Online Master in Pharmaceutical Marketing

Všeobecné informace

Popis programu

marketing

WHO by měla

Magistr je zaměřena na absolventy nebo absolventy v oboru farmacie, lékařství, veterinární biologie, stejně jako jakýkoli jiný diplom nebo titul v souvisejících oblastech, jako je chemie, biochemie a biotechnologie. A jakýkoliv jiný diplom nebo titul v oblasti marketingu, ekonomie, obchodu nebo ADE.

To je také zaměřen na profesionály, kteří nejsou kvalifikováni v některém z výše uvedených oborů prokázat dostatečné zkušenosti a znalosti v oblasti zdravotnictví.

CÍLE

Farmaceutický průmysl trpí postupný a intenzivní transformaci, která se zhoršila v posledních pěti letech. Tyto technické požadavky se významně zvýšily ve výzkumných procesů, regulace výroby, kvality a farmakovigilance.

Po schválení produkty z technického hlediska čelí procesů financování a přístup na trh s velmi složité, s účastí a zvyšuje odpovědnost firem při zachování zdravotních rozpočtů prostřednictvím ujednání o spolufinancování, společné podniky, stropů náklady atd

Farmaceutické společnosti trpí pohyby koncentrační tlačen nepřítomnosti organického růstu, což má za následek komplexní scénář se skládá z globálních hráčů rostoucí velikostí + specializovanými firmami + firmy nika + regionálních + biotechs společnosti založené na efektivitu podnikání + místními společnostmi a a začátkem up + generické společnosti.

Co to znamená pro budoucí profesionální tvář celou řadu obchodních potřeb a marketing. Kromě toho zvýšení povědomí spotřebitelů o Biosalud, progressive samospráva zdravotního konceptu od klasického schématu předepisování lékařské konzultace + tím, že v oblasti výživy, péče o zákazníky a OTCS distribuce otevírá nové dveře a nové trhy.

DOBA

1500 hodin.

  • Virtuální třídy: 90 hodin.
  • Virtuální výukové programy: 20 hodin.
  • Personální práce: 950 hodin.
  • Závěrečný projekt: 440 hodin.

DOKLADY

V průběhu trvání kurzu každý student bude mít přístup přes virtuální kampus, aby veškeré příslušné dokumentace na místech plánovaných. To vše obsahuje studie a podkladů potřebných pro správný vývoj kurzu je v ceně.

Návody

Každý student bude vykonávat různé praktické činnosti spojené s hlavními oblastmi kurzu musí být následně zhodnocena Správce programů.

PROGRAM OBSAH

Master Program Pharmaceutical Marketing je rozdělena do deseti kapitol, které pokrývají všechny aspekty potřebné pro tvorbu studenta.

1. Úvod do farmaceutického odvětví

Obsah prvního bloku zahrnují přezkum globálním farmaceutickém trhu od podniků, zemí, produktů, terapeutických skupinách a drogami. Fúze a akvizice významné nové produkty spustit, biotechnologické společnosti a hlavní trendy na trhu podle druhu výrobku prodávaného: předpis, generické, EFPs, lékárna, nemocnice, atd

Lékárna je studován komplexně podle jejich řízení, oprávnění, přenos, provozování, legislativy, mezinárodních osobností a modelů.

  • Farmaceutický trh.
  • Pharmacy.

Farmaceutická hodnota 2. Řetězové

Sada materiálů, které tvoří kapitolu toulat výrobek od svého vzniku v roce výzkumných oddělení na distribuci a marketing. Blokové materiály podrobného přezkoumání procesu patentové, klinický vývoj, výroba a registrace, se zvláštním důrazem na postupy EMA a FDA.

Ještě před několika lety s regulačním schválením produktu, který dokončila technické úkony nezbytné, ale neviditelný pro komerční využití. Ale dnes musíme podrobně prostudovat postupy pro získání ceny a financování, národní a mezinárodní, stejně jako optimální řízení obchodní rozvoj pro vytvoření větší hodnoty pro daný výrobek.

  • vývoj léčiv.
  • R & D.
  • Patenty.
  • Struktura farmaceutické laboratoře.
  • výroba léčiv.
  • Úvod do Biopharmaceutics / farmakologie.
  • Nařízení.
  • Farmaceutický distribuce.
  • regulace cen a přístupu na trh.
  • Business Development.

3. PRÁVNÍ RÁMEC

Tyto dvě témata, které tvoří tento blok řešit potřebu kontrolovat aktivitu šíření informací a propagace farmaceutických společností v souladu s právními předpisy. Za tímto účelem jsou shrnuty v hloubce zákona o reklamě a Etického kodexu a jeho současný Farmaindustria s důsledky postupy transparentnosti.

Vědecká činnost oddělení zahrnuje praktické aspekty, jako je manipulace s pozorovací studií a řízení SML nebo maximální požadované jako funkce farmakovigilance.

4. obchodní nástroje pro správu

Obsah této kapitoly je poskytnout studentům se specifickými dovednostmi v oblastech, které podporují Business Management a může zahrnovat profesionální vstup do oblastí zájmu.

typy studií, druhy písma, výzkum, výuka předpovídání, analýza výkonnosti, konkurenční inteligence, řízení CRM, metriky obchodních aktivit, teritoriální správy, KPI atd .: v bloku aspekty jsou studovány

  • Průzkum trhu.
  • Předpovídání.
  • Business Intelligence.

5. SALES

Prodejní modul kontroluje obchodní strukturu, organizaci a provoz prodejní sítě. Různé typy organizací, funkce Nids a oblastních manažerů, výběr, hodnocení, školení a koučování sítě. medical návštěva, váš plán a materiály, regulace, řízení a zvyšování účinnosti poměry studoval.

Vzhledem k rostoucímu významu farmacie jako cíl pro obchodní činnosti času stráví akcí, materiálů a bod řízení prodeje v lékárně.

  • Struktura obchodního oddělení.
  • Prodejní síť.
  • Medical návštěva.
  • Merchandising a akce výstupy.
  • Výcvik prodejní sítě.

6. FUNDAMENTALS marketingových

Vývoj prvního bloku marketingu poskytuje pevný základ, na věcech, na kterých je založen.

S praktickým přístupem k životní cyklus produktu, životní prostředí, cenové strategie v agresivním regulačním prostředí, metody segmentace, výběr cíle a geolokace jsou přezkoumávány. Typy zkoušek a umístění s mapami, typy distribučních kanálů a strategií.

7. marketing management PROFESSIONAL

ty aspekty, které mají vliv intenzivně na obchodní funkce, jako je komunikace, řízení akcionářů, sociálního marketingu a interakci s vědeckými společnostmi, tvůrci veřejného mínění a skupin pacientů bude přezkoumána. Aplikace pro farmaceutický světové RRSS e-popisovat, mobilní aplikace a nástroje multicanalidad, gamifikace, e-learning jsou studovány, atd.

dostatečný prostor k vytváření profesionálního marketingového plánu se věnuje i všechny úhly strategický marketing odborník na marketing by měl zvládnout jsou přezkoumávány. Úvod do obecné marketingu.

  • produktové strategie.
  • Cenová strategie.
  • Segmentace.
  • Polohování.
  • Distribuce strategie.
  • komunikace Farmaceutica
  • Vedení akcionáři.
  • Direct Marketing.
  • DTC.
  • Medical Marketing.
  • e-marketing.
  • Marketingový plán.
  • Strategic Marketing.

8. Finanční pojmy potřebných pro odborník na marketing

Jsou studovány v hloubce do dvou hlavních částí:

  1. Rozvaha, výkaz zisku a ztráty, cash flow, Finanční analýza, Nákladové účetnictví a rozpočet.
  2. Finanční plánování.

9. MARKETING NICHE

Tento blok je nezbytný vzhledem k obrovské rozmanitosti mezi jednotlivými dílčími trhy, a proto je nutné znát oba společné prvky a rozdíly v jednotlivých odvětvích s cílem optimalizovat správu z nich.

  • OTCS Marketing a péče o zákazníky.
  • Marketing of Medical Devices
  • Trh doplňky stravy.
  • Generika Marketing Produtos.
  • Nemocnice Products Marketing.

10. Kdy a jak používat extranety

Modely a náklady jsou analyzovány pomocí profesionálů poskytovat vysoce efektivní pracovní nástroj.

Tato kapitola je doplněna o přezkoumání odborným poradcem o hledání zaměstnání, využívání sociálních sítí, takže CV ideální příprava na přijímací pohovor a po rozhovoru se maximalizovaly pracovní příležitosti ,

PROFESIONÁLNÍ KARIÉRA ASSISTANCE

V rámci vzdělávacího filozofie CESIF a jako doplněk přípravy, CESIF ON LINE nabízí svým studentům po úspěšném ukončení své stáže, možnost mít služby profesionální kariéru pomoci (specializující se na online Job hledá poradce), který pravidelně zasíláme každému studentovi ty pracovní nabídky, které se hodí svůj profil a jsou považovány za atraktivní pro rozvoj své kariéry.

KARIÉRA

Studenti Master in Pharmaceutical Marketing Online může rozvíjet svou kariéru v oblasti:

  • Národní farmaceutické společnosti.
  • mezinárodní farmaceutické společnosti.
  • Průzkum trhu ústavy.
  • strategické poradenství pro farmaceutický průmysl.
sektory

Profesionální dokonalost získal student vyplněním online Master in Pharmaceutical Marketing vám umožní plně rozvinout svou kariéru v těchto odděleních farmaceutických firem:

  • Marketing.
  • Obchodní a prodeje.
  • Interní klinika.
  • Mezinárodní oblastech.
  • Průzkum trhu.
  • Business Development.
  • Komunikace a reklama.
oblasti
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

CESIF es una institución privada nacida en 1990, cuya actividad está centrada en las industrias farmacéutica, parafarmacéutica, biotecnológica, alimentaria, química, cosmética y – en general – en todo ... Čtěte více

CESIF es una institución privada nacida en 1990, cuya actividad está centrada en las industrias farmacéutica, parafarmacéutica, biotecnológica, alimentaria, química, cosmética y – en general – en todos los sectores afines relacionados con la sanidad. Méně
Španělsko online