Magisterský studijní program v lékařství a chirurgie - přehled

Tento nový mezinárodní magisterský studijní program v oboru lékařství a chirurgie, vyučovaný v angličtině, využívá multidisciplinární přístup k tomu, aby se studenti stali lékaři praktikujícími v různorodém biomedicínsko-sociálním prostředí s interdisciplinárními a interkulturními odbornými dovednostmi. V souladu s hlavními principy Univerzity Campus Bio-Medico v Římě je výuka zcela zaměřena na pacienta a zaměřena na komunitu.

Hluboké znalosti etických otázek jsou aplikovány na použití pokročilé lékařské technologie k podpoře zdravotnictví prostřednictvím humanistického přístupu. Program poskytuje školení se silnou mezinárodní kulturní složkou a bere v úvahu rysy, které charakterizují dnešní multietnickou společnost s její rozsáhlou populací migrantů, věnujíc zvláštní pozornost rozmanitosti a hodnotě mezináboženského dialogu, aby vytvořily základ pro pochopení kulturních otázek, zdravotnických pracovníků.

Evropské a mezinárodní normy

Hlavní náplň programu plně integruje evropské specifikace globálních standardů v lékařském vzdělávání definované v souladu se Světovou federací zdravotnického vzdělávání o mezinárodních základních standardech a rozvoji kvality biomedicínského vzdělávání (Kancelář WFME, Univerzita v Kodani, 2007) a Základní vzdělávání. Lékařské vzdělávání WFME Globální standardy pro zlepšování kvality - revize 2015 (WFME Office Ferney-Voltaire, Francie Kodaň, Dánsko 2015).

Proč studovat na UCBM

Naše poslání: Věda oddaná lidskému životu

Univerzita Bio-Medico v Římě nabízí studentům dynamickou studijní zkušenost, která podporuje kulturní, profesionální a osobní růst a zároveň podporuje získávání kompetencí v duchu služeb.

Nabízí vzdělávací prostředí, ve kterém se výuka, výzkum a zdravotní péče odehrávají v integrovaných strukturách, kde je blaho jednotlivce konečným cílem všech činností a kde je vzdělávání podporováno interdisciplinárním přístupem k vědám a výzkumu ve všech oblastech. péče o pacienty.

Výjimečné rysy programu v lékařství a chirurgii
  • Meziprofesní vzdělávání: podpora porozumění tomu, jak zdravotní stav ovlivňuje pacienty a jejich sociální a rodinné prostředí.
  • Příprava pevných látek v základních vědách: poskytování širokých znalostí biologicky složitých struktur a funkcí lidského organismu za normálních podmínek.
  • Pevná příprava v humanitních vědách (antropologie, etika a bioetika): poskytování znalostí o různých kulturách, které tvoří sociální prostředí, které je klíčové pro lékaře v multietnické společnosti, která se neustále a rychle vyvíjí.
  • Zvláštní pozornost věnovaná klinickým dovednostem: rozvoj analytických dovedností a dovedností při řešení problémů v lékařské praxi.
  • Zvláštní pozornost věnovaná „environmentálním“ dovednostem: rozvíjet schopnost studentů posoudit environmentální, politický a profesní dopad zdraví a nemocí; posuzovat zdravotnictví, jeho účinnost a jeho dopad z ekonomického hlediska, zejména měřením jeho hodnoty jako poměru mezi náklady a očekávanými přínosy.
  • Zvláštní pozornost je věnována průřezovým měkkým dovednostem: rozvíjení a upevňování dovedností zaměřených na sebeovládání a sebehodnocení, dovedností řízení času, plánování a organizačních dovedností.
  • Pokračující profesní rozvoj: podpora zvyku systematicky aktualizovat znalosti a dovednosti.

Metody výuky

Problémové učení

Výuka je prováděna prostřednictvím Problem-Based Learning (PBL). Tato metoda výuky využívá složité reálné problémy jako prostředek ke stimulaci učení studentů o teoretických konceptech a principech na rozdíl od přímé prezentace faktů a konceptů. Studenti rozvíjejí řadu základních dovedností nezbytných pro lékaře, jako je kritické myšlení, řešení problémů a komunikační dovednosti. PBL poskytuje příležitosti pro práci ve skupinách, hledání a hodnocení výzkumných materiálů a celoživotní učení.

Celý vzdělávací proces tohoto vysoce integrovaného akademického programu, počínaje plánováním lekcí a rozvojem kurikula, je zaměřen na studenty. Studenti začínají svou odbornou přípravu na samém začátku programu prostřednictvím neustálého kontaktu s pacienty a kolegy, a tedy nejen budováním důvěry, ale také učením se pracovat samostatně. Studentům jsou poskytnuty silné základy vědecké metodiky, statistické analýzy a praxe Evidence-Based Medicine (EBM). Studenti mají přímý přístup k online zdrojům prostřednictvím vhodně vybraných počítačových programů. Přímý přístup rozvíjí jejich schopnost využívat základní výzkumné nástroje a vybrané programy podporují jejich pochopení vhodných metod pro řešení výzkumných otázek.

Program

Kreditního systému

Šestiletý program poskytuje celkem 360 kreditů ECTS (European Credit Transfer and Accumulation System), z nichž více než 60 je věnováno vzdělávacím aktivitám zaměřeným na rozvoj specifických odborných dovedností.

Program organizovaný ve 12 semestrech nabízí 19 integrovaných kurzů: základy základní vědy (5 kurzů); základy medicíny (4 předměty); lékařská statistika a epidemiologie (1 kurz); klinické lékařství (8 kurzů); kardiovaskulární nouzové stavy (1 průběh). Kurzy na principu klinické metodiky se soustřeďují na jedinečnost každého pacienta a jeho potřeby, se silným zaměřením na individuální léčbu.

Kurzy patologie, farmakologie a diagnostického zobrazování se vyučují současně v průběhu 3., 4. a 5. ročníku, aby bylo možné integrovat studium různých onemocnění do vloženého modelu a aplikovat poznatky o vhodných diagnostických a terapeutických postupech. Prostřednictvím těchto integrovaných kurzů se studenti postupně seznamují s koncepty interdisciplinárního přístupu, interprofesionality, zdravotnictví, sociální odpovědnosti lékaře a vzdělávání pacientů, zejména ve vztahu k prevenci nemocí.

Šestý ročník je věnován výhradně školení v nemocnici a dalších zdravotnických strukturách v regionu Lazio. Program končí diplomovou prací na téma zvolené studentem a předložený komisi odborníků.

Přijímací řízení: Lékařství a chirurgie - pro občany mimo EU - akademický rok 2019/2020

(pro neevropské občany, kteří nemají bydliště v Itálii)

Test přijetí druhého hovoru
  • Zahájena registrace: 12. září 2019
  • Datum uzávěrky: 27. září 2019, 12:00 (GMT 2)
  • Přijímací test: 3. října 2019, 11:00 (GMT 2)
  • Testovací centrum: země, město a čas
    • Itálie, Řím, 11:00
  • Výsledky (do 14. října 2019)
Zápis
  • Od 8. do 14. října 2019 musí přijatí uchazeči potvrdit své místo.
  • Uchazeči, kteří nedokončí přihlašovací řízení ve lhůtách, ztratí přidělené místo a nebudou se moci přihlásit.
  • Způsobilí uchazeči budou e-mailem informováni o dostupnosti míst z Studentské kanceláře.
  • Uchazeči odpovídají za ověření, zda obdrželi na e-mailovou adresu použitou v registračním postupu sdělení týkající se dostupných míst.
  • Způsobilí kandidáti, kteří nedodržují postup a termíny, ztratí právo na zápis.
Výsledky testů
  • Pokud jde o 10. října 2019, mohou si kandidáti prohlížet své skóre přístupem na svou osobní stránku na portálu s přihlašovacími údaji (uživatelské jméno a heslo) použitými pro registraci.

Studentský život

Všestranná univerzitní zkušenost

Jednou z hlavních hodnot Campus Bio-Medico University of Rome je ústřednost lidské osoby, která je považována za celek: akademickou dokonalost, etický profil a lidské hodnoty. Z tohoto důvodu univerzita vždy nabízela mnoho kulturních, sportovních a společenských aktivit jako prostředek k posílení osobních znalostí, posílení vnitřních vztahů a univerzitního života, projednání aktuálních záležitostí a kultivaci nových zájmů.

Program se vyučuje na:
  • Angličtina
Poslední aktualizace Září 18, 2019
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Říj 2019
Duration
6 let
Denní studium
Deadline
Kontaktuj školu
For Non-EU candidates only
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
For Non-EU candidates only

Říj 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
Kontaktuj školu
For Non-EU candidates only
End Date