Magisterský titul v oboru výzkumu a diagnostiky tropických nemocí

Všeobecné informace

Popis programu

Tropické choroby postihují asi miliarda lidí na celém světě, zejména v zemích s ekonomikou s nízkými příjmy a oblastí tropických a subtropických podnebí. Podle nemocí WHO Tropical jsou jedním z hlavních příčin úmrtí na celém světě, s Afrikou kontinent nejvíce zasaženy.

Magistr ve výzkumu a diagnostice tropických nemocí (MIDETROP) získají znalosti a dovednosti, které povedou k lepšímu přístupu tropických nemocí, přispět ke zlepšení veřejného zdraví v rozvojové zemi a provádět výzkum v tato široká oblast zdraví.

Odůvodnění titul

Tento mistr je organizována, koordinována a vyučuje profesorů z University of La Laguna, členové univerzitního institutu tropických nemocí a veřejného zdraví na Kanárských ostrovech, lékaři z různých nemocnic na Kanárských ostrovech zdravotnictví a profesorů a výzkumných pracovníků z různých center excelence v souvislosti s tropickými nemocemi.

Zájem a relevance

V posledních letech jsme byli svědky značný nárůst v mezinárodních migračních toků usnadňuje výměnu chorob považovaných dosud výhradně pro rozvojové země. K tomuto vznik tropických nemocí přispívá také k významnému zvýšení cestovatele tropických zemích pro obchodní a turistické účely. Zdravotní systémy Španělsko a Evropa mají prostředky pro péči na vysoké úrovni; Je zde nedostatek se projevuje bez embarga znalosti tropických chorob. Včasná diagnóza, používání jednotných kritérií v oblasti péče o pacienty a vzdělávání zdravotnických pracovníků jsou nezbytné pro kontrolu těchto onemocnění, se domnívá, že každý den naši zdravotníci čelit nemoc před několika lety byly zapomenuty nebo byly považovány za exotické.

V tomto okamžiku jsou infekce nejčastější příčinou kojenecké a dětské úmrtnosti, s více než 13 milionů úmrtí ročně, polovina z nich v rozvojových zemích, zejména u dětí mladších 5 let. Globalizace znamená vyšší míru solidarity mezi jednotlivými zeměmi, které učinila koncepci mezinárodně propojený s chudobou mezi nimiž je onemocnění zvané tropické nemoci pokračoval. Význam této problematiky se promítá do toho, prioritní směry výzkumu a vývoje sedmého rámcového programu Evropské unie, řada s názvem nemoci související s chudobou. Pro nový rámcový program pro výzkum a inovace Horizont 2020, je i nadále prioritou zdraví, se zahrnutím specifického cíle zdraví, demografická změna a dobré životní podmínky. Kromě toho tento mistr se podílí na 5 ze 7 enclaved strategických iniciativ ve třech oblastech růstu programového 2020: Millennium inovace (Unie inovací), vzdělávání (Mládež v pohybu), Konkurenceschopnost (průmyslová politika pro éru globalizace), zaměstnanost a dovednosti (agenda pro nové dovednosti a pracovní místa) a snižování chudoby (Evropská platforma pro boj proti chudobě). A konečně, i Světová zdravotnická organizace (WHO) koordinuje program pro výzkum v oblasti tropických nemocí (TDR), mezi nimiž jsou malárie, trypanosomiáza, leishmanióza, schistosomiázu, filariózy, lepra, tuberkulóza a dengue.

Ochuzení a nestability v rozvojových zemích způsobily nárůst pohybu obyvatelstva v posledním desetiletí. Ve stejné době, populační růst způsobuje hustě obydlených měst, se špatnou kvalitou vody, nízké hygieny a rozšířené chudoby. To vše vytvořilo podpůrný rámec upřednostňovat nárůst infekčních chorob v těchto zemích s výskytem vznikajících a reemerging chorob.

Canary byl tradičně křižovatkou tří kontinentů: Evropy, Afriky a Ameriky. Pro jeho přístavů a ​​letišť vstupu a výstupu miliony lidí na cestě do jiných částí světa. Kromě toho Canarian populace má přistěhovalecký poslání v celé jeho historii, se dvěma velkými migračních toků ve dvacátém století. V prvním, na počátku století, velké množství kanáry šel do Brazílie, Argentina, Uruguay a Kuba hlavně; let později ve španělském poválečné emigrace směřovala hlavně Venezuely. Současná socioekonomická situace mnoha zemí v Jižní Americe je mnoho z těchto kanáry a jejich rodiny se vrací na ostrovy. Dalším důležitým faktorem v souvislosti s tropických nemocí ve Španělsku je geografická blízkost k „zemi původu“ imigrace, což činí z Kanárských ostrovů bránu do Španělska a Evropy, velké populace přistěhovalců legálně i nelegálně.

Důležitost tropických nemocí na Kanárských ostrovů svědčí zařazení do Kanárských plánu pro výzkum, vývoj, inovace a Diffusion (2007-2010) strategie, ve kterém jsou tyto nemoci považovány za součást aktivit a iniciativ Key , BIOMED Strategie zahrnuje mezi své priority do nejvážnějších nemocí a tropických nemocí, a jasně stanovuje význam školení odborníků v oblasti výzkumu a diagnostice tropických nemocí, jak je navrženo v tomto Master. Nový Integrovaný plán Canario R & D + i 2011-2015 v současné době připravuje ve svém příčném Strategické osy 6, obsahuje řadu vědeckých, technologických oblastech určených jako priority a strategie pro jejich rozvoj a snaží se zodpovědět aktuální potřeby a budoucí příležitosti a výzvy na Kanárských ostrovech. V rámci těchto strategických oblastech patří Health and Science and Technology pro rozvojovou spolupráci, což opět prokazuje zájem, aby vláda Kanárských ostrovů tropické nemoci a výzvu jeho ovládání.

University of La Laguna byla v posledních 10 letech, přední fórum pro výzkum a diskuzi o tropických nemocí a chudoby související s pořádáním mezinárodních kurzů a informace o seminářích a odborné přípravy zahraničních výzkumníků mají zde předvedl své disertační práce. V tomto okamžiku dosažení Tricontinental Atlantic Campus de Canarias 2010-2015 vyžaduje, aby zúčastněné univerzity, aby vytvořila řadu aktivit pro zlepšení vzdělávacích zařízení, výzkumu, inovací a městské-územní převodu. V oblasti vzdělávání, opatření ke zlepšení jsou seskupeny podle koncepce Atlantic Campus Tricontinental de Canarias, s vystoupením na základě Tricontinental katalyzovat vzdělávacích akcí tematických oblastí specializace areálu, mezi které takzvané aplikované biomedicíně rozvojové spolupráce. Tento předmět zahrnuje mandát k vytvoření Mistra výzkumu a diagnostice tropických nemocí popsaných v této zprávě, podporovaný Farmaceutickou fakultu na ULL, ve spolupráci s Univerzitním institutem tropických nemocí a ochrany veřejného zdraví na Kanárských ostrovech.

Učitelé se účastní tohoto mistra mají rozsáhlé výuky, výzkumu a péči související kariéry tropických nemocí. Mají rozsáhlé zkušenosti v oblasti účasti a pořádání kurzů vztahujících se k tématu, a to jak na místní, národní nebo mezinárodní. Podílejí se také na projektech regionálních, národních a mezinárodních výzkumných a programů spolupráce, které zaručují vynikající výsledky učitelů tohoto mistra.

Tento mistr je zaměřena na profesionály, kteří cursen tak, aby vyhovovaly jejich zájmům a doplňovat i univerzitních osnov v Health Sciences (Zdravotnictví, farmacie, biologie, pečovatelské ...), které neposkytují na nemoci mnoha aspektech tropické. Vytvoření Master ve výzkumu a diagnostice tropických nemocí na univerzitě v La Laguna umožňuje zdravotníkům získat znalosti a dovednosti, které povede k lepší péči o pacienty s tropických nemocí, přispět k rozvoji činností zaměřených na zlepšení veřejného zdraví v rozvojových zemích a rozvíjet výzkum v této široké oblasti zdraví.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Absolventi pobočka Health Sciences a vědy větev.

profil absolventa

Absolventi Master ve výzkumu a diagnostice tropických nemocí (MIDETROP) si osvojí znalosti, postoje a dovednosti nezbytné pro řízení v prevenci, diagnostice, výzkumu a řízení tropických nemocí. Budou schopni provádět návrh a interpretovat různé zkoušky nezbytné k vyřešení situace, které jsou uvedeny v diagnostice a výzkumu tropických nemocí, stejně jako návrh a chování související s propagací, vzdělávání, vedení, informace a výzkum v oblasti tropických nemocí programy ,

Navíc překonání tuto předlohu poskytne potřebný základ pro doktorské studium a věnovat se kariéře v oblasti výzkumu v těchto oblastech v každém národním nebo mezinárodním centrem.

