V lékařské chirurgické ošetřovatelské master

Všeobecné informace

Popis programu

O Magisterský kurz Medical-chirurgické ošetřovatelství si klade za cíl zajistit získávání a / nebo rozvoj vědecké, technické, relační, etické a výzkum zasáhnout do poskytováním specializované ošetřovatelské péče v klinickém oblasti zdravotnického chirurgického ošetřovatelství. Kurz má také za cíl umožnit studentům integrovat multidisciplinární týmy na pomoc k podpoře nejvyšší úroveň zdraví populace, a umožní rozvoj výzkumu v lékařsko-chirurgický ošetřovatelství, přispívá k vytváření vědeckých důkazů. Stále chtějí školu, navíc k podpoře rozvoje osvědčených postupů na pracovišti, přípravu zdravotní sestry, které mohou jednat ve společnosti, kteří jsou schopni zasáhnout a zvládání sociálních a profesních změn v budoucnu a přispívat k rozvoji povolání, aby vyhovovaly potřebám jednotlivce, rodiny a komunity.

Získané dovednosti, navrhl, aby se kurz jako předpoklad držení obor ošetřovatelství a odborné zkušenosti jako zdravotní sestra po dobu nejméně dvou let.

Proto, a vzhledem k tomu, že studenti již mají dovednosti nastavena na první stupeň vzdělávání sester, se předpokládá, že zvýšení a posílení chirurgický lékařská specializace prostor pro odborné zdravotní sestra stojí jako klíčový prvek při vytváření, správě a klinický dohled péče větší složitosti.

S cíli tohoto mistra, zaměřených na oblasti odborných znalostí v lékařských, chirurgických ošetřovatelství, chceme, aby studenti po celou dobu kurzu rozvinout schopnost:

  • Aplikovat získané poznatky do hloubky a systematickým způsobem a jeho schopnost chápat a řešit problémy v oblasti specializované péče v lékařsko-chirurgické ošetřovatelství;
  • Shromažďovat, interpretovat a syntetizovat informace o hodnocení uživatelů v kritickém stavu (naléhavé, mimořádné situace a intenzivní péče), aby se jednat se standardy kvality;
  • Realizovat i specializovanou praxi při mimořádných událostech / mimořádná či katastrofy v souladu s etickými zásadami, a advokáty a etické praxe;
  • Integrace specifických znalostí o ran, které optimalizuje kroky, které zabrání a dosáhnout nejlepší léčbu s nejlepšími výsledky;
  • Analyzovat vědecký základ pro jeho akce v oblasti lékařsko-chirurgický ošetřovatelství a realizovat praxi založenou na důkazech;
  • Komunikujte a stanovit vhodné mezilidské vztahy s jednotlivci a rodiny v krizi, stejně jako zdravotnického týmu, motivovat a vědět, spravovat konfliktních situací;
  • Efektivně spolupracovat s disciplinárních a multidisciplinární týmy, protože věděl, přínos dalších odborníků a jejich dovedností, a to buď jako účastník, vůdce nebo konzultant v péči se specializují na lékařský-chirurgické ošetřovatelství;
  • Provést správu informací, lidský kapitál a materiální zdroje, aby lépe rozhodnutí o spotřebě zdravotní péče;
  • Pochopte, hodnotit a přispívat k rozvoji výkonnosti služeb poskytovaných uživatelům nebo populací;
  • Kritická analýza teorií a vzory veterinárních pojmů, podpoře a ochraně zdraví a prevenci nemocí a zdravotního postižení;
  • Integrovat znalosti a porozumět do hloubky fyziologické, psychologické, sociální a rodinné pacienta v terminální nemoc situaci, aby mohl jednat s pacientem, své rodiny a / nebo pečovatelů;
  • Uvažujte o své praxi a na jejich povolání s cílem identifikovat osobních a profesních cílů s ohledem na další profesní rozvoj a podpora celoživotního učení autonomně život;

Formulovat nové otázky, zvolte, plánovat a realizovat strategie výzkumu v oblasti lékařsko-chirurgický ošetřovatelství, přečtěte si výsledky v systematickým způsobem a šířit je správně.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

A Escola Superior de Saúde de Viseu é uma Instituição de Ensino Superior Público integrada no Instituto Politécnico de Viseu, dotada de personalidade jurídica e de autonomia administrativa, financeira ... Čtěte více

A Escola Superior de Saúde de Viseu é uma Instituição de Ensino Superior Público integrada no Instituto Politécnico de Viseu, dotada de personalidade jurídica e de autonomia administrativa, financeira, científica e pedagógica e a sua organização e gestão rege-se pela Lei n.º 54/90, de 05 de Setembro, com algumas especificidades decorrentes do Decreto-Lei n.º 205/95, de 08 de Agosto. Méně