Mezinárodní vysokoškolský program (IUP) v lékařství

Všeobecné informace

Popis programu

Universitas Gadjah Mada (FK-KMK UGM), založená 5. března 1946, Lékařská fakulta, veřejné zdraví a ošetřovatelství, v průběhu let rychle rostla a rozvíjela se. FK-KMK UGM se stala přední univerzitou v Indonésii, Asii a ve světě. Tisíce absolventů absolvovaly a obarvily zdravotnický sektor v Indonésii a na celém světě. Nachází se v kampusu s tropickým podnebím, příjemnou atmosférou a vybaveným různými zařízeními, která podporují vzdělávání, výzkum a komunitní služby. Vize School of Medicine je být vynikajícím národním lékařským vzdělávacím programem, který je inovativní, globálně standardizovaný a nadřazený, a který slouží profesionální zájmy národa a lidstva s profesionální podporou lidských zdrojů. Fáze učení v bakalářském studijním programu FK-KMK UGM zahrnuje 3. 5 let vysokoškolské fáze, 2 roky odborné fáze a 1 rok praxe.

Existují dva programy:

Mezinárodní program

  • Žadatelé z Indonésie nebo jiných zemí absolvovali střední školu v posledních třech letech.
  • Pro indonéštinu: složené přijímací zkoušky, které zahrnují: základní akademický test (matematika, chemie, fyzika a biologie), Gadjah Mada Scholastic test (GMST = psychologický test), anglický jazyk, test situačního úsudku (SJT) a MMPI. Pro studenty z jiných zemí složili přijímací zkoušky na základní akademický test (matematika, chemie, fyzika a biologie), GMST a rozhovor.
  • V dobrém zdravotním stavu.

Rozdíl mezi pravidelným a mezinárodním programem

Přibližně 90% studijního programu mezi pravidelným a mezinárodním programem je podobné. Některé rozdíly v mezinárodním programu jsou: přednášky se konají s použitím angličtiny jako vyučovacího jazyka, výuky mezinárodního zdravotnického systému (v bloku D2), a mají povinnou zkušenost studovat odchozí out-country ve volitelném bloku (blok D3) .

Osnovy

V akademickém roce 1992/1993 zahájila FM implementaci osnov lékařského vzdělávání založeného na základních kurikulách lékařského vzdělávání Indonésie (KIPDI) se strategií Problem Based Learning (PBL). V roce 2003/2004 byla využita integrovaná osnova ve 21 blocích se strategií PBL. V akademickém roce 2007/2008 byly provedeny úpravy předchozích bloků. Od akademického roku 2013/2014 je realizován nový studijní program přizpůsobený indonéským lékařským kompetencím SKDI 2012 studijním programem integrovaným do bloků a strategie PBL. S tímto novým systémem, rozsah 3,5 let vysokoškolské vzdělání akademické fáze, a 2 roky klinické střídání fáze.

Očekávaný výsledek učení (ELO)

Tam je 8 ELOs pro studenty absolvoval USPM, tito jsou standardní národní kompetentní (oblast 1-7), a místní kompetentní (oblast 8) \ t

  1. Oblast vznešené profesionality
    1. Mějte víru v Boha Všemohoucího.
    2. Mají vlastnosti morální, etické a disciplinární.
    3. Dodržujte zákon.
    4. Být vhled do společenských a kulturních záležitostí.
    5. Chování v profesionálním chování.
  2. Oblast introspekce a budování kapacit
    1. Proveďte sebezkoumání
    2. Realizovat celoživotní učení
    3. Rozšiřte znalosti
  3. Oblast efektivní komunikace
    1. Komunikujte mezi pacienty a jejich rodinami.
    2. Komunikujte mezi pracovními partnery.
    3. Komunikovat mezi zúčastněnými stranami a společnostmi.
  4. Oblast informačního managementu
    1. Posoudit informace a znalosti.
    2. Efektivní podpora informací a znalostí zdravotnickým pracovníkům, pacientům, společnostem a spřízněným stranám s cílem zvýšit kvalitu zdravotnických služeb.
  5. Oblast základních lékařských věd: aplikovat aktuální biomedicínskou vědu, humanitární vědu, klinickou lékařskou vědu a vědu o veřejném zdraví / preventivní medicínu / komunitní medicínu k řešení zdravotních problémů komplexním a komplexním způsobem.
  6. Oblast klinických dovedností
    1. Proveďte diagnostické postupy.
    2. Provádíme komplexní a komplexní správu.
  7. Oblast řízení problematiky veřejného zdraví
    1. Zavést podporu zdraví v individuální, rodinné a komunitní úrovni.
    2. Zavést prevenci a včasné odhalení zdravotních problémů na úrovni jednotlivce, rodiny a komunity.
    3. Provádět správu zdravotních problémů na úrovni jednotlivce, rodiny a komunity.
    4. Posilovat a spolupracovat s komunitami s cílem dosáhnout zlepšení zdraví.
    5. Správa zdrojů účinným, efektivním a udržitelným způsobem v řešení zdravotních problémů.
    6. Uplatnit specifické zdravotní politiky, které jsou v každé oblasti Indonésie vysoké priority.
  8. Místní kompetence odsouhlasené zúčastněnými stranami jsou
    1. Provést lékařskou pomoc.
    2. Řízení připravenosti na katastrofy.
    3. Spravovat interprofesionální zdravotní a komunitní zdravotní problémy.
    4. Provádět s větší důvěrou jako profesionál na základě svého zájmu v oblasti medicíny (poskytované v elektivních blocích, skládajících se z 19 modulů).

Program kurzu, Výuka a Učení

Sedm oblastí plus lokální kompetence byly přeloženy do 21 bloků specifických témat a 14 stádií klinického střídání (viz níže), ve kterých byly shrnuty do 3 fází studijního procesu. Každý blok je podobný s 6 sks, zatímco stáže stáže se pohybují mezi 2-10 sks.

Fáze procesu učení jsou:

Fáze 1 s tématem Nadace medicíny (1. ročník). Na konci této fáze se očekává, že studenti porozumí:

  • Základní podstata a funkce rovnováhy (homeostáza) a podmínky, které narušují normální rovnováhu v lidském těle.
  • Filozofie, že lékařská profese je celoživotním studiem a je součástí zdravotnického systému.

Fáze 2 používá téma Přechod z teorie do praxe (2. - 3.5. Rok), protože se jedná o střední úroveň. Na konci této fáze se očekává, že studenti:

  • Porozumět základnímu konceptu nemoci, prevence a managementu.
  • Při řešení zdravotních problémů shromažďujte systematicky a systematicky různé znalosti a klinické dovednosti.

V této nové metodě PBL musí studenti dokončit 21 bloků, aby získali titul. Celé bloky mohou být dokončeny za 3,5 roku při studijním zatížení 165 semestrálních kreditů včetně práce. Učení zahrnuje účast na seminářích, konzultacích (malé skupinové diskuse), praktických sezeních a školení dovedností jako základní klinicky kompetentní (BCC) v laboratoři dovedností. Účelem BCC je poskytnout studentům klinické zkušenosti, než začnou učit na nemocniční klinice. Po absolvování bakalářského programu získá student titul S.Ked (bakalář medicíny).

Fáze 3 používá téma Doktor v praxi (4. a 5. ročník). Na konci této fáze se očekává, že studenti:

  • provádět preventivní opatření a řízení proti zdravotním problémům pro pacienta, rodinu a komunitu profesionálním způsobem a dodržovat zásady, etiku a hodnoty podle své autority lékaře.
  • vydat doporučení k jinému zdravotnickému zařízení, které bude poskytovat účinnější a účinnější zdravotní péči.

Tato fáze zvaná období klinické rotace, což je období, ve kterém student medicíny v klinické části svého vzdělávání prochází různými „pracovními“ službami v období mezi 2 až 10 týdny klinických stadií (viz tabulka níže). Délka studia pro tento klinický program je 2 roky při studijní zátěži 35 sk. Po absolvování student absolvuje výstupní zkoušku (UKMPPD) před získáním titulu dr. (lékař).

Požadavky na přijetí

Indonéští kandidáti

  • Absolventi posledních tří let;
  • Kvalifikace indonéské střední školy (Exact Sciences / IPA); nebo
  • Kvalifikace na úrovni A; nebo
  • Kvalifikace IB;
    Povinné předměty jsou biologie a chemie;
  • Barevná slepota.

Zahraniční kandidáti

  1. Maximální věk je pro každého přijímacího období 18 let, tj. 25 let.
  2. Institucionální TOEFL skóre nejméně 500 (na papíře) nebo 173 (na počítači) nebo 61 (na internetu) nebo IELTS skóre alespoň 5,00 nebo MUET skóre nejméně na 4,00;
    * Pro uchazeče o dvojnásobný titul: certifikát IELTS s minimálním skóre 6,5;
  3. Osvědčení o národních a / nebo mezinárodních oceněních v akademickém nebo neakademickém (sportovní mistrovství / mistrovství (pokud existuje);
  4. STPM kvalifikace s minimálním CGPA 3,00 (v 4,00 stupních) / 3B pro vědecké předměty; nebo
  5. Pre-Medical kvalifikace s minimálním CGPA 3,00 (v 4,00 stupních); nebo
  6. Nadační program / A-level nebo ekvivalentní kvalifikace (kanadská pre-univerzita, jižní australská matrikulace, kanadský mezinárodní program pro imatrikulaci, rok založení nadace Monash University, univerzitní nadační studie pro nový jižní Wales, A-level, vysokoškolské vzdělání Tamilnadu, Indie).

Přijímací řízení

  1. Zaregistrujte se k účtu aplikace.
  2. Vyplňte online formulář žádosti a nahrajte potřebné dokumenty (minimálně 200 kb a maximálně 800kb).
  3. Zaplaťte nevratný registrační poplatek prostřednictvím více platebního systému Banky Mandiri, BNI, BRI, BSM nebo BTN dle požadavků.
  4. Vstupní kartu lze vytisknout v den uvedený ve vašem účtu aplikace.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Considered one of the oldest universities in Indonesia, Universitas Gadjah Mada serves as a pillar of educational awakening in Indonesia and purports to be a defender and disseminator of Pancasila.

Considered one of the oldest universities in Indonesia, Universitas Gadjah Mada serves as a pillar of educational awakening in Indonesia and purports to be a defender and disseminator of Pancasila. Méně