinické vedení a management | 20 |
NUR6117 | Zhoršující se pacient | 20 |
Výsledek programu
Výsledky učení kurzu
- Aplikujte a modelujte komunikační a kolaborační dovednosti k analýze a navrhování inovativních příspěvků do profesionální praxe.
- Aplikujte kognitivní, technické a kreativní dovednosti ke zkoumání, hodnocení a syntéze komplexních myšlenek, konceptů a teorií v autentických situacích sester.
- Kriticky uvažujte o komplexním souboru odborných ošetřovatelských znalostí, výzkumných principů a metod, abyste prokázali zvládnutí ošetřovatelské praxe.
- Využijte schopnosti sebeřízení na vysoké úrovni k zahájení, plánování a realizaci rozsáhlého projektu založeného na výzkumu.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Absolventi budou zobrazovat dovednosti, znalosti a vlastnosti, aby mohli fungovat s kompetencí a sebedůvěrou v roli absolventa registrované sestry. Budou mít vylepšené vůdčí schopnosti, aby zajistili, že budou schopni stát se klinickými lídry a budou připraveni pracovat v různých praktických prostředích v rámci dynamického systému zdravotní péče.
Možné budoucí pracovní pozice
Registrovaná sestřička.