Master ve výzkumu, řízení a kvalitní zdravotní péči

Všeobecné informace

Popis programu

Účelem tohoto mistra je trénovat výzkumné pracovníky a odborníky v oblasti zdravotnických věd v kulturních, uměleckých, ekonomických, politických a psychologických sociální dimenze integrální fenoménu péče v procesu zdravotní nemoci na osoby, rodiny a komunitu v různých dynamiky sociálně-zdravotnických systémů tak, že jejich výcvik posilovat a rozvíjet služby péče ve zdravotnických, posílení a kvalitu života vývojem nových nástrojů v oblasti řízení zdravotních a sociálních služeb.

Odůvodnění titul

Zdravotničtí vědy, zejména zdravotní sestry a fyzioterapeuti prožívají historický okamžik pro uznávání vlivu péče v pokusných výsledků klinických (nemocnosti a úmrtnosti).

Je-li tento proces považovat za hlavní cíl zdravotnických organizací, tyto a zdravotnické systémy musí opustit organizačních struktur a procesů péče jetlagged Chcete-li zajistit co nejlepší zdravotní péči s kvalitními výsledky. K tomu je nutné aplikovat výsledky výzkumu v definici služeb a poskytování péče.

Organizace by měly zvolit si službu, která umožňuje začlenění výsledků výzkumu s významnými dopady na kvalitu svých procesů a výsledků, musí organizace převzít zodpovědnost jednat na základě modelu, který zjevně nemůže být jiné než aplikovat v klinické praxi důkazy předložené při šetření. To znamená, že klinická praxe založená na důkazech jako symbol každodenní práce pro všechny profesionály.

Odborná praxe by měla být založena na výzkumu a potvrzené to, protože pacienti či klienti potřebují zdravotní péči, které byly zobrazeny jako to nejlepší, co může být poskytnuta (RAID, 1993).

Nakonec Účelem tohoto mistra je řízení znalostí jako zdroj R & D + I, vzdělávání výzkumných pracovníků a odborníků ve zdravotnických věd vyšetřovat v kulturních, uměleckých, ekonomických, politických a psychologických sociální dimenze integrální jevu péče v procesu zdraví / onemocnění člověka, rodiny a komunity v různých dynamiky sociálně-zdravotních systémů.

Konečným cílem Master je poskytovat školení k tomu, aby služby posilovat a rozvíjet zdravotní péči a podporu autonomie a kvality života s instrumentálními vývojem v oblasti sociálních a zdravotních služeb řízení. Nakonec poskytují nové teoretické a metodologické nástroje pro péči ve složitém a multikulturní společnosti, a zároveň přispět ke zlepšení zdraví a kvality života lidí.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Master přiznat absolventi, vysokoškolské vzdělání Branch of Health Sciences, sociálního a právního odvětví, a těch, které souvisejí s trasy nabízené v hlavním oborů.

Exit Peril

Absolventi Studenti budou vyškoleni, aby prošetřila, shromažďovat a interpretovat data za účelem poskytnutí informací, které podporuje vynikající výsledky v praxi, konkurenceschopnost, inovace a vývojový partner v oblasti zdravotnictví.

Kromě ukončení programu, bude student schopen:

  1. Rozvojové linie výzkumu orientované odborné praxe a / nebo sloužit jako výchozí bod pro vedení disertační práce.
  2. Spravovat zdroje na dosah ruky v jakémkoli sociálně-zdravotní společnost.
  3. aktivně se podílet na plánování, rozvoje a hodnocení zdravotních služeb.
  4. Vyvinout užitečné a efektivní dovednosti a vyhodnocování léčebných postupů vedoucích realizaci metodik řízení.
  5. Navrhovat a realizovat intervenční programy, které mohou zahrnovat zlepšení v řízení péče a pracovních jednotkách, s participativní styl.
  6. Poskytnout komplexní školení v oblasti veřejného i soukromého managementu ve zdravotnictví.
  7. Koordinuje provádění programu neustálého zlepšování kvality.
  8. Rozvíjet dovednosti v pochopení a kritickou analýzu pojmů a metodiky řízení jakosti.
  9. Plánování realizace projektů výchovy ke zdraví.
  10. Uvést do praxe v výchovy ke zdraví technik.
  11. Dohlížet na vzdělávací aktivity pro děti, mládež i dospělé.
  12. Identifikovat sociální požadavky do skupin s různými druhy postižení.
  13. Posoudit různé postižení s použitím různých oceňovacích metod a nástrojů.
  14. Identifikovat různé způsoby, jak podpořit autonomii osob se zdravotním postižením.

CÍLE

  • Znalosti a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originality v rozvíjení a / nebo aplikování myšlenek, často v souvislosti s výzkumem.
  • Že studenti mohou uplatnit své znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo neznámém prostředí v širších (či multidisciplinárních) souvislostech týkajících se jejich oboru.
  • Aby studenti byli schopni integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezený, zahrnuje úvahy o sociálních a etických povinností souvisejících s používáním jejich znalostí a rozhodnutí.
  • Studenti mohou sdělit své závěry, jaké znalosti a zdůvodnění, na nichž odborníkům a laikům jasným a jednoznačným způsobem.
  • Student musí mít schopnosti učení, které jim umožní pokračovat ve studiu takovým způsobem, který bude do značné míry sebeřízené, či nikoli.
  • Schopnost vést, řídit a koordinovat projekty v institucích a týmů v oblasti zdravotní péče v účinně priority času a zároveň se dosáhne standardy kvality.
  • Schopnost vyhovět potřebám pacienta v průběhu celého životního cyklu, rodinné a komunitní plánování, realizace a hodnocení programů péče ve vztahu k primárnímu pečovatele, rodině, komunitě a sociálních partnerů a zdraví.

Kompetence

  • Schopnost iniciovat výzkumné projekty a definovat kontext a proměnné zapojeni do výzkumného záměru.
  • Aplikovat znalosti epidemiologické metody jako vědecké metody pro identifikaci zdravotních problémů komunity a jejich možné příčiny.
  • Schopnost vést řízení a koordinaci institucí a týmů v oblasti péče, účinně priority času a zároveň se dosáhne standardy kvality.
  • Schopnost vyhovět potřebám pacienta po celou dobu životního cyklu plánování, poskytování a vyhodnocování nejvhodnější péči, spolu s primární pečovatel individualizované programy, rodinou a dalšími zdravotními a sociálními pracovníky.
  • Schopnost pracovat v etickém profesním kontextu a právní a zákoníky, rozpoznávat a reagovat na etické a morální dilemata a problémů v každodenní praxi a účast na kulturní rozmanitost.
  • relevantní znalosti a schopnost aplikovat techniky plánování zdraví.
  • Znalost etických kodexů a právních předpisů upravujících právo na zdraví ve Španělsku a v Evropě.
  • Schopnost zastupovat a hájit zájmy pacienta a rodiny. V rámci klinické a komunitní schopnost vzdělávat, usnadnit, sledovat a podporovat pracovníky studentské zdravotní péči a dalším sociálně kontext.
  • Výcvik na základy řídících zdravotnických organizací a poskytují praktické nástroje pro manažerských dovedností ve zdravotnictví.
  • Spravovat, design a účastnit se vzdělávacích programů inovací ve zdravotnických vzdělávacích institucí, veřejných i soukromých.
  • Schopnost informovat, vzdělávat, sledovat a udržovat efektivní komunikaci s pacienty, rodiny a sociálních skupin, včetně těch s komunikačními problémy.
  • Provádějí podpory zdraví v populaci s převládající problémů prostřednictvím rozvoje různých programů na míru pro různé skupiny obyvatelstva podle úrovně fyzické zdatnosti a zdraví.
  • Znát zásady a metodické techniky Propagace a výchova ke zdraví.
  • Posoudit a hlásit úrazy, pokračování, nepohodlí, zdravotního postižení, atd., Které mohou mít konkrétní osobu, které vyplývají z příležitostné práce, obchodování, sport, a to jak nemocí způsobených vnějšími činiteli a vnitřní, takže nehody mohou produkovat odpovídající náhradu.
  • Analyzovat legislativně-regulačního, lidské, materiální a profesionálům k dispozici pro správu fyzické, duševní a sociální zdroje zdravotního postižení.
  • Schopnost vytvářet nové poznatky pro použití při návrhu a vývoji zdravotních politik zaměřených na zlepšení a podporu dobrých životních podmínek a kvality života osob se zdravotním postižením, závislé osoby, a na konci procesu života, a jejich rodinám.
  • Schopnost provádět prevenci postižení a závislosti, podpora zdraví a autonomie závislé osoby, specializované intervence, koordinaci péče, kontinuitu péče a péče o pacienty.
  • Rozvíjet instrumentální dovednosti získané.
  • Vědí, instituce, organizace a společnosti spojené s oblastí specializace Mistra.

Vedení a doučování

Všichni nově přijatí studenti s učiteli, kteří budou plnit povinnosti osobního školitele. Zúčastněné oddělení jsou odpovědné za přidělování lektory. To bude představovat učitelé podporovat studenty v autonomní učení, účast a integrace v instituci a využívání vzdělávacích zdrojů. Oni také vést studenta při utváření jejich vlastní vzdělávací osnovy a ve všech akademických rozhodnutí. Lektoři rovněž stanoví obecné zásady pro organizaci, koordinaci a sledování mentoring aktivit.

externí praktiky

Externí postupy se skládají z 24 kreditů ETCS a musí být těmi, kdo si vybrat některý ze tří tréninkových tras. Snaží se přivést studenty k profesionální realitě a výzkumu, stejně jako přivést do kontaktu s různými odborníky, jako předehra k plánované zaměstnání. Takže oni se konají v různých institucích veřejných a soukromých správ Tenerife prostřednictvím zvláštních dohod zřízených za to.

Správa a legislativa. Podílet se na koordinaci a vedení týmu v oblasti zdravotní péče a instituce geriatrické péče. Organizování a plánování v odborné oblasti zdraví a vyhodnocení zaplatí více vhodné programy individuální péči, spolu s primárním pečovatelem, rodinou a dalšími zdravotními a sociálními pracovníky.

Výchova ke zdraví. Znát vzdělávacích postupů vyhlídky Zdravotní vzdělávací instituce se vyvíjely v postupech a vzdělávacích programů ve výchově ke zdraví. Podílet na řízení a navrhování inovačních výukových programů ve zdravotnických vzdělávacích institucí, veřejných i soukromých, přizpůsobených pro různé skupiny obyvatelstva podle úrovně fyzické zdatnosti a zdraví.

Postižení. Vědomím existující zdroje, nové technologie a další podporu pro osobní autonomii vyvinuté v centrech a institucích a technik, které se týkají těchto hodnotících nástrojů zaměřených na zaměstnávání jednotné měřítko a široce uznáván. Hodnocení a zprávy o zranění, pokračování, nepohodlí, invalidita, atd.

Diplomová práce

Cílem diplomové práce je, že / student / ukázat své tréninkové procesy a vyšetřovacích metod a musí být schopen komunikovat výsledky, přistoupit k:

  • Integrovat studijní výsledky v různých předmětech Mistra v práci na nějakém aspektu vědy komunikace.
  • Interrelating mnoho aspektů, které činí komunikaci.
  • Pochopit problémy, které se někdy jedná o výzkumné práce na témata týkající se komunikace.
  • Zavedly různé strategie komunikačního výzkumu.
  • Diplomové práce budou prezentovány na veřejném zasedání a hodnoceny porotou tří profesorů mistra. Vyhodnocení bude soudit i formu a metodologii a obsah této práce, stejně jako expozice a veřejné obhajobě ní.

Pro vyhodnocení TFM zavedly tyto systémy hodnocení:

  • Práce a projekty.
  • ústní zkoušky (jednotlivec, skupina, prezentace témat, práce).
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife