$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Najít univerzity, vysoké školy a obchodní školy v programech bakalářských nabízející Spojené státy americké.

Starý mládenec je čtyřletý stupeň, která umožňuje studentům zvolit jejich koncentraci a obor. Mnohé školy nabízejí možnosti školní docházku na částečný úvazek, aby studenti, kteří si přejí získat bakalářský titul může tak učinit i při práci nebo péči o rodinu.United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA… Čtěte více

Starý mládenec je čtyřletý stupeň, která umožňuje studentům zvolit jejich koncentraci a obor. Mnohé školy nabízejí možnosti školní docházku na částečný úvazek, aby studenti, kteří si přejí získat bakalářský titul může tak učinit i při práci nebo péči o rodinu.

United States of America je velká země v Severní Americe, často označované jako "USA ", "USA ", "Spojené státy ", "Amerika ", nebo prostě " státy ". Americké vysoké školy jsou financovány "školného " účtované studentovi, který je často velmi drahé, velmi často sahající až do desítek tisíc dolarů ročně.

Univerzity pro titul bakaláře Spojené státy americké. Najít všechny informace o školách, které nabízejí titul bakaláře%%%% COUNTRY_ARTICLE Spojené státy americké zde.

Méně
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Oblíbené Nejnovější Název
  • Oblíbené
  • Nejnovější
  • Název
Menlo College
Atherton, Spojené státy americké

Psychologie je studiem lidské mysli. Psychologové nám pomáhají lépe porozumět sami sobě a našim vztahům v rychle se měnícím světě kolem nás. Některé z otázek, které klademe – ... +

Psychologie je studiem lidské mysli. Psychologové nám pomáhají lépe porozumět sami sobě a našim vztahům v rychle se měnícím světě kolem nás. Některé z otázek, které klademe – a odpovídáme – na adrese Menlo College zahrnují: Proč se chováme určitým způsobem osobně vs. online? Jak mozek ovlivňuje naši přitažlivost k ostatním a naši angažovanost ve světě práce nebo školy? Jak můžeme podporovat marginalizovanou populaci ve škole, v práci a v našich komunitách? Čím mohou psychologové přispět k výkonu sportovců? Jak obohacené nebo ochuzené prostředí ovlivňuje akademické a profesní úspěchy? Jak můžeme provádět a komunikovat výzkum, který je eticky odpovědný a respektuje mnohonásobné životní zkušenosti? Co tvoří naši identitu a jak se vyvíjí v našich životech? Jak můžeme aplikovat vědeckou vědu a metody, abychom pomohli lidem vést spokojený život? Jak můžeme lépe porozumět a léčit duševní onemocnění a zároveň podporovat pohodu? Jak můžeme prosperovat sociálně, psychicky a fyzicky od mládí až do pozdního věku? Aby nám pomohla odpovědět na tyto otázky, vytvořila fakulta psychologie program Mise podporovat blaho jednotlivců a komunit zvyšováním povědomí o psychologických, sociálních, kulturních a biologických vlivech na lidský růst a vývoj. Aby fakulta splnila poslání programu Psychologie, uzákoní vizi, kde jsou studenti povzbuzováni k tomu, aby nahlíželi na lidské chování z interpersonální i intrapersonální perspektivy a zkoumali své vlastní zkušenosti ve světle vztahů s ostatními. Malé třídy spojují učitele a studenty, aby s nimi spolupracovali a vzájemně se vyzývali, aby si stanovili a dosáhli akademických, osobních a profesních cílů. Tyto rozvojové sítě učitelů a vrstevníků pomáhají studentům poznat sami sebe, stavět na svých silných stránkách a překonávat své slabé stránky, aby zjistili, čeho by chtěli ve světě dosáhnout. V Menlo poskytujeme pevný základ pro vysokoškolské studium psychologie prostřednictvím obecných osnov psychologie vyšší divize a zároveň zkoumáme současné psychologické problémy, včetně rozvoje identity, mezikulturních vztahů a pohlaví ve společenských organizacích. Kurikulum psychologie se opírá o čtyři pilíře psychologické vědy: biologické vlivy na chování; předchůdci a léčby psychopatologie; individuální a kulturní odlišnosti osobnosti; a vývojové změny v průběhu života. Studenti psychologie si vybírají ze základních volitelných předmětů v psychologii, svobodných uměních a podnikání, aby individualizovali své zkoumání lidského chování v mnoha sociálních a organizačních kontextech s ohledem na postgraduální studium a odborné pozice. Dvě charakteristické pedagogiky demonstrují integraci teorie a praxe, která je charakteristickým znakem kurikula psychologie: aplikované terénní zkušenosti a diplomová práce na téma osobní a profesní relevantní. Zaměření na silné teoretické porozumění a koncepční aplikace, které se zaměřují na individuální zájmy, úspěšně připravuje studenty na řadu cest, včetně kariéry a postgraduálního studia v oblastech, jako je poradenství, lidské služby, rehabilitace, vzdělávání, právo a podnikání. Ať už si vyberete cokoli, až opustíte Menlo, budete připraveni. Americká psychologická asociace (APA 2013) doporučuje pět skupin učebních cílů a výsledků, aby se zajistilo, že všichni absolventi psychologie budou mít znalosti a dovednosti očekávané na vysokoškolské úrovni – a kariérní připravenost na postgraduální studium a různé profesní role. Úrovně bakalářského studia těchto skupin jsou protkány celým učebním plánem psychologie. Znalostní základna v psychologii: Koncepčně tento cíl znamená, že studenti mají přiměřenou šíři a hloubku „klíčových pojmů, principů a zastřešujících témat v psychologii“ (APA, 2013, str. 15). Operativně studenti absolvují komplexní posouzení základních kompetencí učiva: psychické poruchy, celoživotní vývoj, biopsychologie a teorie osobnosti. Vědecké bádání a kritické myšlení: Koncepčně tento cíl znamená, že studenti mohou „použít vědecké uvažování k interpretaci psychologických jevů“ (APA, 2013, s. 20). Studenti operativně navrhují a vedou projekt Senior Thesis Capstone demonstrující psychologickou informační gramotnost a standardy návrhu výzkumu, kritiky a analýzy. Etická a společenská odpovědnost v rozmanitém světě: Koncepčně tento cíl znamená, že studenti mohou „uplatňovat etické standardy pro hodnocení psychologické vědy a praxe“ (APA, 2013, str. 26) v rozmanité globální komunitě. Provozně studenti demonstrují pozornost k psychosociálním problémům různých populací a etickým praktikám pro výzkum a lidské služby v celém kurikulu, což vyvrcholí jejich kritikou souboru literatury v seniorské práci. Sdělení: Koncepčně tento cíl znamená, že studenti „prokáží efektivní písemné... a prezentační dovednosti“ (APA, 2013, str. 30). Provozně studenti prokazují písemné a ústní komunikační dovednosti tím, že vedou a píší analytickou literaturu týkající se klíčového sociálně-psychologického problému a ústně prezentují své poznatky veřejnému publiku v závěrečném kameni závěrečné práce. Profesionální vývoj: Koncepčně tento cíl znamená, že studenti „rozvíjejí smysluplný profesní směr pro život po ukončení studia“ (APA, 2013, s. 16), který aplikuje „psychologický obsah a dovednosti na jejich kariérní cíle“. Provozně lze obsah kurzu, projekty vedoucích diplomových prací a příležitosti pro dobrovolníky nebo stáže využít k prozkoumání různých směrů zaměstnání a postgraduální školy. Profesoři Mark Hager -
Bakalář
Denní studium
4 roky
Angličtina
Zář 2022
Kampus