Přečtěte si oficiální popis

Základní informace

  • Ředitelé: D. Benjamín Herreros
  • Kredity: 60 ECTS.
  • Doba trvání: 31. října - červen (dva roky).
  • Modalita: Online a smíšené.
  • Cena: 4 800 eur

představení

V současné medicíně jsou etické konflikty stále častější a mají velký dopad na rozhodování. Je nezbytné, aby zdravotníci vyvinuli specifické dovednosti, aby mohli čelit rostoucím výzvám medicíny budoucnosti. Magistr v klinické etice nabízí příležitost rozvíjet znalosti, dovednosti a postoje k identifikaci efektivních řešení konfliktů prostřednictvím inovativní metodiky výuky zaměřené na aktivní výuku a učení dovedností. Učební model nabízený v magisterském studiu je integrovaný a multidisciplinární, zaměřený na prezentaci klinických případů prostřednictvím programů speciálně navržených pro usnadnění porozumění studentům. Metoda výuky prezentace případů prostřednictvím schémat byla zavedena v medicíně v Kanadě, Spojeném království a USA a je inovativní ve výuce klinické etiky ve Španělsku a Latinské Americe.

cíle

  • Hlavní: rozvíjet specifické kompetence, které usnadní řešení nejčastějších etických konfliktů v klinické praxi.
  • Sekundární:
    • Znát základní aspekty a problémy klinické etiky, stejně jako její hlavní oblasti použití v každodenní klinické praxi.
    • Rozvíjet potřebné dovednosti, aby převzal úlohu etického konzultanta / konzultanta ve třech modalitách: individuální formát konzultanta, mediátora a člena etické komise pro zdravotní péči.
    • Rozvíjet nezbytné postoje k usnadnění morálního rozhodování, a to jak jednotlivě, tak ve skupinách, a tak optimálně řešit nejčastější etické problémy.

adresované

  • Lékařští odborníci, kteří rozvíjejí klinickou aktivitu ve zdravotnictví. Tito odborníci se mohou pohybovat od méně zkušených lékařů (obyvatelů posledních let a mladých zástupců lékařů) až po odbornější odborníky.
  • Titulní pracovníci se zájmem o etické aspekty kliniky: ošetřovatelství, psychologie, stomatologie, farmacie, fyzioterapie, sociální práce, právo, filozofie. Mohou to být nově kvalifikovaní profesionálové i odborníci.

metodologie

  • Magistr má kombinovaný formát (kombinující online výuku s výukou ve třídě) a také online .
  • Distanční kurzy budou probíhat pomocí streamingu , čímž se student dostane do kontaktu s učitelem a spolužáky prostřednictvím online platformy, která zajistí jejich účast a nabídne stejnou kvalitu výuky jako osobní výuka.
  • Případové scénáře: všechny třídy budou mít formu výuky typu seminář s praktickými případy určenými speciálně pro studenty podle integrované metodiky: případové učení , ekologické učení a model klinické prezentace . Metoda výuky zaujímá přístup zaměřený na konstrukci scénáře, který představuje konfliktní klinický případ, který mohou studenti prezentovat nebo simulovat. Scénář je podporován koncepčními schématy, která umožňují studentovi analyzovat klinický případ ze dvou dimenzí: analýzy problému a jeho možných řešení. Tímto způsobem se učení zaměřuje na problém a na dovednosti potřebné k jeho řešení. Všechny scénáře jsou integrovány se systémy, které usnadňují rozvoj kompetencí studentů.
  • Narativní etika (audiovizuální média a texty) usnadní diskusi o základních tématech vyučovacího programu, integraci klinické etiky s lékařskými humanitními obory (dějiny lékařství, společenských věd, umění, antropologie), což umožňuje důkladné pochopení problémů a odhalené argumenty.
  • Simulace: studenti budou mít možnost být svědky simulace (simulované scénáře) tak, aby mohli být umístěny v kontextu blízkém klinické realitě. Simulace vám umožňuje reprezentovat scénář řízeným způsobem a kombinovat problémové učení s výukou založenou na kompetencích. Simulovaný scénář nabízí možnost manipulace s dynamikou klinického případu s cílem stimulovat rozvoj kompetencí. Simulace kombinuje klinickou prezentaci případu konfliktu (pre-briefing) s plánovacím momentem (debriefing) a převádí zkušenosti studenta (simulace) na výchozí bod pro budování specifických kompetencí. Tento přístup umožňuje pedagogickým pracovníkům hodnotit získávání kompetencí prostřednictvím specifických nástrojů navržených na základě koncepčních schémat, které podporují studenta v teoretických kurzech.
  • Hodiny: 50% bude hodin třídy ( online a osobně) a dalších 50% bude individuální práce (čtení učebního materiálu a případové analýzy) a cvičení .
  • Studenti budou mít personalizované tutoriály s pedagogickými pracovníky k objasnění jakýchkoli pochybností, které mohou vzniknout.
  • Modul 5 praxe a TFM má za cíl provádět stáže ve zdravotnických střediscích a etických poradenských službách (etické komise, kliničtí poradci atd.) Tak, aby student mohl zažít profesní realitu klinické etiky a tak zpracovat dovedností vyvinutých v celém magisterském studiu. Tyto praktiky lze provádět osobně a na dálku.
  • Magistr se mísil:
    • Smíšený Master bude mít dva formáty
      • Týdny: Dva týdny týdně v prvním ročníku (poslední týden modulu 1 a první týden modulu 2) a dva týdny týdně v druhém ročníku (praxe v modulu 5)
      • Dny: Deset dní v prvním roce (pátek ráno a odpoledne) a deset dní ve druhém roce (pátek ráno a odpoledne).
Program se vyučuje na:
Spanish (Spain)
Poslední aktualizace March 12, 2019
This course is Online forma, Online & Campus forma
Start Date
Sep 2019
Duration
2 let
Denní studium
Price
4,800 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date