$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Najít univerzity, vysoké školy a obchodní školy v programech bakalářských nabízející Japonsko.

Starý mládenec je akademický studijní program, který pomáhá připravit studenty na budoucí povolání nebo pokračovat ve svém vzdělávání. Bakalářské hodnosti lze získat asi tři až pět let v závislosti na výsledcích žáků, jakož i požadavkům každého konkrétního studijního programu.Japonsko má jeden z vysoce integrovaných systémů vysokoškolského vzděláván… Čtěte více

Starý mládenec je akademický studijní program, který pomáhá připravit studenty na budoucí povolání nebo pokračovat ve svém vzdělávání. Bakalářské hodnosti lze získat asi tři až pět let v závislosti na výsledcích žáků, jakož i požadavkům každého konkrétního studijního programu.

Japonsko má jeden z vysoce integrovaných systémů vysokoškolského vzdělávání v Asii. Japans přístup k vědě a technologie je vysoce hodnocen tak jejich úroveň vzdělání velmi strukturované od dětství přes primární sekundární a terciární úrovni. Se 126 milionů lidí žijících v Japonsku má kulturní bohaté prostředí. Větší Tokio oblast je největší metropolitní oblast na světě, s více než 30 miliony obyvatel.

Univerzity pro titul bakaláře Japonsko. Najít všechny informace o školách, které nabízejí titul bakaláře%%%% COUNTRY_ARTICLE Japonsko zde.

Méně
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Oblíbené Nejnovější Název
  • Oblíbené
  • Nejnovější
  • Název
东京女子医科大学
Shinjuku City, Japonsko

Filozofií lékařské fakulty je, že „bychom vychovávali lékařky, které by mohly být nezávislé prostřednictvím rozvoje svých schopností a dosahování lékařských znalostí/dovednost ... +

Filozofií lékařské fakulty je, že „bychom vychovávali lékařky, které by mohly být nezávislé prostřednictvím rozvoje svých schopností a dosahování lékařských znalostí/dovedností a mohly by implementovat„ upřímnost a soucit “. Za tímto účelem jsme vždy implementovali reformy vzdělávání, abychom vyhověli potřebám doby, a jako průkopník v Japonsku jsme představili nové vzdělávací systémy. Školní vzdělávání je charakterizováno „týmovým učením“, „integrovaným kurikulem“ a „implementací a učením se„ upřímnosti a soucitu “jako hlavního pilíře vertikálně integrovaného vzdělávání. Navíc v nové budově Yayoi Memorial Building for Medical and Nursing Education , plnohodnotné společné vzdělávání pro lékařskou fakultu a zdravotnickou školu bylo zahájeno v roce 2020. Cílem vertikálně křížového vzdělávání je získat základní znalosti, dovednosti a postoje lékaře a podporovat schopnosti kontinuálního celoživotního učení. Cílem kolaborativního vzdělávání je rozvíjet schopnosti vytvářet nové znalosti a inteligenci ve spolupráci s dalšími lidmi. Lékařská fakulta si klade za cíl vychovávat lékařky, které mohou po celý život přispívat k medicíně neustálým zlepšováním se v různých kariérních postupech a životních cyklech. -
Bakalář
Japonský
Dub 2022
Kampus
 
Tokyo Medical University
Shinjuku City, Japonsko

Chci rozvíjet lidské zdroje, kteří dokážou identifikovat potřeby měnící se společnosti a usilovat o nový způsob ošetřovatelství. “-S ohledem na to jsme v roce 2013 založili ka ... +

Chci rozvíjet lidské zdroje, kteří dokážou identifikovat potřeby měnící se společnosti a usilovat o nový způsob ošetřovatelství. “-S ohledem na to jsme v roce 2013 založili katedru ošetřovatelství. Na základě zakládajícího ducha„ samostudia, "Podporujeme studenty, aby se mohli samostatně učit a získat bohaté vzdělání, vysoké etické standardy a specializované znalosti a praktické dovednosti v ošetřovatelství. Budu. V budoucnu si toto oddělení ošetřovatelství klade za cíl rozvíjet sestry, které mohou" rychle a přesně uchopit potřeby společnosti z globálního pohledu a poskytnout lidskou péči podle situace v každé situaci -
Bakalář
Japonský
Dub 2022
Kampus