Počáteční výcvik osteopatů

Všeobecné informace

Popis programu

Osnovy

Přípravná příprava osteopatie se řídí časovým rozvrhem vysokoškolského vzdělávání. Každý cyklus zahrnuje pravidelné hodnocení získávání znalostí. Školení je v souladu s normami WHO (Světová zdravotnická organizace) a evropskými standardy.

Výukové metody

ESO má prvotřídní technickou platformu. Hlediště, amfiteátry, učebny a laboratoře, jednotka aplikovaného výzkumu a počítačové dokumentační centrum, integrovaná osteopatická klinika tvoří soubor materiálních zdrojů o rozloze více než 5000 metrů čtverečních.

Program a kurzy

ESO Paris je škola osteopatie odlišná od ostatních. Škola je přístupná všem, bez ohledu na odvětví nebo maturitu.

Integrace počátečního vzdělávání je možná jak v klasickém přijetí pro absolventy bakalářského studia, tak v paralelním přijetí pro zdravotníky nebo studenty medicíny, kteří se chtějí přeorientovat. V závislosti na profilu jsou nabízené kurzy odlišné a přizpůsobené potřebám každého z nich.

Počáteční výcvik osteopatů je určen pro držitele bakalářských titulů nebo ekvivalentní. Školení probíhá ve dvou cyklech rozložených na pět let výcviku, na jehož konci studenti získají stupeň osteopath (úroveň RNCP I, zásobník 5) uznaný státem. Níže jsou uvedeny programy každého roku.

1 cyklus programu

Osnova 1.cyklu je rozložena do tří let, v 2900 hodin naučit základy lidské, lékařské a filozofické Health Sciences aplikován na osteopatie. Cíl: integrovat znalosti nezbytné pro porozumění a zkoumání lidského těla.

1. rok

1 - Základní vědy

  • 1.1: Cell Biology
  • 1.3: Histologie - embryologie - genetika
  • 1.4: Biofyzika a biomechanika
  • 1.5: Anatomie a obecná fyziologie
  • 1.6: Anatomie a fyziologie nervového systému
  • 1.7: Anatomie a fyziologie pohybového aparátu
  • 1.8: Anatomie a fyziologie kardiovaskulárního a respiračního systému
  • 1.9: Anatomie a fyziologie trávicího, endokrinního, genitourinárního systému
  • 1.10: Anatomie a fyziologie integrálních a senzorických systémů

4 - Osteopatie: základy a modely

  • 4.1: Koncepční modely osteopatie

5 - Osteopatická praxe

  • 5.1: Palpatická anatomie
  • 5.2: Osteopatická palpace
  • 5.5: Učení diagnostických prostředků, osteopatických léčeb a vhodných technik - dolní slepá oblast
  • 5.6: Učení diagnostických prostředků, osteopatických ošetření a vhodných technik - Lombi-pánevní-abdominální oblast
  • 5.8: Diagnostické prostředky učení, osteopatická léčba a vhodné techniky - horní appendikulární oblast
  • 5.9: Výukové diagnostické nástroje, osteopatická léčba a vhodné techniky - cervikoceliární oblast

6 - Metody a nástroje práce

  • 6.4: Metodika písemné a ústní komunikace - pracovní metody

Cvičení klinické praxe

Navrhněte a postavte projekt osteopatické intervence

2. rok

1 - Základní vědy

  • 1.2: Hematologie - imunologie
  • 1.4: Biofyzika a biomechanika
  • 1.6: Anatomie a fyziologie nervového systému
  • 1.7: Anatomie a fyziologie pohybového aparátu
  • 1.8: Anatomie a fyziologie kardiovaskulárního a respiračního systému
  • 1.9: Anatomie a fyziologie trávicího, endokrinního, genitourinárního systému

2 - Semiologie změn zdravotního stavu

  • 2.3: Infektologie
  • 2.5: Semiologie poruch pohybového aparátu
  • 2.6: Semiologie kardiovaskulárních a respiračních onemocnění

3 - humanitní vědy, sociální vědy, management

  • 3.1: Psychologie a psychosomatika

4 - Osteopatie: základy a modely

  • 4.2: Základy osteopatických diagnóz a léčebných postupů
  • 4.3: Osteopatické uvažování a klinický přístup

5 - Osteopatická praxe

  • 5.1: Palpatická anatomie
  • 5.2: Osteopatická palpace
  • 5.3: Metody a prostředky diagnostiky příležitostí
  • 5.6: Učení diagnostických prostředků, osteopatických ošetření a vhodných technik - Lombi-pánevní-abdominální oblast
  • 5.7: Diagnostické prostředky učení, osteopatická léčba a vhodné techniky - torakoppovrchová oblast
  • 5.8: Diagnostické prostředky učení, osteopatická léčba a vhodné techniky - horní appendikulární oblast
  • 5.9: Výukové diagnostické nástroje, osteopatická léčba a vhodné techniky - cervikoceliární oblast
  • 5.12: Gesta a pohotovostní péče

Cvičení klinické praxe

3. ročník

1 - Základní vědy

  • 1.6: Anatomie a fyziologie nervového systému

2 - Semiologie změn zdravotního stavu

  • 2.2: Paraklinická vyšetření
  • 2.4: Semiologie onemocnění nervového systému
  • 2.5: Semiologie poruch pohybového aparátu
  • 2.7: Semiologie nemocí trávicího a endokrinního systému
  • 2.8: Semiologie nemocí genitourinárního systému
  • 2.15: Bolest

3 - humanitní vědy, sociální vědy, management

  • 3.1: Psychologie a psychosomatika
  • 3.2: Obecná sociologie a sociologie zdraví
  • 3.3: Veřejné zdraví

4 - Osteopatie: základy a modely

  • 4.3: Osteopatické uvažování a klinický přístup

5 - Osteopatická praxe

  • 5.3: Metody a prostředky diagnostiky příležitostí
  • 5.4: Implementace diagnostických technik a testů v různých situacích
  • 5.5: Učení diagnostických prostředků, osteopatických léčeb a vhodných technik - dolní slepá oblast
  • 5.6: Učení diagnostických prostředků, osteopatických ošetření a vhodných technik - Lombi-pánevní-abdominální oblast
  • 5.7: Diagnostické prostředky učení, osteopatická léčba a vhodné techniky - torakoppovrchová oblast
  • 5.9: Výukové diagnostické nástroje, osteopatická léčba a vhodné techniky - cervikoceliární oblast
  • 5.10: Vztah a komunikace v souvislosti s osteopatickou intervencí
  • 5.11: Diagnostika příležitosti: jednání se musí konat po konzultaci

6 - Metody a nástroje práce

  • 6.1: Metodika dokumentárního výzkumu a analýza článků
  • 6.5: Vědecká a odborná angličtina

7 - Rozvoj dovedností

  • 7.3: Provést osteopatický zásah a vést vztah v souvislosti s osteopatickým zásahem

Cvičení klinické praxe

2 cyklový program

Přístup ke 2 cyklu je vyhrazen pro studenty, kteří mají na konci 1 cyklus výukových jednotek . Program se dvěma cykly je rozložen na 2 roky, něco málo přes 1 900 hodin.

1. rok

2 - Semiologie změn zdravotního stavu

  • 2.1: Obecná farmakologie
  • 2.2: Paraklinická vyšetření
  • 2.4: Semiologie onemocnění nervového systému
  • 2.9: Semiologie postižení integrálních a senzorických systémů
  • 2.10: Semiologie nemocí imunitního a hematologického systému
  • 2.11: Semiologie psychiatrických stavů
  • 2.12: Semiologie dětských chorob

3 - humanitní vědy, sociální vědy, management a právo

  • 3.1: Psychologie a psychosomatika

4 - Osteopatie: základy a modely

  • 4.3: Osteopatické uvažování a klinický přístup

5 - Osteopatická praxe

  • 5.4: Implementace diagnostických technik a testů v různých situacích
  • 5.11: Diagnostika příležitosti: jednání se musí konat po konzultaci

6 - Metody a nástroje práce

  • 6.2: Osteopatický výzkum a metodologie hodnocení
  • 6.5: Vědecká a odborná angličtina

7 - Rozvoj dovedností osteopatů

  • 7.1: Vyhodnotit situaci a vyvinout osteopatickou diagnózu
  • 7.2: Navrhování a provádění projektu osteopatické intervence

Cvičení klinické praxe

2. rok

2 - Semiologie změn zdravotního stavu

  • 2.13: Semiologie geriatrických infekcí
  • 2.14: Semiologie atletických vlivů
  • 2.16: Dietetika a výživa

3 - humanitní vědy, sociální vědy, management a právo

  • 3.4: Legislativa
  • 3.5: Etika a etika
  • 3.6: Management

6 - Metody a nástroje práce

  • 6.3: Metodika analýzy odborné praxe
  • 6.5: Vědecká a odborná angličtina

7 - Rozvoj dovedností

  • 7.4: Analyzujte a rozvíjejte svou profesionální praxi
  • 7.5: Připravte si profesionální instalaci

Cvičení klinické praxe

paměť

Poslední aktualizace Červenec 2019

Informace o škole

L’École Supérieure d’Ostéopathie naît en avril 1990 à l’initiative de son actuel Président & Directeur d’Études Roger CAPOROSSI, ostéopathe diplômé de la Société d’Enseignement, d’Études & de ... Čtěte více

L’École Supérieure d’Ostéopathie naît en avril 1990 à l’initiative de son actuel Président & Directeur d’Études Roger CAPOROSSI, ostéopathe diplômé de la Société d’Enseignement, d’Études & de Recherches des Techniques Ostéopathiques, expert en matière de formation et de pratiques liées à cette discipline. Méně
Champs-sur-Marne