CÍLE

  1. Chcete-li získat znalosti, postoje a dovednosti potřebné pro provoz v prevenci, diagnostice, vyšetřování a kontroly takzvaných "tropických nemocí".
  2. Student by měl být schopen provádět konstrukci a interpretovat různé zkoušky potřebné k vyřešení situace, které jsou uvedeny v diagnostice a výzkumu tropických nemocí.
  3. Poskytují možnost navrhnout a chování v souvislosti s propagačními, vzdělávání, managementu, informačních a výzkumných programů v oblasti tropických nemocí.

Kompetence

Obecný

  • Použít činidel a metod související s diagnózou a výzkum tropických nemocí analytických technik.
  • Účinně analyzovat informace vztahující se k tropických nemocí.
  • Komunikovat a správně podávat zprávy o tropických nemocí, ústně i písemně.
  • Přispět a pracovat v multidisciplinární týmy s ostatními zdravotníky.
  • Vědomi etických a deontologických zásad, pochopení etické důsledky zdraví v měnícím se společenském kontextu.
  • Najít a spravovat zdroje informací, které jsou nezbytné pro diagnostiku, prevenci, výzkum a inovace v oblasti tropických nemocí.
  • Definovat a vyhodnocovat činidel a metody vztahující se k diagnóze a výzkum tropických nemocí analytických technik.

Specifický

  • Znát užitečné nástroje pro diagnostiku tropických nemocí přizpůsobené na zdravotní situaci země.
  • Vyvinout diagnostické protokoly pro tropických nemocí přizpůsobených zdravotní situaci země.
  • Použít investigacióin epidemiologických metodik vztahujících se ke zdravotním problémům.
  • Chcete-li znát hlavní infekční agens způsobující tropických nemocí a jejich symptomy, diagnózu a léčbu.
  • Znát zvláštnosti klinický obraz, diagnostiku a léčbu infekčních a parazitárních onemocnění u dětí.
  • Znát hlavní dermatologických a prezentovat pohlavně přenosných chorob v tropických zemích, stejně jako klinické, diagnostické a léčebné postupy.
  • Zasahovat do činnosti podporu zdraví, prevenci a diagnostiku tropických nemocí na jedince, rodiny i komunální úrovni s komplexního a multidisciplinárního vize procesu zdravotní onemocnění.
  • Znát ekologické faktory, které ovlivňují globální distribuce a vznik infekčních tropických chorob.
  • Podílet se na vývoji terapeutických protokolů tropických chorob.
  • Aplikovat znalosti při řešení zdravotních problémů v tropickém prostředí.
  • Analyzovat zdravotní problémy v sociální a politické prostředí chudoby.
  • Přenášet se zdravotními problémy společnosti a jejich vztah k chudobě, jeho příčinách a možných řešeních.
  • Rozvíjet zdravotní a hygienické protokoly související s přenosem původců tropických nemocí.
  • Vědět vyhlídky na budoucí úpravy použitelné na tropických nemocí.

Vedení a doučování

Farmaceutická fakulta na ULL má akční plán Výuka orientačního a připravené v souladu s obecnými zásadami, University of La Laguna o tom. Cílem akčního plánu Výukový orientačního a soustředit se na:

  • Usnadňuje přizpůsobení a znalosti studentů o struktuře a fungování školy a University of La Laguna.
  • Foster v studenti reflexi, dialog, autonomní učení, účast na instituci a využívání vzdělávacích zdrojů.
  • Vést studenty v jejich studiu a v procesu učení.
  • Studenti pomáhají založit svůj vlastní vzdělávací osnovy.
  • Průvodce studenta na akademické a profesní rozhodování.
  • Vypracovat pokyny pro organizaci, koordinaci a monitorování činnosti konzultace.

V rámci tohoto záměru je integrován doučování žáků Mistra výzkumu a diagnostice tropických nemocí. Za tímto účelem Akademické plán průvodce obsahující Master Teacher Příslušnost k organizaci, jejich osnovy a hodnotící systém a učitele, kteří mohou mít doučování studentů budou zveřejněny. Pro šíření těchto webových stránek se používá Academic Guide Farmaceutická fakulta na ULL. University of La Laguna má také v rámci svého institucionálního webového prostoru věnovaného svých oficiálních kvalifikaci mistra, ve kterém je všeobecné informace o těchto kvalifikací a potřebných procesů pro aplikaci a registraci zamýšlené.

Akční plán tutorial zahrnuje následující aspekty:

  • Od začátku akademického roku, student bude mít učitele / přiřazený akademického výboru Master.
  • Lektor / učitel musí být členem řídící jednotky.
  • Lektor / a může mít maximálně dva studenti pod jeho vedením, a bude zodpovědný za poradenství a řízení školení studentů a administrativních činností.

externí praktiky

Předmětem umístění skládá z 12 ECTS a povinný. Externí Practices MIDETROP se řídí politikou řízení umisťování studentů ULL (BOC No. 57, March 21, 2012). 300 hodin zahrnující tento kurz, budou studenti využívat celkem 200 hodin práce na svém výcvikovém středisku. Zbytek bude věnována činnostem s tutora PE a samostatnou práci studenta.

Cílem PE je umožnit studentům aplikovat poznatky získané během své akademické zkušeností výcviku na pracovištích, upřednostňování získávání dovedností v oblasti profesionální činnosti. Ty se budou konat v různých firem, institucí, organizací a institucí mimo ULL, ale může být také provedena v centrech nebo ULL služeb externí Farmaceutickou fakultu na ULL. V každém případě je důležité, že podepsání dohody o rámcové vzdělávací spolupráce a zvláštní dohody, která bude obsahovat vodítka vyučovací předmětu PE a vzdělávání, které mají být provedeny v rámci projektu studenta.

Student z PE bude mentored profesora Master odpovědného za předmět (akademického školitele) a profesionálního poskytování služeb v podniku, orgánu nebo subjektu, kde se provádí stejná (externí fixátor). Copype z Farmaceutické fakulty (komise pro poradenství a umístění) vypracuje a zveřejní kritéria pro zařazování studentů vůči subjektům, v nichž vykonávají externí postupy. Koordinátor předmětu PE bude odpovědný za přidělování studentů do škol realizaci PE, podle pokynů copype.

Diplomová práce

Subject Diplomová práce se skládá ze 6 ECTS. Ve svých studentů TFM udělá individuálně zprávu o projektu nebo studii, která aplikovat a rozvíjet znalosti a dovednosti získané v rámci Master aplikované na předmět zájmu rozvíjet znalosti a dovednosti získané v rámci master aplikována na předmět zájmu.

Při přípravě diplomové práce, studenti musí rozvíjet dovednosti: Návrh hypotézy o důležitých otázkách, recenzi bibliografických údajů a jejich analýzy, schopnost obhájit a diskutovat návrhy prostřednictvím efektivní komunikace, především schopnost aktivně reflektovat a zaujmout ve složitých situací v oblasti tropických nemocí.

Magisterský akademický výbor předloží seznam témat, které studenti mohou požádat o TFM a lektorů je. Bude rovněž zveřejní kritéria pro přidělení, složení hodnotící komise, která, je-li to vhodné, odpovídající TFM soudce a základní pravidla stylu, velikosti a struktuře musí splňovat TFM paměti. Studenti žádal, aby byl přiřazen předmět TFM a odpovídající školitelem, musí obsahovat ve své žádosti podle priorit seznam alespoň tří otázek, které nabízejí odpovídající magisterské studium.

Prioritou při volbách ze strany studentů bude vycházet z kvalifikace předložených k přístupu k pánovi. Akademický výbor přidělen individuálně ke každému studentovi učitelů odpovědných za jejich vedení a zaměření na rozvoj v TFM. Každý TFM bude probíhat pod dohledem jednoho či dvou lektorů, z nichž alespoň jeden z celého učitelského sboru univerzity v La Laguna, která dodává výuku v příslušném titulu. Jeho úkolem bude vést studenty při výkonu práce, zajistit a kontrolovat soulad s cíli stanovenými. Každý opatrovník nemůže dohlížet více než dva pracovní místa za akademický rok.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife