Magistr v biomedicíně

Všeobecné informace

Popis programu

Graduate Program Universidad de La Laguna má kvalitní nabídku formatica na Magistr ‚s a doktorát z biomedicíny a biotechnologií tvořený stupňů "Master v biomedicíně", "Master in Biotechnology" a "PhD v biomedicínských věd" , které jsou akademicky přidružená k lékařské fakultě na ULL. Základními cíli jsou zahájení výuky a vědecké kariéry v Biosciences, jakož i vzdělávání odborníků pro asctividad ve veřejných a soukromých institucí v souvislosti s molekulární diagnostiky, rozvoj biotechnologického a biomedicínského inovací.

Odůvodnění název

Biomedicíně je jedním z odvětví s největším socio-ekonomického dopadu našeho životního prostředí. Společnost požaduje každý den lepší kvalitu života, což zase závisí na správný vývoj biomedicínského sektoru. V posledních desetiletích došlo k významným pokrokům v různých disciplín zapojených do této oblasti, která se prohloubila znalost lidského organismu, biofyzikální a biochemické základy, které vysvětlují, co do zdraví a buněčné základy a molekulární onemocnění. V důsledku toho všeho se ukázalo silný biomedicínský sektor vyžaduje vysoce specializované odborníky v oblasti veřejné i soukromé vzdělávání.

Proto, pokud vezmeme v úvahu biomedicíně jako multidisciplinární věda, která si klade za cíl prohloubení logiku života s cílem zlepšit zdraví jednotlivců můžeme odůvodnit návrh na titraci navrhovanou - které sdílejí tělo znalostí s mistrem ‚s titul v oboru biotechnologie z Universidad de La Laguna - si klade za cíl , aby poskytovat vysoce specializovaný v každé z disciplín, které tvoří až tréninkový plán, zatímco vzájemně závislé tréninku.

Tento program, meziresortní a inter - disciplinární charakter, je navržen tak, aby kombinovat vzdělávací aktivity zaměřené na postgraduální studenty v těchto oblastech znalostí, ve kterém, na Universidad de La Laguna , linie excelenci ve výzkumu související vyvinout větší nebo menší míře, biomedicíny. To je vytvořit program, který integruje vrstvy základního a aplikovaného znalostí.

Tento program si klade za cíl , aby byl proto nabídku kvalitní absolvent s orientací na vzdělávání v oblasti biomedicínského výzkumu, potenciálně užitečné pro stupňů nebo stupňů biologie, farmacie, lékařství, chemie a psychologie na Universidad de La Laguna , stejně jako avenue pro vzdělávání odborníků a lékařů, mezi absolventy těchto stupňů nebo stupňů. Program také představuje jako vzdělávací příležitosti pro absolventy těchto a dalších souvisejících stupňů, od španělských i zahraničních vysokých škol, kteří chtějí pokračovat ve své vysokoškolské studium v ​​těchto oblastech znalostí.

vnější referenty University

Předměty vyučované v rámci tohoto programu řešit otázky, které jsou relevantní i dnes, proč se značný počet španělštině i z jiných zemí, prestižní univerzity nabízejí magisterské tituly s podobným obsahem. Postačí uvést, jako příklady, mistr v biomedicíně na univerzitě v Barceloně, postgraduální program v molekulární biologii a biomedicíně na univerzitě v Seville Úředním postgraduálního programu v biotechnologii a biomedicíně z University of Alicante, Masters in Biotechnology medical Pompeu Fabra University a Masters v biochemie, molekulární biologie a biomedicíně na univerzitě v Barceloně, mimo jiné, ve španělských univerzitách. I mimo naší zemi existují podobné programy, jako je MSC v biomedicínských vědách Výzkum v Královské koleje v Londýně (Velká Británie), mistr v biomedicíně a biotechnologie na univerzitě ve Vídni (Rakousko), Master of zdravotnictví z Johns Hopkins University (Baltimore, MD, USA), stejně jako četné rovnocenné kvalifikace učil na univerzitách ve Spojených státech, Austrálii a některých evropských zemích.

Vnější a vnitřní postupy konzultace pro rozvoj osnov

S ohledem na předchozí zakázce absolventa na Universidad de La Laguna vztahující se k tomuto programu, je třeba poznamenat, že to má za přímé programy předchůdců absolventů PhD základní biomedicínský výzkum a biomedicínský výzkum a chirurgická klinika na jedné straně, a vědy život a životní prostředí, na straně druhé, která nabízí již třetí cyklus na této univerzitě umožnila přístup k doktorskému titulu licencováno Úřadem pro LF, biologie a farmacie. Také meziuniverzitní doktorského studia v Cognitive Neuroscience, biomedicíně a oficiální postgraduální program (POP) a biotechnologie, a to jak s kvalitou zmínku.

složená z profesorů, kteří se učili a v neustálém kontaktu s vědeckou radou - - který on používal jako referenční údajů poskytnutých kabinetu analýzy na základě zkušeností získaných během existence POP biomedicíny a biotechnologií úkolem navrhnout nový titul byl zřízen plánování a ULL souvisí s akademickými aspekty (obsah a organizace), počet absolventů, kteří pokračovali ve své disertační práce a průzkum spokojenosti studentů.

Tato komise pracovala spoléhat na pravidlech ULL a jeho Výboru pro postgraduální studium navázat návrh vychází. V ULL různých oborů výzkumu, jejichž předmětem mohou být považovány za patřící do vlastní biomedicíny nebo s ním souvisejících, ve kterých studenti mohou získat teoretickou i praktickou přípravu na obecné vědecké metodiky a specifických technických oblastech jsou vyvinuty, a provádět výzkumné práce spojené s jejich pracovním Final master a / nebo disertační práce. Většina z těchto linií na výzkum jednoho ze silných stránek, které musí splňovat ty budou integrovány proposes- jak nyní navrhuje Magistr a PhD v biomedicínských vědách.

Program také aktivně využívá různých výzkumných skupin ze tří vysokoškolských institucí související s předmětem stejného (University Institute of Bioorganic „Antonio González“ Institute of tropických nemocí a veřejného zdraví z Kanárských ostrovů, a Ústavu biomedicínských technologií) jakož i výzkumných pracovišť z fakultních nemocnic Tenerife (Kanárské ostrovy Fakultní nemocnice a nemocnice Universitario Nuestra Señora de Candelaria). Na závěr je třeba poznamenat, možný převod tohoto studia kloubu, který zahrnuje účast na univerzitě v Las Palmas, v blízké budoucnosti.

Úspěch každé ekonomiky založené na znalostech závisí na generaci, šíření a uplatňování těchto znalostí a tedy regionální, národní a mezinárodní prostředí, kde se vyvíjí. Španělská pozice ve vývoji biotechnologií je poznamenán snahou prováděné v naší zemi v průběhu osmdesátých let na podporu vědy a technologie. Ve snaze se vyvíjela z osmdesátých let, biotechnologie byl viděn jako model technologii implementovat politiku určenou státní podpory. Od té doby, celková investice do biotechnologií, stimulován státní podpory v ID projektů již více než 100 milionů eur, z nichž více než 50% ve veřejném sektoru.

Členění prostředků podle sektorů vykazuje převahu zdravotnictví, 53%, včetně vývoje léčiv, zejména vakcíny, proteiny, peptidy a makromolekul s vysokou přidanou hodnotou geneticky modifikované; a diagnostické produkty, v podstatě monoklonální protilátky a DNA sondy. Zbytek v zemědělsko-potravinářském, 30%; Chemical, 12%, a ochrana životního prostředí, 5%. V posledních letech Španělsko zaznamenalo velký nárůst intenzity věnovanou biomedicínského a biotechnologického výzkumu, který umožnil vznik znalostí a získávání zkušeností, do té míry, že favorizoval živnou půdu schopnou nést vytváření založené na technologiích společnosti jak v potravinářském průmyslu a ve zdravotnictví. Ačkoli to vytvořil významný počet společností v těchto odvětvích v tomto okamžiku byly všechny údaje naznačují, že existuje dostatečná technologická schopnost vykonávat mnoho dalších projektů.

I přes cyklické hospodářské krize a její dopad na rozdělování zdrojů je tedy zřejmé, že hospodářské a sociální oblasti týkající se školení uvedené v této míře potřeby a nadále vyžadovat profesionály s vysoce specializované školení. Universidad de La Laguna má profesorů a výzkumných pracovníků, kteří jsou specialisté na osvědčenou kvalitu a vedení konkurenční výzkum v oblastech, které přímo souvisejí s biomedicíně, o čemž svědčí podle výzkumu v rámci programu a životopisu profesorů a výzkumných pracovníků zapojených , což je zárukou, že tento program bude poskytovat kvalitní školení pro budoucí odborníky v těchto odvětvích. Kromě toho je vztah těchto profesorů a výzkumných pracovníků s kolegy, kteří pracují v jiných národních a nadnárodních institucí - které mohou být vyzváni k účasti v tréninkovém plánu na míru - přispěje k stmelit silněji kvality vzdělávání absolventů ,

Profil vstup a výstup

Vstupné Profile

  • Profil 1: Absolventi z biologie, chemie, biologie a lékařské fyziky. Další kvalifikace, ze kterých by bylo možné program přístupné jsou biochemie, biotechnologie, vědy a technologie potravin, Human medicína a intenzivní péče.
  • Profil 2: Nursing, fyzioterapie, psychologie a další. V závislosti na konkrétním profilu každý nárok, může akademického titulu Komise uvést ke každému studentovi získání dalších znalostí, aby se usnadnila jejich integraci a maximální vzdělávací úspěch.

profil absolventa

Absolvent mistr bude expertní analytické techniky molekulární biologie a jejich biomedicínský a / nebo biotechnologických aplikací. Budete moci využít stávající techniky ve výzkumných oblastech souvisejících s biomedicíně, který mu umožní spojit výzkumné práce v laboratořích veřejné i soukromé školy.

Specifické dovednosti uvedené na titul, definovat činnosti a oblasti znalostí, kde absolvent může uplatnit svou kvalifikaci.

Překonání studie tohoto mistra bude poskytovat komplexní, pečlivý a současnou metodiku výcvik a představy o biomedicíně a cursados ​​specialita, se základním výcvikem v bioetických otázek, základy a právní aspekty pokusů na zvířatech a konstrukce a analýza dat ze studií a biologických vzorků. Absolvent bude schopen pokračovat v doktorském studiu a pokračovat v obvyklé vědecké kariéry v každém národním nebo mezinárodním centrem.

cíle

  • Poskytnou multidisciplinární školení v oblasti znalostí souvisejících s biomedicíny.
  • Odborníci formě, v analytických technik molekulární biologie a jejich biomedicínské aplikace.
  • Rozvíjet u studentů schopnost využívat stávající postupy ve výzkumných oblastech souvisejících s biomedicíně, jenž mu umožní vstoupit do výzkumné práce v laboratořích veřejné i soukromé školy.
  • Vlak výzkumníci, kteří znají a dodržují postupy vědecké metody a být schopni plánovat a provádět rozpouštědlo, výzkumných úkolů a interpretace výsledků a čerpat z závěrů, které budou rozšiřovat vědecké znalosti a přispět k řešení problémů sociální a ekonomické.

kompetence

  1. Umožnit studentovi identifikovat nejdůležitější etické aspekty výzkumu, který se snaží o právní zdroje a identifikovat etické vedení pro výzkum a řešit konflikty, které mohou nastat. (Identifikace etických otázek).
  2. Vlak vystavit etického uvažování v návrzích výzkumných projektů nebo převodu vědeckých výsledků. (Důkaz úvah etické).
  3. Vyškolit studenty pro práci s laboratorními zvířaty. (Manipulace s pokusů na zvířatech).
  4. Umožnit studentovi studovat genetické variability člověka, znalost onemocnění způsobených nebo změněna přítomností variant v genomu jednotlivců a tyto znalosti využít při navrhování experimentů. (Human Genetics Variabilita).
  5. Výcvik pochopit biofyzikální a biochemické základ pro pochopení buněčné funkce, zejména s ohledem na mechanismy a procesy zapojené do buněčné homeostázy. (Cellular and Molecular Function).
  6. Vyškolit studenty k pochopení interakce mezi molekulami tvořících buněk, vysvětluje, v konečném důsledku, ze zákonů fyziky a chemie. (Buněčná a molekulární interakce).
  7. Výcvik pochopit vysoké úrovně integrace potřebné k fungování orgánů a biologických systémů a použít tyto znalosti pro správné navrhování experimentů. (Cellular and Molecular integrace).
  8. Umožnit studentovi pochopit molekulární základ interakce mezi makromolekulami a vztahu mezi buněčných kompartmentů pro molekulární a strukturní analýzu biologického skutečnosti, lékařské nebo biotechnologií. (Molekulární a strukturální analýza).
  9. Vlak pro pochopení chemie biologických procesů (přeměn a molekulární transformace, chiralita, reaktivita ...), včetně lékových interakcí a předvídat případné chemické reakce, se podílejí na metabolismu léčiv a možného rušení uvedeného v metabolické procesy. (Molecular Transformace a předvídání chemických reakcí).
  10. Umožnit studentovi, aby se účinnější experimentální designy. (Experimentální vzory).
  11. Vyškolit studenty pro pochopení biologické variability a pro vyhodnocení. (Rate a analyzovat variabilitu biologických).
  12. Vyškolit studenty provádět deskriptivní analýzu pomocí jednoduchého databáze a pochopit základní aspekty závěru ve studii z hlavních efektů a interakcí. (Inference).
  13. Vyškolit studenty efektivně využívat statistického softwaru. (Pomocí statistické programy a testy).
  14. Výcvik aktualizovat, úplné a rozšířit znalosti získané v interaktivním způsobem s výzkumnými odborníky v různých biotechnologických oborů. (Expert interakce).
  15. Umožnit studentovi analyzovat terapeutické využití a splňují oficiální normy upravující kvalitu biotechnologických léků. (Předpisy Development / New drog).
  16. K tomu, aby studentovi realizovat způsoby stanovení příslušné fyzikálně-chemické vlastnosti z chemické struktury a vypočítat molekulární deskriptory. (Stanovení molekulových deskriptorů).
  17. Vlak studenty analyzovat vztah mezi chemickou strukturou a farmakologické aktivity a biodistribuce, metabolismu a toxicity a metod hodnocení. (Struktura aktivita Vztah Chemical).
  18. Školení pro koncepční a technický přístup ke specifickým problémům biomedicínského výzkumu. (Dovednosti Metodika v biomedicíně).
  19. Osvojit si dovednosti obhájit práci před soudem nebo jiným specializovaným vědeckého fóra. (Prezentace / diskuse před Soudním dvorem).
  20. Vyškolit studenty v pochopení molekulární podstaty onemocnění se zvláštním zřetelem na mechanismy zapojené do hlavních patologických procesech. (Genetické a molekulární základy nemoci).

Vedení a doučování

  1. Akademické Guide obsahuje záměr vzdělávací organizace Masters, jejich osnovy a hodnotící systém, poměr linek připojených výzkum a integrovat je mohou mít doučování studentů lékaři budou zveřejněny (viz odstavce 3 a 4 této části).
  2. digitální verze akademického Handbook, silnice publikování veškeré administrativní a akademické záležitosti týkající se kvalifikace budou zveřejněny prostřednictvím internetu.
  3. Student bude mít učitele (a), které mají být přiřazena Akademický výbor Mistra od začátku akademického roku.
  4. Strážce (a) musí být lékař (a) a část linie / skupinu připojenou k hlavní šetření.
  5. Lektor (a) - kdo bude mít maximálně 2 studenty v rámci jejich tutela- radí a řídí administrativní činnosti školení a studenta, zejména vztahující se k získávání znalostí a dovedností a směrování diplomová práce (TFM) a dát souhlas k závěrečné zprávě TFM, že student musí prezentovat a obhájit před soudem určený pro tento účel.

recepce pro studenty před akademické činnosti míře, v místě a čase budou sděleny okamžitě konat.

externí praktiky

Tento pán se nezabývá výkonnost externích postupů.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife