Bakalář přírodních věd (záchranář)
Edith Cowan University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Joondalup, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
6 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* orientační poplatek za semestr
Úvod
Poskytuje studentům znalosti a dovednosti při poskytování přednemocniční péče v různých klinických, politických a organizačních kontextech.
Studenti si také rozvinou porozumění potřebné pro zdravotnické, sociální, kulturní a klinické aspekty zdravotnické vědy.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 3)
Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- AQF Cert IV;
- Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
- Speciální terciární přijímací test; *
- Přípravný kurz univerzity; *
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý studentský vstupní test; nebo*
- Schéma vstupu na základě zkušeností. *
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 3)
Anglické požadavky na způsobilost mohou být splněny splněním jednoho z následujících:
- 12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
- Speciální terciární přijímací test; *
- IELTS Academic Celkové skóre minimálního pásma 6,0 (žádné individuální pásmo méně než 6,0);
- Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
- Přípravný kurz univerzity;
- Kurz domorodé univerzitní orientace; *
- Domorodý vstupní test studentů; *
- Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul;
- Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu); nebo
- Další testy, kurzy nebo programy definované na stránce English Proficiency Bands.
* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Denní studium na Joondalupu
Struktura kurzu
Rok 1 - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST1107 | Perspektivy v odborné zdravotnické praxi | 15 |
SCH1101 | Kulturní studie | 15 |
MHS1101 | Anatomie a fyziologie 1 | 15 |
PST1108 | Teoretické perspektivy v paramedické praxi 1 | 15 |
Rok 1 - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST1106 | Reakce na nouzové duševní zdraví | 15 |
MHS1102 | Anatomie a fyziologie 2 | 15 |
SCH1105 | Úvod do farmakologie | 15 |
PSP1108 | Klinické dovednosti pro záchranáře 1 | 15 |
2. ročník - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST2102 | Traumatická studia pro zdravotníky | 15 |
PSP2222 | Umístění primární péče | 15 |
PST2108 | Státy nemocí v pohotovostní péči | 15 |
HST2122 | Metodika výzkumu zdraví | 15 |
2. rok - 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST2109 | Lékařská studia pro zdravotníky | 15 |
PSP2103 | Klinické dovednosti pro záchranáře 2 | 15 |
PST2106 | Přednemocniční diagnostické techniky | 15 |
SCH2204 | Před nemocniční politika, etika a právní otázky | 15 |
3. rok - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PSP3107 | Záchranná klinická umístění | 15 |
PST3109 | Reflexní praxe v Paramedicine | 15 |
PSP3101 | Pokročilá zdravotnická praxe 1 | 15 |
PST3106 | Pediatrická studia pro zdravotníky | 15 |
3. rok - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PSP3103 | Pokročilá zdravotnická praxe 2 | 15 |
PST3107 | Porodnické studie pro zdravotníky | 15 |
MMS3112 | Bezpečnost a kvalita ve zdravotnictví | 15 |
PST3210 | Perspektivy před nemocnicí v krizovém řízení | 15 |
Výsledky výuky kurzu
- Aplikovat vhodné komunikační dovednosti v písemné a ústní formě k přenosu klinických znalostí, podporovat klinické rozhodování a spolupracovat s ostatními v týmovém prostředí.
- Aplikujte transliteraci technologií a informací jako součást klinického rozhodování.
- Kriticky zhodnotit dopad nebo reakci na akce zdravotníků a identifikovat cíle pro další profesní rozvoj.
- Prokázat široké a koherentní znalosti a dovednosti v paramedické praxi a vědě v různých klinických a sociálních kontextech v souladu s legislativou a uznávanými standardy chování a výkonu v průmyslu a agentuře.
- Prokázat komplexní znalosti klinických a lékařských věd, které jsou základem paramedické praxe a jejich aplikace v klinických a sociálních podmínkách.
- Cvičte kritické myšlení a úsudek za účelem identifikace, plánování a řízení složitých klinických problémů, integrace kulturního povědomí a globálních a mezinárodních perspektiv, které jsou eticky vhodné.
- Vytvářejte inovativní, udržitelné a informované reakce, které jsou kulturně vhodné.
- Přezkoumejte, analyzujte a syntetizujte znalosti v různých kontextech za účelem posouzení zdravotních a sociálních potřeb.
Profesionální rozpoznávání
Akreditováno: Radou ambulancí (CAA)
Kariérní možnosti
Tento kurz připravuje absolventy k procvičování vysoce kvalitních paramedicin v širokém spektru zdravotnických a kulturních prostředí a k předním australským a mezinárodním trendům v poskytování zdravotní péče.
Možné budoucí pracovní pozice
Zdravotnický záchranář, Zdravotnický záchranář, Komunitní zdravotník, Průmyslový záchranář, Ambulance, Intenzivní péče Zdravotník, Zdravotnický záchranář.
Přijímací řízení
Osnovy
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- Semestr 1: Studujte prezenční studium na Joondalup
Struktura kurzu
1. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST1107 | Perspektivy v odborné praxi zdravotnického záchranáře | 15 |
SCH1101 | Kulturní studie | 15 |
MHS1101 | Anatomie a fyziologie 1 | 15 |
PST1108 | Teoretické perspektivy v nelékařské praxi 1 | 15 |
1. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST1106 | Nouzová reakce na duševní zdraví | 15 |
MHS1102 | Anatomie a fyziologie 2 | 15 |
SCH1105 | Úvod do farmakologie | 15 |
PSP1108 | Klinické dovednosti pro nelékařskou praxi 1 | 15 |
2. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST2102 | Traumatologické studie pro záchranáře | 15 |
PSP2222 | Umístění primární péče | 15 |
PST2108 | Chorobné stavy v nouzové péči | 15 |
HST2122 | Metodika výzkumu zdraví | 15 |
2. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PST2109 | Lékařská studia pro záchranáře | 15 |
PSP2103 | Klinické dovednosti pro nelékařskou praxi 2 | 15 |
PST2106 | Přednemocniční diagnostické techniky | 15 |
SCH2204 | Přednemocniční politika, etické a právní otázky | 15 |
3. ročník – 1. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PSP3107 | Klinická umístění zdravotnického záchranáře | 15 |
PST3109 | Reflexní praxe v paramedicíně | 15 |
PSP3101 | Pokročilá zdravotnická praxe 1 | 15 |
PST3106 | Pediatrické studie pro zdravotníky | 15 |
3. ročník – 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
PSP3103 | Pokročilá zdravotnická praxe 2 | 15 |
PST3107 | Porodnické studie pro záchranáře | 15 |
MMS3112 | Bezpečnost a kvalita ve zdravotnictví | 15 |
PST3210 | Perspektivy před nemocnicí v krizovém managementu | 15 |
Galerie
Výsledek programu
Výsledky učení kurzu
- Použijte vhodné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě k přenosu klinických znalostí, podpoře klinického rozhodování a spolupráci s ostatními v týmovém prostředí.
- Aplikujte technologii a transliteraci informací jako součást klinického rozhodování.
- Kriticky vyhodnotit dopad nebo reakci na akce záchranářů a určit cíle pro další profesní rozvoj.
- Prokázat široké a ucelené znalosti a dovednosti v nelékařské praxi a vědě v různých klinických a sociálních kontextech, v souladu s legislativou a uznávanými průmyslovými a agenturními standardy chování a výkonu.
- Prokázat komplexní znalosti klinických a lékařských věd, které jsou základem nelékařské praxe a jejich aplikace na klinické a sociální prostředí.
- Cvičte kritické myšlení a úsudek k identifikaci, plánování a řízení složitých klinických problémů, integrujte kulturní povědomí a globální a mezinárodní perspektivy, které jsou eticky vhodné.
- Vytvářejte inovativní, udržitelné a informované odpovědi, které jsou kulturně vhodné.
- Přezkoumejte, analyzujte a syntetizujte znalosti v různých kontextech za účelem posouzení potřeb zdravotní a sociální péče.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Tento kurz připravuje absolventy na výkon vysoce kvalitní paramedicíny v širokém spektru zdravotních a kulturních prostředí a na přední australské a mezinárodní trendy v poskytování zdravotní péče.
Možné budoucí pracovní pozice
Záchranář, zdravotnický záchranář, zdravotnický záchranář, průmyslový záchranář, záchranář, záchranář intenzivní péče, záchranný záchranář.