Bakalářský titul v ošetřovatelce

Universidad Pontificia Comillas

Popis programu

Read the Official Description

Bakalářský titul v ošetřovatelce

Universidad Pontificia Comillas

Bakalářský titul v oboru ošetřovatelství

bachelor118

Studie v rámci bakalářský titul v oboru ošetřovatelství připravit studenta k výkonu regulovaného povolání "zdravotních sester odpovědných za všeobecnou péči". Na definicí Mezinárodní radou sester (ICN) založené na ošetřování "zahrnuje autonomní a kooperativní péče o jedince všech věkových kategorií, rodiny, skupiny a komunity, nemocné nebo dobře a ve všech prostředích, [a], zahrnuje podporu zdraví, prevence nemocí a péče o nemocné, postižené a umírající lidi, "a jeho klíčové role jsou" advokacie, podpora bezpečném prostředí, výzkum, účast na utváření zdravotní politiky a pacientem a řízení systémů zdravotní péče a vzdělávání.

Vstupné

Žalobce profil:

Doporučená Žadatel profil je, že osoby orientované na služby ve společnosti, který má zájem o získání znalosti a dovednosti potřebné k řešení složitých odpovědí lidských bytostí k různým zdraví a nemoci procesů a v péči o jednotlivce, rodina a komunita v různých sociokulturních kontextech, s cílem přispět k jejich blaho a zlepšit kvalitu jejich života.

Aspirující Student musí mít pocit, identifikoval se s hodnotami, jakými jsou respekt a porozumění jiní, stejně jako ukazovat silný zájem na sociální angažovanost a pomáhat jiným lidem.

Proto se naše vzdělávací projekt nezahrnuje pouze nezbytnou vědeckou a technickou úroveň, ale také zásadní školení zaměřené na podporu větší humanizaci ve zdravotnictví.

Požadavky na přijetí:

Chcete-li začít své studium je základním předpokladem stav dokázat si splnit zákonné požadavky přístupu k univerzitě.

Dovednosti

Obecné kompetence

  1. Schopnost analyzovat a syntetizovat.
  2. Schopnost aplikovat teorii do praxe.
  3. Plánování a řízení času.
  4. Základní všeobecné znalosti z oboru.
  5. Základní znalost profese.
  6. Ústní a písemné komunikační dovednosti v mateřském jazyce.
  7. Znalost druhého jazyka.
  8. Základní početní dovednosti.
  9. Výzkumné dovednosti.
  10. Schopnost učit se.
  11. dovednosti pro správu informací (hledání a analýza).
  12. Kritické a sebekritických dovednosti.
  13. Schopnost přizpůsobit se novým situacím.
  14. Schopnost vytvářet nové myšlenky (kreativita).
  15. Řešení problému.
  16. Rozhodování.
  17. Týmová práce.
  18. Interpersonální dovednosti.
  19. Leadership.
  20. Schopnost pracovat v interdisciplinárním týmu.
  21. Schopnost komunikovat s laiky.
  22. Hodnocení rozmanitosti a multikulturalismu.
  23. Schopnost pracovat v globálním kontextu.
  24. Znalosti o jiných kulturách a jejich zvyky.
  25. Schopnost pracovat s autonomií.
  26. design a vedení projektu.
  27. Iniciativa a podnikatelský duch.
  28. Etický závazek.
  29. Zájem o kvalitu.
  30. Motivace.

specifických kompetencí

  1. Schopnost pracovat v profesionálním a etické prostředí, obklopené zákony a regulačními řády, rozpoznávat a reagovat na morálních a etických otázek a dilemat plynoucích na denní bázi.
  2. Schopnost pracovat s celostním, tolerantní přístup, bez předsudků, být opatrný a citlivý, což zajišťuje, že žádná pravda, víra nebo přání různých jednotlivců nebo skupin je ohrožena.
  3. Možnost vzdělávat, usnadňovat, podporovat a prosazovat zdraví, pohodu a komfort v těchto populacích, komunit, skupin a jednotlivců, jejichž životy jsou ovlivněny špatným zdraví, utrpení, nemoc, neschopnost nebo smrt.
  4. Schopnost rozpoznat rozmanité role, odpovědnosti a funkce sestry.
  5. Schopnost přizpůsobit svou vlastní roli s cílem adekvátně reagovat na populaci nebo potřebám pacientů. Kdykoliv může být vhodné a potřebné, budou moci napadnout systémy vstoupila v platnost, za účelem pokrytí obyvatelstva a potřeb pacientů.
  6. Schopnost přijmout odpovědnost za své vlastní učení a profesní rozvoj, s použitím posouzení jako prostředek k reflexi a zlepšit svou práci, jakož i ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
  7. Schopnost provádět důkladné a systematické posuzování pomocí vhodného nástroje a rámce pro každého pacienta, s přihlédnutím k příslušné fyzické, sociální, kulturní, psychologické, duchovní a environmentální faktory.
  8. Schopnost identifikovat a pochopit normální nebo měnící se příznaky pacienta zdraví špatné zdraví, utrpení, neschopnost (posuzování a diagnostiky).
  9. Schopnost reagovat na potřeby pacienta plánováním, poskytováním služeb a vyhodnocování nejvhodnějších programů individuální zdravotní péče spolu s pacientem, jejich pečovatele a rodiny, a dalšími sociálními a zdravotnickými pracovníky.
  10. Schopnost ptát, vyhodnotit, pochopit a shrnout pomocí kritický přístup, rozsah informačních a datových zdrojů, s cílem usnadnit výběr pacienta.
  11. Schopnost uplatnit klinický úsudek s cílem zajistit veškerou praxi je založena na důkazech a že jsou dodrženy normy kvality.
  12. Schopnost udržovat pacientovo soukromí, diskrétnost a důstojnost (pomocí dovednosti ...).
  13. Schopnost uvést do praxe zásady ochrany zdraví a bezpečnosti, včetně manipulace s pacientem a mobility, kontrolu infekce, základní první pomoc a nouzové postupy (s použitím dovednosti ...).
  14. Schopnost bezpečně předepsat léky a další terapie (pomocí dovednosti ...).
  15. Možnost vzít v úvahu všechny emocionální, fyzické a osobní péči, včetně splnění všech pohodlí, výživy a osobní hygieny potřebám, a přitom je možné udržet denní aktivity (pomocí dovednosti ...).
  16. Schopnost reagovat na osobní potřeby v průběhu životního cyklu, a během zdraví a nemoci zkušeností. Například, bolest, životně důležité rozhodnutí, invalidity nebo při blížícím se procesu smrti (s využitím schopností ...).
  17. Schopnost informovat, vzdělávat a dohlížet na pacienty, pečovatele a rodiny (pomocí dovednosti ...).
  18. Relevantních poznatků o pečovatelských teorií a ošetřovatelské praxe a schopností je uplatnit.
  19. Relevantních poznatků o základních věd a biologických věd a schopnost ji aplikovat.
  20. Relevantních poznatků o sociálních, behaviorálních a zdravotních věd, a schopnost aplikovat.
  21. Relevantní znalosti týkající se etiky, práva a humanitních a schopností je uplatnit.
  22. Relevantní znalosti o technologiích a počítačích, a schopnost je aplikovat v oblasti zdravotní péče.
  23. Relevantní poznatky o národní a mezinárodní politiku a schopnost ji aplikovat.
  24. Relevantní znalosti o řešení problémů a rozhodování a schopnost ji aplikovat.
  25. Příslušných znalostí v oblasti výzkumu a informačních zásad a schopností je uplatnit.
  26. Schopnost efektivně komunikovat (včetně použití technologie): s pacienty, rodiny a sociálních skupin, včetně těch s komunikačními problémy.
  27. Možnost, aby pro pacienty a jejich pečovatele, jak vyjádřit své obavy a zájmy a aby byli schopni adekvátně reagovat na ně. Například, emočně, sociálně psychologického hlediska, duševně nebo fyzicky.
  28. Schopnost náležitě reprezentovat myšlenky pacienta a přijmout opatření, aby se zabránilo zneužívání.
  29. Schopnost vhodně využít poradenské dovednosti (komunikační techniky určené k podpoře pacienta pohodu).
  30. Schopnost rozpoznat a léčit náročné chování.
  31. Schopnost rozpoznat úzkost, stres a deprese.
  32. Schopnost poskytovat emocionální podporu a určit na kterém místě radu specialistu nebo jakýkoli jiný zásah je nutný.
  33. Možnost oznámit, záznam, dokument a položit péči za použití vhodnou technologii.
  34. Schopnost si uvědomit, že pacientovo blaho je dosaženo kombinací zdrojů a činností členů sociální a zdravotní péče týmu.
  35. Schopnost řídit a koordinovat tým vhodně delegovat péči.
  36. Schopnost pracovat na základě spolupráce při zachování efektivní komunikaci se všemi podpůrného personálu s cílem stanovit priority a efektivně řídit svůj čas, to vše při splnění norem kvality.
  37. Schopnost posoudit rizika a aktivně podporovat bezpečnost a blahobyt všech lidí zapojených do pracovního prostředí (včetně něj / sebe).
  38. Tvorba kritické používání nástrojů pro posuzování zdravotní péče a auditu v souladu s příslušnými normami kvality.
  39. V rámci klinické souvislosti, schopnost vzdělávat, usnadnit, dohlížet a podporovat studenty, zdravotní péči a sociální a zdravotní pracovníky.
  40. Být informován o principech sociálních a zdravotních financování, a tím efektivně využívat dostupné zdroje.

Granty a finanční pomoc

Univerzita, jako instituce katolické církve věnovaná všem členům společnosti, nabízí celou řadu grantů a finanční pomoci svým studentům, aby pomohl s studijních nákladů ak zajištění rovných příležitostí na základě individuálních potřeb každého studenta.

Tato podpora pochází přímo z univerzity, z příspěvků na Comillas-ICAI University Foundation, Fond církevních grantů, non-autonomní základ pro kandidáty ke kněžství a od jiných organizací a jednotlivců.

Univerzita nabízí vlastní finanční pomoc pro studenty bakalářského studijního s omezenými zdroji v podobě částečného snížení školného.

Studenti na univerzitě, mají nárok na stejné výhody jako ostatní španělských studentů vysokých škol s ohledem na školní pojištění, oficiální dotací a dalších grantů.

Comillas nabízí studijní programy bakalářské pro studenty začínající na vyšší úrovni vzdělání. Nabízíme také postgraduální programy pro absolventy a profesionály.

Kariéra & akademické vyhlídky

Profil absolventa:

Absolventů na bakalářský titul v oboru ošetřovatelství jsou profesionálové s pevným školení kombinující vědecké a humanitní poznání s humanizace postojem vůči pomoci, což jim umožňuje poskytovat komplexní péči o jednotlivce, rodiny a komunity, a snadno přizpůsobit se současným i budoucím požadavkům na zdraví společnost v této oblasti.

V rámci této kompetence rámci jejich profesní kariérní možnosti jsou orientovány v následujících oblastech:

  • Veřejné a soukromé nemocnice.
  • Primární péče a ambulantní specializovanou péči centra.
  • Ambulantní pohotovostní služba.
  • Domovy důchodců a další služby sociální péče o zdraví.
  • Pracovní a školní zdravotní služby, a podobně.
  • Výuka a výzkumná střediska.
  • Vedení ošetřovatelské služby a organizace.

Bakalářský titul v oboru ošetřovatelství umožňuje studentovi přístup k dalšímu rozvoji vzdělávání prostřednictvím postgraduálního studia, a to jak ty, které se skládá z oficiálních univerzitních studií (magisterských a doktorských), a těch, které vedly k specialista ošetřují stupně. V současné době je škola nabízí Úředním magisterský studijní program v oblasti paliativní péče.

Tento úředník studijní program umožňuje studentům provádět regulovanou profesi "zdravotních sester odpovědných za všeobecnou péči"

This school offers programs in:
  • španělština
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
4 let
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Madrid, Community of Madrid
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Španělsko - Madrid, Community of Madrid
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu