Bnsc v ošetřovatelství

Igbinedion University, Okada

Popis programu

Read the Official Description

Bnsc v ošetřovatelství

Igbinedion University, Okada

K zákonu o zřízení College of Health Sciences

Výchově (Národní minimální standardy a zřízení institucí (novela) Vyhláška z roku 1993, jinak známý jako vyhlášky č 9 ze dne 1. ledna 1993 je podle něhož Certificate No. 0001 ze dne 24. dubna 1999 byl vydán ctihodný ministr školství jménem Spolkové vojenské vlády.

Cíle College

. Organizovat a nabízet kurzy instrukcí, které vedou k titulu, diplomů, osvědčení a jiných dokladů o vysokoškolském vzdělání a rozdíly ve zdravotnických studií a takových souvisejících studií, které mohou být předepsány v Senátu.
b. Organizovat a poskytovat školení a kurzy, zda vede k vysokoškolskému vzdělání, nebo ne pro takové osoby, které mohou být předepsány Senátu
C. Uspořádat a organizovat konference, semináře, studie v zájmu veřejného erudice.
d. Chcete-li vyřešit problém akutní nedostatek zdravotnického personálu v Nigérii, v Africe a na světě zeširoka.
E. Zaplnit mezeru vytvořil odliv mozků ze zdravotnického personálu v Nigérii.
F. Povzbudit lékařského výzkumu ve všech oblastech lékařského snažení.
G. Aby bylo možno udržet kvalitu a standardy ve vzdělávání lékařů a to jak v řádném i postgraduálním úrovních.
h. Chcete-li dát kvalitativní lékařské vzdělání jak na absolventa a postgraduální úrovni za účelem vytvoření účinných a velmi šikovné doktory věnovaných dodání do primární zdravotní péče; a k výuce lékařských věd.
i. Produkovat lékaře, kteří budou dodržovat nejvyšší etické standardy profese.
j. Vykonávat jakoukoliv jinou funkci, musí být předepsána senátu univerzity.

Bakalář Pečovatelské věd stupně vyžaduje systematické získávání znalostí v oblasti umění a věd vedoucích k pořízení filozofických postojů nezbytných pro odborné ošetřovatelské praxe. Program BNSc z Igbinedion univerzity je profesionální, stejně jako akademik. To zajišťuje, že muži a ženy, kteří mají skutečný zájem o ošetřovatelské profese jsou schopni věnovat akademické kariéře jako jejich protějšky v jiných disciplínách.

Rozvoj schopnosti kritického myšlení skrze studium teorie ošetřovatelství, společenských a přírodních věd a výzkumu, umožňuje individuální fungovat jako profesionální pro poskytování ošetřovatelské péče v primární, sekundární a terciární úrovni. Akademický program Ošetřovatelství v Igbinedion univerzity v souladu s mottem univerzity "znalostní a Excellence".

Proto je navržena tak, aby praktiky zdravotní sestry, které mohou porozumět sociální, psychologické a fyzické faktory podílející se na podpoře, údržbě a obnově zdraví a je schopen překládat tyto faktory do zdravotních potřeb a jejich vztah k příslušným zdravotnickým službám a širší společenský systém národa i mimo něj.

FILOZOFIE

Filozofií oddělení ošetřovatelství Science of School of Clinical Medicine Igbinedion univerzity, Okada je ve shodě s filozofií vzdělávání v Nigérii a že z Igbinedion univerzity: 1. Ošetřovatelské fakulty se domnívá, že oddělení ošetřovatelské vědy by měly mít největší zájem o službu prostřednictvím vysokých standardů vědy a osobního charakteru. Konečným cílem je povýšení veřejného blahobytu a kultury prostřednictvím širší a hlubší znalosti, jemnější dovednosti a širší zhodnocení lidských hodnot a Africké kulturního dědictví.

  1. Na fakultě se domnívá, že příprava pro profesionální ošetřovatelství by měla sestávat z liberálního a odborného vzdělání vedoucí k bakalářskému titulu, a měla by probíhat v prostředí univerzity. Takový kojící program by měl být nedílnou součástí vzdělávacího programu univerzity, využívání a podporovat veškeré vybavení a činnosti dané instituce.
  2. Ošetřovatelské profese věří, že člověk je bio-psychosociální pohody a jeho potřeby jsou ohniskem všech ošetřovatelských činností. Člověk je členem rodiny a rodiny tvoří komunity.
  3. Na fakultě se domnívá, ošetřovatelský je proces interakcí, který si klade za cíl pomáhat individuálního rodinu a komunitu zachovat či stanovit optimální úrovně zdravý životní styl. Sestra je nedílnou součástí transakce, která pomáhá jedince, rodiny i společenství, aby upravit své vzory každodenního života podle svých požadavků. Sestra dělá to pomocí procesu analytický-syntetický, uplatňování technických dovedností a odpovědí pocit, a ve spolupráci s dalšími disciplínami 5. Na fakultě se domnívá, že zdravotní tým, ve kterém jednotlivec, rodina a komunita hrát významnou roli, je nejúčinnějším přístupem k propagaci, údržbě a obnově zdraví. 6.. Předpokládá se, že profesionální kojící program by měl obsahovat poznatky z oblasti umění, přírodovědně-humanitní a ošetřovatelství v zájmu zajištění řádného odborného vzdělávání, podpory výzkumu a pokračující získávání nových znalostí, k podpoře individuálního vlastní vývoj a prosazování veřejného blaha. Proto by měla existovat řádný průběh procesu učení.
  4. Profesionální ošetřovatelské vzdělávání je postaven na teoretického základu, který se snaží vyvíjet neustále sebeřízené lékařů, kteří postoupí i vědomostní test, na kterém je praxe založená. Současné požadavky na zdravotní péči vyžadují inovativní přístup v odborné přípravě a vzdělávací program, který bude schopen reagovat na potřeby společnosti.

CÍLE NA ODDĚLENÍ

1.. Aby bylo možné udržet akademické standardy stanovené podle Igbinedion Universtiy, Okada 2. Pro zajištění milieu vedoucí k učení a procvičování kvality ošetřovatelské péče 3. Chcete-li absolvent odborné zdravotní sestry, které jsou schopny poskytovat vysoce kvalitní ošetřovatelskou péči jednotlivcům, rodinám a komunitám různorodé zázemí a v různých sociálních a kulturních prostředí na národní i globální 4. Chcete-li pomoci studentům naučit se řešit problémy tím, že vystaví je na problémové situace a jejich řešení výzkumných projektů 5. Chcete-li poskytovat profesionální praktiky zdravotní sestry, kteří budou intelektuálně stimulovány k neustále zlepšovat své praktické dovednosti prostřednictvím využití výsledků výzkumu a závazku k seberozvoje.

CURRICULUM CÍLE

Do konce akademického programu Ošetřovatelství, vysokoškolák se očekává, že: - 1. Integrace pojmy a principy z biologických, sociálních, tělesných a kojící vědy při poskytování komplexní ošetřovatelské péče.

  1. Funkce efektivně nezávisle a ve spolupráci s ostatními členy zdraví a souvisejících odvětvích.
  2. Využít ošetřovatelský proces a další nástroje Ošetřovatelství v napomáhání jednotlivce, rodiny a skupiny přizpůsobovat měnícím se potřebám zdraví.
  3. Formulovat teoretický rámec, který je použitelný na ošetřovatelské péče o klienty na třech úrovních zdravotní péče pomocí principů z příslušných věd.
  4. Začlenit zdravotní plán péče v ošetřovatelských činností k dosažení cílů závislých, vzájemně závislých a nezávislých funkcí sestrou. 6.. Přispět ke zlepšení ošetřovatelské praxe při účasti na interdisciplinárního výzkumu, využívající výzkumný proces a zveřejňování výsledků výzkumu v ošetřovatelské praxi situacích.
  5. Ocenit vliv kultury a zvyky na zdravotní stav klientů a využít tyto znalosti při vývoji klinických dovedností a učení.
  6. Využít zásady řízení ve správě zdravotnických zařízení a personálu.

Kompetencí absolvent

Do konce akademického programu bude absolvent 1. Funkce závisle, vzájemné závislosti a nezávisle na tři (primární sekundární a terciární) úrovní péče, což vysoce kvalitní ošetřovatelské služby klientům s využitím vhodných pojmu, modely a nástroje, ošetřovatelské praxe.

  1. Využít ošetřovatelský proces posoudit, plánovat, provádět a vyhodnocovat potřeby ošetřovatelské péče o pacienta, rodiny a komunity.
  2. Prokázat klinické dovednosti při provádění péče s využitím znalostí získaných v rámci fyzické, sociální, biologické a kojící věd.
  3. Udržovat záruku kvality a prosazovat odpovědnost v odborné praxi.
  4. Plánovat a realizovat formální i neformální výuku pro klienty a dalších zdravotnických pracovníků za použití příslušných zásad vyučování a učení. 6.. Funkce v rozšířené role uvnitř zdravotnického týmu v řízení lidských a materiálních zdrojů a vyhodnocení dopadu intervenční péče strategií.
  5. Zahajuje a provádí ošetřovatelský výzkum a využívat poznatky ke zlepšení ošetřovatelské praxe.
  6. Podílet se na výzkum prováděný ve spolupráci s ostatními pro zlepšení zdraví obyvatelstva.
  7. Prokázat vnímají potřebu pro zlepšení sebe a druhých prostřednictvím aktivní účasti na nepřetržitém vzdělávacího programu.
  8. Rozvíjet pozitivní postoje rozpoznat základní hodnotě jedince prostřednictvím jeho / jejích mezilidských odpovědí.
  9. Najevo své závazky vůči ošetřovatelské profese a pocit odpovědnosti za vlastní směr a osobního růstu.
This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Mar. 2019
Duration
Délka trvání
4 let
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Nigérie - Benin City, Edo
Datum začátku : Mar. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Mar. 2019
Nigérie - Benin City, Edo
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu