Mezinárodní mistři pro vedení zdraví

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

Transformace způsobu péče o zdraví je řízena

Mezinárodní mistrovské vedení pro zdravotnictví (IMHL) začalo v roce 2006 jako součást snahy stát se světovým lídrem v oblasti vzdělávání v oblasti řízení zdravotní péče. IMHL je společné úsilí McGillových lékařských a manažerských fakult, které vycházejí z celosvětové reputace obou fakult a působí jako agent změn ve zdravotnictví.

Proč IMHL

Jedinečný přístup programu umožňuje lidem ve zdravotnických profesích udržovat si svoji pozici ve své organizaci během celého programu a vrátit se do práce mezi moduly. Naše jedinečná pedagogika spočívá v aplikaci do praxe v reálném čase konceptů, teorií a rámců dodaných ve třídě. Kromě toho se veškerý obsah a programování zaměřuje na řízení a vedení zdravotnických organizací. IMHL se domnívá, že největší naděje na zlepšení zdraví spočívá v hlubokém pochopení toho, jak funguje celá oblast zdraví, spolu se sofistikovaným oceněním jejího řízení.

Přínosy pro účastníky

Pedagogika IMHL umožňuje, aby se výuka aplikovala v reálném čase, mezi moduly v učebnách, aby se v průběhu programu mohli rozvíjet a zlepšovat manažerské postupy. IMHL je navržena tak, aby působila jako katalyzátor změny organizací a komunit účastníků.
Program povzbuzuje účastníky k tomu, aby se podělili o své zkušenosti a vzájemně se potýkali s otázkami, aby poskytovali inovativní řešení problémů, jimž čelí ve svém pracovním prostředí. Naši účastníci hlásí větší důvěru v podnikání, které předtím našly skličující výzvy. Naše inovační vzdělávací aktivity poskytují zkušeným účastníkům příležitost být iniciátory změn v rámci jejich organizace a jejich komunity. Písemná práce v průběhu programu může být prezentována na konferencích.

Výhody pro zdravotnictví

Klíčovým principem programu je "pracovat s prací, nedělat práci". Účastníci přinášejí do programu skutečné úkoly, spíše než tradiční organizační případové studie. Během celého programu podporujeme aplikaci praktických konceptů, teorií a rámců používaných ve třídě. V mnoha organizacích tvoří naši účastníci týmy tak, aby se učení mohlo sdílet v souvislosti s přijímáním úkolů. IMHL je pokračujícím fórem, které se zabývá problematikou zdravotní péče na celém světě.

Programová pedagogika: Pět modulů

The International Masters for Health Leadership (IMHL) je patnáctiměsíční program pěti 12denních modulů, následovaný magisterským studijním programem, který vede k titulu Master of Management na McGill University. Každý modul se zaměřuje na konkrétní způsob myšlení. Mezi moduly se účastníci vracejí na pracoviště, kde aplikují pedagogiku a poznatky o programu. Po těchto pěti modulech je období, ve kterém je závěrečná práce napsána pod vedením poradce. Tuto poslední fázi lze provést odkudkoli na světě.

  • Modul 1: 30. května - 10. června 2021
  • Modul 2: 20. - 30. září 2021
  • Modul 3: 17. - 27. ledna 2022
  • Modul 4: 8. - 20. května 2022
  • Modul 5: 12. - 22. září 2022

Modul 1 - reflexní mysl: rozšíření perspektivy

Reflective Mindset je navržen tak, aby pomohl účastníkům lépe porozumět jejich osobnímu stylu řízení - jak se prezentují ostatním, jejich silným a slabým stránkám a současným vodcovským dovednostem. Účastníci se naučí, jak být přemýšlivý a reflexní, aby se zbavili neustálého děje, aby viděli známé zkušenosti z nové perspektivy. module1 Modul 2 - Analytický mysl: hlavní organizace

Analytická myšlenka poskytuje přehled současných hlavních organizací v oblasti zdravotní péče, včetně zdravotnických nemocnic, komunitních agentur, organizací pro péči o zdraví atd. Účastníci získají přehled o fungování těchto organizací analýzou jejich podstatných podobností a rozdílů. Účastníci jsou také seznámeni s analytickými nástroji používanými pro správu konkrétních organizací a formálními přístupy, které zlepšují manažerskou efektivitu. Klíčové pojmy účetnictví, řízení lidí a organizační strategie stimulují účastníky, aby diagnostikovali silné a slabé stránky své vlastní organizace. Strategie, struktura, zdroje a dodávky jsou systematicky zkoumány, což umožňuje účastníkům sledovat řídící proces jako spojování umění, řemesel a vědy. module2 Modul 3 - Světová myšlenka: Navigace v systému

Poskytování zdravotní péče je zakořeněno v rámci velmi složitých systémů, které se na celém světě značně liší - od plně socializovaných až po tržní. Přesto každý systém zápasí s tím, kde by měl sedět na tomto kontinuu. Vzhledem k tomu, že většina odborníků, ať už manažerů nebo kliniků, obvykle tráví svou kariéru v rámci jednoho systému, mají zřídkakdy možnost ocenit alternativy. Třetí modul se zaměřuje na tyto kontextuální "systémy", které zkoumají různé sociální instituce v oblasti zdravotní péče a jejich vzájemné působení s hospodářskými, politickými a sociálními silami. Cílem je zvýšit porozumění dynamice "změny systému". Účastníci se vyzývají, aby hledali kreativní řešení založená spíše na integrovaném, nikoliv roztříštěném chápání zdravotní péče. Účastníci také hlouběji prozkoumají vzájemné působení mezi ekonomikou a zdravím a možnosti pro využití změn v rámci složitých systémů. module3 Modul 4 - Collaborative Mindset: Oceňování pracovních vztahů

V tomto modulu se účastníci zaměřují na řízení vztahů s pacienty, odborníky, zdravotními obhájci, správci, vládou, médii a mnoha dalšími skupinami. Rozvoj dovedností zahrnuje budování vztahů, vyjednávání, koordinaci zúčastněných stran a řízení znalostí. Řídí se profesionální vztahy, přičemž účastníci rozvíjejí pokročilé dovednosti potřebné k budování a vedení složitých sítí spíše než jednoduchých organizací. Integruje se znalost z více disciplín a perspektiv. module4 Modul 5 - Katalytická myšlenka: Dosažení změny

Závěrečný modul je zaměřen na činnost, integrující v přírodě, zaměřený na dosažení změny. Úspěšné projekty, na kterých účastníci pracovali po celý program, jsou věnovány značnou pozornost. Úspěšné případy řízení zdravotního stavu jsou přezkoumány a zkoumány jsou akční důsledky adaptivního řízení. Mezi další klíčové oblasti studia patří integrovaný a udržitelný přístup k zdraví; pojem prevence a jeho šíření; účinného zásahu v politickém prostředí; pozitivní / negativní výsledky expozice médií ve zdravotní politice; a pojmy hodnocení a odpovědnosti. Účastníci integrují a syntetizují znalosti získané během předchozích modulů. Program se završuje důkladným zvážením procesu transformačního vedení a tím, co znamená vedení komplexně, analyticky, společně, kontextuálně, katalyticky a reflexně. module5

Profil účastníků

part01IMHL je náročný program s ambiciózními cíli. Jeho úspěch závisí převážně na kvalitě a motivaci účastníků. Je vhodný pro jednotlivce, stejně jako pro týmy čtyř až pěti manažerů a / nebo kliniků, kteří zastupují organizaci, komunitu nebo zemi s vážným zdravotním problémem, který je třeba řešit. Účastníci pokračují v práci při užívání programu. Účastníci mají zodpovědnost za zdravotní péči, většina z nich má klinické zázemí (lékaři, zdravotní sestry, lékárníci, sociální pracovníci, psychologové) a někteří mají jiné zázemí (ekonomové, právníci atd.). Pracují ve všech zdravotnických organizacích (nemocnice, komunitní péče, veřejné zdraví, ministerstva, mezinárodní agentury, nadace, další) a ve všech oblastech zdraví - od podpory zdraví až po prevenci léčby. Přicházejí z celého světa.

Pro více informací kontaktujte IMHL na adrese info.imhl@mcgill.ca.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

McGill University is one of Canada's best-known institutions of higher learning and one of the leading universities in the world.

McGill University is one of Canada's best-known institutions of higher learning and one of the leading universities in the world. Méně
Montreal , Montreal + 1 Více Méně

Akreditace

EFMD Equis Accredited