Magisterský titul v oboru bioetiky a biolaw

Všeobecné informace

Popis programu

Je to Interuniversity Oficiální Master (University of La Laguna, University of Las Palmas) učil v kombinovaném režimu. Výuka je on-třídních sezení a dvě intenzivní víkend (čtvrtek večer v neděli odpoledne).

Hlavní rysy:

  1. Magistr ON-LINE s omezenými sezení. To může být uvedena do souladu s klinickým pracovat kdekoli.
  2. Se zvláštním důrazem na klinické aspekty bioetiky a je zaměřen na přípravu členů klinických etických výborů a komisí profesních sdružení.
  3. Multidisciplinární a otevřený. Oficiální absolvent titul. S podporou dvou španělských veřejných vysokých škol a účast učitelů z ostatních tří veřejných vysokých škol a uznávaných odborníků v každém předmětu.

Odůvodnění titul

Tento magisterský stupeň je výsledkem zkušeností z pěti vysokých škol (La Laguna, Las Palmas, Baskicko, Zaragoza a Rovira i Virgili), který se podílel na vedení vlastního názvu programu Master v oblasti bioetiky, 60 kreditů a organizována v souladu s požadavky evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání ve třech předchozích vydáních. V tomto okamžiku meziuniverzitní Masters v bioetice a Biolaw je oficiální míra nabízen společně dvěma z pěti vysokých škol, které již ofertaban: University of La Laguna a University of Las Palmas

Studium sociální poptávky a poptávky pro studenty

Potřeba školení v oblasti bioetiky bylo jasně prokázáno, v posledních letech v důsledku složitosti, která získala lékařskou praxi a posun ve vztazích mezi odborníky a pacienty. Nestačí „dobrý úmysl“ nebo zdravý rozum, je nutné prohloubit oba filozofické a antropologické muž základy, zdraví a nemoci a na etických a deontologických současných kritérií, jakož i právní důsledky a občanskoprávní a trestněprávní odpovědnost zdravotnických zákonů.

Jedním z hlavních cílů Master, je vzdělávání odborníků identifikovat etické problémy v oblasti zdraví a má specifickou orientaci školení s cílem usnadnit vznik etické komise (CEA).

Dále je doplněna širším pohledu, protože od počátku naplánoval interdisciplinární program, tak, aby byl akademický směr a výuka jsou podporovány ze zkušeností a odbornou přípravu v různých a navzájem se doplňujících oblastech souvisejících s bioetiky a Biolaw (zákon lék pro výzkum a klinické studie, a ošetřovatelská). A konečně vzhledem k rozptýlení studentů v pěti různých územních oblastech, a jiní, kteří budou registrovány mimo tyto regiony, ale pořádá systém založený na virtuálních učebních platforem a vzdělávací on-line program.

Účastnit se tohoto mistra má přímé důsledky pro zlepšení péče v nemocnicích, ale představuje významnou zátěž pro většinu studentů, kteří musí kombinovat intenzivní profesionální nasazení a vysokou úroveň zodpovědnosti výuky věnování do programu. Z těchto důvodů se předpokládá, že počet studentů v každém vydání rozmezí mezi 20 a 40. Kromě toho, že oficiální postgraduální titul, bude velmi atraktivní pro vysokoškoláky zdravotních věd a právní vědy, kteří potřebují Master dokončit vysokou školu a nakonec vstoupit do Ph.D., a pro absolventy studia medicína, jako mistr specializace.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Profil vstupné a předchozí výcvik, který umožňuje přístup k titulu je následující:

Vlastnit jednu z následujících podmínek:

  • Nebo Masters míra v medicíně
  • Nebo Masters titul v oboru právo, ošetřovatelství, fyzioterapie, sociální práce, psychologie, a další související.
  • Absolventi nebo absolventů těchto předmětů, podle dřívějších studijních plánů.

Očekává se, že mají citlivost na hodnotách úcty a důstojnosti bez rozdílu kultury, vyznání nebo sexuální orientace, a usiluje o zlepšení společnosti.

Podle vyhlášky 168/2008, ze dne 22. července, kterým se schvaluje postup, požadavky a hodnotící kritéria pro povolení nasazení což vede k získání oficiálních titulů bakalářské, magisterské a reguluje vysokoškolské vzdělání doktorát z Kanárských ostrovů (článek 4.5), student musí prokázat znalost druhého jazyka, nejlépe na angličtině na odpovídající úrovni a v souladu s učením potřebám. Tato úroveň je obvykle B1.

profil absolventa

Profesionálové mají zájem o bioetice. speciálně vyškolen, aby byl členem Etické komise výzkumu, klinického výzkumu etických komisí, výborů pro výzkum a pohody zvířat etických komisí.

CÍLE

  • Výcvik zdravotníky rozpoznat etické aspekty své odborné praxe s vědomím, jaké morální konflikty a hodnoty v sázce v těchto konfliktů.
  • Vybavit zdravotnické odborníky se znalostmi, které jim umožní analyzovat kriticky a systematicky tyto aspekty.
  • Poskytovat profesionální praktické dovednosti pro integraci těchto dimenzí v nepřetržitém procesu rozhodování a umět je argumentovat rozumně.
  • Poskytnout hlubší a systematické školení v oblasti bioetiky a Biolaw skupinu odborníků, kteří jsou konzultanti v oblasti bioetiky, kvalifikovaní zdravotničtí etika členové výborů, etické výbory klinického výzkumu, etické komise a podporovat a koordinovat výuku v bioetice a biolaw v komunitě.
  • Znalosti a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originality v rozvíjení a / nebo aplikování myšlenek, často v souvislosti s výzkumem.

Kompetence

  • Rozpoznat etické a právní problémy zdraví při práci.
  • Dostatečné znalosti k pochopení nejdůležitější koncepty a teorie v historii bioetiky, propojení s dalšími souvisejícími obory.
  • Seznamte se s jurisprudential analýzy předpokladů zarámovaných rámci Biolaw.
  • Budovat a kritizují formální a neformální argumenty, v oblasti bioetiky, rozpoznávat jejich sílu nebo slabost a jakýkoli další významný klam.
  • Analyzovat strukturu složitých a kontroverzních etických otázek, která uvádí, vypracovávání a navrhnout alternativní přístupy.
  • Integrace etického diskursu, s přihlédnutím k aktuální multikulturalismu ve vyspělých společnostech a rozvíjet argumenty, které se snaží pochopit, že multikulturalismus a lépe vysvětlovat jejich vlastní pozice.
  • Seznámen s občanskoprávní a trestněprávní odpovědnost biosanitarios profesionálů.
  • Identifikovat aspekty vztahu zdraví pacienta důležité provést analýzu etické problémy, které vznikají v každodenní klinické praxi.
  • Povzbuzovat promyšlené, konverzační a komunikativní přístup ke všem situacím, které vyžadují mimořádná opatření, obě rozhodnutí, aby se omezilo terapeutické úsilí.
  • Rozumět ponětí o souhlasu, princip autonomie a seznámení s podmínkami zákonem vyžadovaných pro platnosti souhlasu.
  • Získání příznivé dispozice směrem komunikativní vztah založený na klinickém pacienta.
  • Chápat význam metodiky při řešení bioetických problémů.
  • Pochopení metodologické rozmanitost a zejména rozdíly mezi principialist a konsekvencialistická přístupů.
  • Naučit se komunikovat etické argumenty veřejně bránící něčí přesvědčení.
  • Znát a oceňovat různé nástroje k etické revizi mají být předloženy biomedicínský výzkum ve Španělsku.
  • Přemýšlet o významu výzkumu v oblasti bioetiky.
  • Znát základní obsah etického kodexu z povolání lékaře a zdravotní sestry.

Vedení a doučování

Územní plán má doučování a akademické poradny. Tento plán má za cíl pomoci studentům Mistra úspěšně dokončit svůj výcvik, poradenství, že za všech okolností a zajištění jejich autonomní učení. Pro tento třech vzájemně se doplňujících systémů, jehož prostřednictvím budou všechny akce vyvinutých výukových programů bude kloubové. První způsob, jak bude individuální doučování učitelem-lektorem, druhý zahrnuje systematické instruktáže odpovědný za modulu a pro každou položku a třetí se uskuteční jako skupina v sezení a bude provedeno akademickými koordinátorů master.

Každý student bude přidělen na začátku kurzu individuální akademického školitele z řad učitelů zúčastněných škol, zpravidla učitele, který propůjčuje výuku na univerzitě, ve kterém je student zapsán. To tutor bude zodpovědný za podporu procesu učení studentů a bude udržovat pravidelný elektronickou komunikaci s jejich vyučovaný a určení místa, dny a hodiny tvář výukových programů, které mohou být požadovány studenty. Mezi funkce můžeme vyzdvihnout učitel-akademický poznamenal:

  1. poradí nezávislých strategií učení;
  2. povzbuzovat být vytrvalý při dosahování cílů školení, navzdory překážkám vyskytují;
  3. přispět k řešení problémů vzniklých v průběhu postgraduálního vzdělávání;
  4. spolupracují při dosažení komplexní vize a profesionalizaci akademické učení;
  5. výuku plánovat a organizovat činnost učení.

Kromě toho mají studenti přístup ke vzdělávacím platforma 24 h / 7 dní v týdnu, a to mít potřebné materiály pro sledování předmětů, úkolů, a zpětná vazba od lektorů a učitelů. Máme také online doučování s hlavou každého modulu v průběhu dodací lhůty (obvykle 3 měsíce), jakož i učitele jednotlivých předmětů (obvykle týdne). Mohou být také určena akademického tajemníkovi kdykoliv kontaktovat ředitele Mistra ve středu obou pošty a telefonu.

A konečně, v průběhu zasedání Master jedné doučování, individuální přístup bude úpravou nákladu a distribuci práce.

externí praktiky

Tento pán neuvažuje výkonnost externích postupů.

Diplomová práce

Obsah

Rozvoj výzkumné zprávy či praktického uplatnění bioetiku mezi 50 a 200 stran strukturovaných:

  • Představení
  • CÍLE
  • Způsob práce
  • Výsledky a diskuse
  • závěry
  • praktických aplikací
  • bibliografie

Práce musí být předloženy na veřejnosti a bránit před soud složený ze tří profesorů Master.

Získané dovednosti, znalosti

Student musí být schopen vyvinout výzkumný projekt v oblasti bioetiky související s jeho profesionální práci, která představuje konkrétní uplatnění znalostí mistra na svém profesním prostředí nebo výzkumném projektu zaměřeného na bioetické otázky.

Kromě toho student musí být schopen prezentovat a obhájit ji na veřejnosti s jasností, přesnost, hloubku a schopnost diskuse u soudu.

Práce mohou být prováděny a prezentovány ve španělštině a angličtině.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife