MSc Nursing (předběžná registrace - dospělí)
University of Lincoln
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lincoln, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* pro zahraniční studenty | domácí studenti: 9 250 liber
Objevte Lincoln, ať jste kdekoli na světě
Naše webináře, mistrovské kurzy předmětů, setkání s otázkami a odpověďmi a panelové přednášky studentů jsou skvělým způsobem, jak zjistit, jaké to je žít a studovat na University of Lincoln .
Úvod
Kurz MSc Ošetřovatelství (předběžná registrace - pro dospělé) si klade za cíl připravit absolventy na komplexní, náročnou a přínosnou oblast ošetřovatelství dospělých. Kurz poskytuje lidem z různých prostředí příležitost přenést své dovednosti a stát se registrovanými sestrami (dospělými).
Tento magisterský program je určen pro absolventy titulu, kteří aspirují na způsobilost k přihlášení do registru Rady ošetřovatelství a porodní asistence.
Kurz je založen na základních hodnotách Rady pro ošetřovatelství a porodní asistenci (NMC) a jeho cílem je podporovat dovednosti kritického myšlení a ducha bádání.
Během několika posledních desetiletí se role sestry vyvíjela v důsledku měnícího se kontextu zdravotní a sociální péče, což vedlo k široké škále nových rolí a služeb. Registrované sestry (dospělí) hrají významnou roli ve vedení a koordinaci poskytování péče o lidi po celý život; vědomi si komplexních potřeb duševní, fyzické, kognitivní a behaviorální péče o ty, o které se starají.
Tento magisterský titul si klade za cíl vyvinout registrované zdravotní sestry (dospělé), které upřednostňují lidi poskytováním bezpečné a efektivní péče, vzděláváním těch, kteří se o ně starají, pomocí technologií, podporou zdravotní gramotnosti za účelem předcházení špatnému zdraví a podporou zdravého výběru a životního stylu. Kurz byl vyvinut s cílem zvýšit profesní hodnoty a sociální vědomí studentů a připravit je na budoucí zdravotnickou roli.
Sestry překládají poznatky založené na důkazech, aby zlepšily poskytování zdravotní péče při zachování a zdůraznění etiky péče zaměřené na člověka. Moduly v tomto kurzu byly navrženy s ohledem na tuto skutečnost a jejich cílem je stimulovat inovace, zlepšovat kvalitu, řídit rizika a identifikovat oblasti pro produktivní změnu.
University of Lincoln společně s našimi praktickými partnery sdílí vizi přípravy studentů na to, aby se stali dynamickými sestrami, které jsou vhodné pro praxi v rychle se měnících a náročných prostředích péče.
Upřednostňování osobní výuky
Na University of Lincoln se snažíme zajistit, aby zkušenosti našich studentů byly poutavé, podpůrné a akademicky náročné. Během pandemie koronaviru jsme se přizpůsobili vládním pokynům, abychom zajistili bezpečnost našich studentů, zaměstnanců a komunity. Všechna zbývající právní omezení Covid-19 v Anglii byla zrušena v únoru 2022 v rámci vládního plánu pro život s Covid-19 a my jsme přijali bezpečný návrat k osobní výuce na akademické půdě. Tam, kde je to vhodné, je prezenční výuka posílena používáním digitálních nástrojů a technologií a může být doplněna online příležitostmi, pokud tyto podporují studijní výsledky.
Jsme plně připraveni přizpůsobit naše plány, pokud si to změny ve vládních pokynech vyžádají, a budeme se snažit informovat současné i budoucí studenty.
"Tyto informace byly správné v době zveřejnění (červenec 2023)"
Přijímací řízení
Osnovy
Jak budete studovat
Spolupráce je klíčovou součástí tohoto magisterského studia a studenti se vyzývají, aby se učili s ostatními zdravotnickými profesionály a od nich. Studenti budou moci uplatnit své naučené zkušenosti v reálném světě, protože program je strukturován z padesáti procent teorie a padesáti procent praxe.
Studenti mohou pracovat ve spolupráci a partnerství s akademiky, odborníky z praxe, uživateli služeb a dalšími studenty. Kurz si klade za cíl umožnit studentům, aby se staly sestrami, které jsou odolné, pečující, reflektující a celoživotně se učí, aby usnadnily znalosti o dalších rolích a službách, spolupráci mezi agenturami a sebedůvěru při práci přes profesní hranice.
Student jako producent
Jádrem studijních zkušeností studentů v tomto kurzu je učení a výuka založená na výzkumu a na důkazech. Student jako producent je model výuky a učení, který podněcuje akademiky a vysokoškolské studenty ke spolupráci na výzkumných aktivitách. Je to program zavázaný k učení se praxí.
Principy Studenta jako producenta jsou objevování, spolupráce, zapojení a produkce.
Objev
Studenti se mohou učit prostřednictvím vlastního výzkumu. Nezávislé učení je podporováno v každém modulu prostřednictvím řízeného i samořízeného studia, což studentům umožňuje zařadit vyučovaný obsah do kontextu jejich oboru praxe a podporuje nezávislé studium jako proces, který mohou studenti používat během své profesní kariéry.
Spolupráce
Důležitou součástí kurzu je meziprofesní práce. Studenti mohou spolupracovat na rozvoji svých znalostí a porozumění a studenti mohou spolupracovat mezi profesionálními skupinami a zaměstnanci. Studenti jsou považováni za partnery při vytváření a šíření znalostí.
Zapojení
Studenti mohou rozvíjet svou důvěru a identitu jako člen odborné komunity. Studenti mohou přenášet a aplikovat své učení na ošetřovatelskou praxi, plně se zapojit do reflexe a proaktivní identifikace vlastních vzdělávacích potřeb.
Výroba
Kurz je zaměřen na produkci profesně relevantních a inovativních vzdělávacích výstupů, které lze aplikovat a implementovat v ošetřovatelské praxi, stejně jako se zaměřuje na dosažení akademických studijních výsledků.
Studenti absolvují řadu modulů v kurzu.
Moduly prvního ročníku:
- Základní mezioborová praxe
- Posouzení potřeb, plánování a koordinace péče
- Poskytování a hodnocení péče
- Vedení a dohled v ošetřovatelské praxi
Moduly druhého ročníku:
- Aplikované zlepšení zdraví
- Vyhodnocení služby pro klinickou praxi
- Transformace služby
- Být odpovědnou profesionální registrovanou sestrou (dospělý)
- Správa komplexní péče
Na konci programu musí být studenti schopni prokázat způsobilost vůči budoucí sestře: Standardy odbornosti pro registrované sestry. Patří mezi ně být odpovědným profesionálem, Podpora zdraví a předcházení nemocem, hodnocení potřeb a plánování péče, poskytování a hodnocení péče, vedení a řízení ošetřovatelské péče a týmová práce, zlepšování bezpečnosti a kvality péče a koordinace péče.
Pracovní umístění
Pracovní stáže jsou navrženy tak, aby připravily studenty na zvládnutí výzev rychle se měnícího klinického prostředí, ať už se jedná o nemocnici, ordinaci praktického lékaře nebo komunitní zdravotní péči.
Studovat v zahraničí
Ve druhém ročníku mají studenti možnost absolvovat volitelnou stáž buď v zámoří nebo ve Spojeném království. Stáže mohou studentům umožnit zaměřit se na alternativní kontext zdravotní péče a nabídnout příležitost získat vhled a zkušenosti s prací po boku kolegů z řady oborů.
Vezměte prosím na vědomí, že studenti jsou zodpovědní za své vlastní náklady na cestu, ubytování a obecné životní náklady během stáže nebo studia v zahraničí.
Moduly
- Aplikované zlepšení zdraví (jádro)
- Posouzení potřeb, plánování a koordinace péče (L7) (Základní)
- Být odpovědnou profesionální registrovanou sestrou (dospělou) (L7) (základní)
- Základní mezioborová praxe (základní)
- Vedení a dohled v ošetřovatelské praxi (základní)
- Správa komplexní péče (L7) (jádro)
- Poskytování a hodnocení péče (L7) (základní)
- Vyhodnocení služby pro klinickou praxi (základní)
- Transformace služby (jádro)
Jak jste vyhodnoceni
Studenti jsou v průběhu kurzu hodnoceni formálně i neformálně, aby se rozvíjelo učení a autonomie. Hodnocení může probíhat jak v rámci univerzity, tak v prostředí praxe. Učení založené na praxi bude hodnoceno jako úspěšné nebo neúspěšné. Akademická práce přispívá k jejich konečné známce.
Některá hodnocení v kurzu jsou vedena lektory, studenti jsou však povzbuzováni, aby se zapojili do vzájemného hodnocení a sebehodnocení, aby pomohli rozvíjet schopnosti reflexe a hodnocení, které jsou nezbytné pro celoživotní učení a další profesní rozvoj po registraci zdravotní sestry .
Některá hodnocení se zaměřují na teoretické znalosti a aplikaci teorie a jiná na praktický výkon technických dovedností a správu pacientů.
Hodnocení v rámci programu byla navržena tak, aby byla relevantní pro profesionální pracovní postupy.