$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Najít univerzity, vysoké školy a obchodní školy v programech bakalářských nabízející Portugalsko.

Starý mládenec je čtyřletý stupeň, která umožňuje studentům zvolit jejich koncentraci a obor. Mnohé školy nabízejí možnosti školní docházku na částečný úvazek, aby studenti, kteří si přejí získat bakalářský titul může tak učinit i při práci nebo péči o rodinu.Portugalsko je jeden z nejteplejších evropských zemí. Univerzitní programy jsou velmi cenově do… Čtěte více

Starý mládenec je čtyřletý stupeň, která umožňuje studentům zvolit jejich koncentraci a obor. Mnohé školy nabízejí možnosti školní docházku na částečný úvazek, aby studenti, kteří si přejí získat bakalářský titul může tak učinit i při práci nebo péči o rodinu.

Portugalsko je jeden z nejteplejších evropských zemí. Univerzitní programy jsou velmi cenově dostupné. Ve skutečnosti Portugalsko má jeden z nejnižších životních nákladů pro studenty. Užijte si velké pláže v Algarve nebo staré křídla historie v hlavním městě Lisabonu.

Univerzity pro titul bakaláře Portugalsko. Najít všechny informace o školách, které nabízejí titul bakaláře%%%% COUNTRY_ARTICLE Portugalsko zde.

Méně
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Católica Medical School
Rio de Mouro, Portugalsko

Kurz UCP Medicine je integrovaný magisterský titul trvající šest akademických let. Má vysoce inovativní učební plán, který je výsledkem spolupráce s Lékařskou fakultou Univerz ... +

Kurz UCP Medicine je integrovaný magisterský titul trvající šest akademických let. Má vysoce inovativní učební plán, který je výsledkem spolupráce s Lékařskou fakultou Univerzity v Maastrichtu, institucí s velkou mezinárodní prestiží. Má také partnerství pro klinickou složku se skupinou Luz Saúde, jednou z největších soukromých zdravotnických skupin v Portugalsku. Kurz je podporován moderní pedagogikou, se silnou technologickou základnou a snaží se zaručit humanizaci lékařské profese. Kurz Medicína bude využívat metodologie výuky zaměřené na studenty, které podporují autonomii učení, větší uchování a hloubku znalostí s prokázanými klinickými dovednostmi. Kurz je v souladu s modelem výuky a hodnocení Maastrichtské univerzity, bude mít školení na nejlepší mezinárodní úrovni se špičkovými učiteli a bude vyučován v angličtině s klinickou složkou v portugalštině. Kurz umožní přístup k mezinárodní mobilitě školení s dalšími předními lékařskými školami. Integrovaný magisterský program v lékařství vyučuje Católica Medical School , akademická jednotka Universidade Católica Portuguesa, a bude se konat v kampusu Sintra UCP vedle parku Tagus v moderní budově vybavené výjimečnými studijními podmínkami a technologickými prostředky. . Tato budova má rozsáhlou oblast věnovanou výzkumu a bude mít moderní knihovnu. Pro podporu všech studujících a pracujících bude k dispozici bar, jídelna a dopravní obslužnost. Převažující vědeckou oblastí cyklu studií je medicína s klasifikací CNAEF 721 - první základní oblast podle vyhlášky č. 256/2005 ze dne 16. března. Vysokoškolské vzdělávání v lékařství je regulováno na evropské úrovni s ohledem na uznávání příslušné odborné kvalifikace mezi členskými státy. Integrovaný magisterský obor medicíny těží z partnerství s Grupo Luz Saúde az úzkého partnerství s Maastrichtskou univerzitou, Regionální správou Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP, Nemocnicí Beatriz Ângelo a União das Misericórdias Portuguesas. Titul se vyučuje v Católica Medical School , v kampusu Sintra, v nemocnici da Luz v Lisabonu a dalších zdravotnických jednotkách a zařízeních Grupo Luz Saúde a Zdravotních střediscích a zařízeních správního regionu Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP , nemocnice Beatriz Ângelo a zdravotnické jednotky União das Misericórdias Portuguesas. Odlišovací vlastnosti Católica Integrated Master in Medicine představuje odlišné vlastnosti, díky kterým je jedinečný a inovativní, mezi které patří: Podpora excelence v lékařském vzdělávání prostřednictvím osnov s pedagogickou metodikou založenou na řešení problémů. Tato metoda, mezinárodně ověřená v prestižních univerzitních centrech, se osvědčila a podléhá neustálému sledování kvality ze strany subjektu odpovědného za její počáteční vývoj – Maastrichtské univerzity – a strukturou speciálně vytvořenou pro tento účel v Católica Medical School (Centrum pro lékařské vzdělávání), s pravidelnými hodnotícími zprávami procesu vyučování-učení-evaluace, které mají být prodiskutovány interně i externě s hlavními zúčastněnými stranami; Podpora výzkumu s kulturou otevřenosti vůči světu, kultivace transverzality znalostí na základě křesťanských humanistických principů UCP; Kultura blízkosti a ústředního postavení člověka v různých aspektech: výuka; výzkum; komunitní orientace; Otevření lékařského vzdělávání zahraničním studentům, stejně jako v jiných akademických jednotkách v Católica. Tyto odlišující rysy integrovaného magisterského studia v lékařství umožní podporovat lékařskou odbornou přípravu založenou jak na klinické způsobilosti, tak na výzkumné kapacitě, zejména v oblasti translačního výzkumu – s dopadem a aplikací ve zdravotnických postupech a politikách. To je možné pouze prostřednictvím metodologie výuky-učení-evaluace tohoto kurzu, která je spojena s cílem rozvíjet reflexivní a kritické myšlení ve vědeckém výcviku, které je nezbytné pro výkon v excelenci klinické praxe. Na základě zkušeností z více než 50 let Maastrichtské univerzity se tento integrovaný magistr v lékařství snaží reagovat na potřeby lékařské praxe ve 21. století pomocí různých a inovativních pedagogických strategií a metodologií, které se promítají do jedinečná kurikulární struktura, která podporuje, jmenovitě: Kurikulární jednotky zahrnující různé vědecké oblasti; Různé metodologické rysy (včetně metodologie Problem-based Learning – PBL); Použití různých tréninkových technik s využitím simulačního centra excelence, jako je simulace kontaktu s pacienty. V tomto simulačním centru se předpokládá nepřetržitý výcvik v řadě lékařských postupů, zahrnujících nejen komunikační aspekty, ale také klinické hodnocení; Důraz na výuku a nácvik reflexe v průběhu kurzu prostřednictvím specifických pedagogických strategií diagnostiky (osobní portfolio, postupové zkoušky, konzultace a reflexe prostřednictvím simulace kontaktu s modelovými pacienty/herci atd.); Poměr studentů a učitelů dva studenti na lékaře je skutečně výjimečný v oboru, kde je celostátní průměr 7,53; Školení v lékařském výzkumu, s důrazem na klinické oblasti a translační výzkum. Další charakteristické rysy tohoto integrovaného magistra medicíny jsou: Pokud jde o výuku, vytvoření úzkého vztahu mezi profesory a studenty prostřednictvím mentorského programu; Co se týče kurikula, zavedení výzkumu do studijního plánu integrovaného magisterského studia medicíny prostřednictvím vytvoření kurikulárního celku 6. ročníku s realizací stáže ve vědeckém výzkumu. Důraz na povinné školení všech profesorů v používaných metodikách výuky, čerpající ze zkušeností Institutu lékařského vzdělávání Maastrichtské univerzity. -
Bakalář Magistr
Denní studium
6 roky
Angličtina
12 Zář 2022
Kampus