Magistr v kognitivní neurovědě

Všeobecné informace

Popis programu

128404_UrFU_Photo4.jpg

Programové cíle

Magisterský program "Kognitivní neurovědy" si klade za cíl připravit vysoce kvalifikované odborníky v oblasti studia mozku a kognitivních procesů. Program zahrnuje základní teoretické školení v oblasti výzkumu mozku a neurokognitivních procesů: neurologie, neuropsychologie, principy neurověd, neurokognitivního vývoje dětí, metody mozkového výzkumu a přístupy k neurorehabilitaci.

Struktura programu je komplexní soubor interdisciplinárních a aplikovaných předmětů pokrývajících teoretické základy a osvědčené postupy neurokognitivní vědy.

Výhody programu

Kognitivní neurověda je studie mysli a mozku. Kognitivní neurověda zkoumá, jak neurologická organizace mozku ovlivňuje způsob, jakým lidé myslí, cítí a jedná.

Magisterský program využívá vědecko-praktická zařízení Laboratoře vývoje mozku a neurocognitivu s nejmodernějším vybavením: 128-kanálový Geodesic EEG System 300 s Geodesic Photogrammetry System (GPS) 3.0, SMI RED 500 Eye-tracker, Bayley Scales of Infant and Toddler Development - 3. vydání (BSID III).

  • Laboratoř byla založena v roce 2014 a udržuje úzkou spolupráci s:
  • Centrum pro mozek a kognitivní vývoj (Birkbeck, Londýnská univerzita, Anglie)
  • Laboratoř raného vývoje (University of Uppsala, Švédsko)
  • Mezinárodní laboratoř pro kognitivní vyšetřování a behaviorální genetiku (Tomsk, Rusko)
  • Mezinárodní centrum pro výzkum lidského rozvoje (University of California, San Diego, USA)
  • Bavorská univerzita (Ulm, Německo)
  • Klíčová laboratoř kognitivní neurovědy a učení na Pekingské normální univerzitě, Institut pro výzkum mozku (Peking, Čína)
  • Národní akademie věd Republiky (Jerevan, Arménie)
  • University of Tubingen (Německo)

Program vyniká výjimečnou úrovní zapojení studentů do výzkumných projektů zaměřených na aktuální otázky psychologie a medicíny, včetně:

  • Zkoumání účinků časných intervencí založených na rodičích na kojence s vysokým rizikem autismu a ADHD;
  • Vyšetřování a detekce EEG markerů vysoké produktivity pracovní paměti pomocí transkraniální elektrické stimulace mozku ke zlepšení výkonu pracovní paměti;
  • Zkoumání limitů kognitivních schopností člověka v rámci studia jevu kognitivního přetížení a jednotlivých rysů jeho projevu;
  • Výzkum procesů implicitního učení u pacientů s chronickým poškozením vědomí a zdravých dospělých;
  • Studium vlivu desynchronózy spánku a bdění na kognitivní schopnosti v pozdní dospělosti a na aspekty psychologického stárnutí;
  • Podélné studie neurokognitivního vývoje u předčasně narozených kojenců a kojenců s perinatální poranění;
  • Studium možností využití metod VR v procesu učení.

Klíčové disciplíny

  • Experimentální metody v neurovědě
  • Výzkum v neuromarketingu
  • Základy neurověd
  • Kognitivní neurovědy
  • Výpočetní neurovědy
  • Neuropsychologie dětství
  • Neuropsychologická diagnostika a oprava dětí
  • Neurorehabilitace
  • Vývoj mozku a neurocognitivní funkce
  • Aplikované aspekty psychofyziky
  • Diferenciální psychofyziologie
  • Funkční asymetrie mozku

Kariérní možnosti

Věnujeme velkou pozornost udržování nejlepší rovnováhy mezi profesními a měkkými dovednostmi, abychom zajistili komplexní profesní rozvoj našich studentů. Program připravuje vysoce kvalifikované odborníky, které se hodí pro více profesí v akademické, lékařské a sociální sféře. Naši absolventi jsou velmi žádaní jako výzkumní pracovníci ve výzkumných střediscích, jako učitelé ve vzdělávacích institucích, jako odborníci v neuro rehabilitačních a nápravno-vzdělávacích střediscích.

Požadavky na přijetí

  • 4letý bakalářský / specializovaný titul (nebo rovnocenný)

Otázky

Mohu za tento program platit ve splátkách?

Školné může být uhrazeno v několika splátkách (až 6) s individuálními platebními plány stanovenými při příjezdu studenta a po podpisu vzdělávací smlouvy.

Kde je Campus umístěn?

51 Lenina Street, Jekatěrinburg.

Jaké další možnosti financování máte pro tento program?

Při přijímací zkoušce je možné získat slevu na vysoký výkon.

Jaké dokumenty se požadují pro tento program?

Všichni žadatelé by měli předložit následující soubor dokumentů, které zkontroluje přijímací komise:

  1. Skenování pasu žadatele
  2. Ověřený překlad pasu žadatele do ruského jazyka
  3. Dokumenty o předchozím vzdělání (bakalářský nebo rovnocenný) s jejich legalizací / apostilem vyhotovené v souladu s ruskými vzdělávacími standardy (další informace o těchto postupech naleznete na: href = "https://nic.gov.ru/en/proc/nic / legalizovat )
  4. Úplný akademický přepis ročníků (po celou dobu studia)

Uvědomte si prosím, že dokumenty v angličtině, francouzštině a němčině jsou rovněž přijímány pro předběžnou kontrolu způsobilosti. Ve fázi přijetí však všechny dokumenty vyžadují ověřené překlady do ruského jazyka.

Jaký je proces přijímání tohoto programu?

Chcete-li získat přístup k magisterskému programu, musíte projít 2 povinnými postupy, z nichž oba lze provádět ve vzdálených formách. Vstup je povolen, jsou-li oba postupy úspěšně dokončeny.

  • Rozpoznávání dokumentů:

Všichni uchazeči by měli předložit soubor požadovaných vzdělávacích dokumentů (bakalářský přepis známek za celé období studia), který zkontroluje přijímací komise (kontrola trvá 2–4 dny)

  • Rozhovor

Každý uchazeč by měl složit jednu přijímací zkoušku ve formě rozhovoru přes Skype s administrátorem programu. Rozhovor je naplánován individuálně, všechny podrobnosti by měly být sjednány s vedoucím přijímacího řízení.

Poslední aktualizace Led 2020

Informace o škole

Ural Federal University (UrFU) is one of the largest higher educational institutions in Russia bringing together fundamental education and innovative approach towards the challenges of modern times. O ... Čtěte více

Ural Federal University (UrFU) is one of the largest higher educational institutions in Russia bringing together fundamental education and innovative approach towards the challenges of modern times. Our aspiration is to become a world-class university in the heart of Eurasia committed to the complex and sustainable development of research and teaching. Méně