Vysokoškolský magisterský titul v oboru genetických, výživových a environmentálních determinant růstu a vývoje Faktory NUTRENVIGEN G + D
Universidade Santiago de Compostela
Klíčová informace
Umístění kampusu
Santiago de Compostela, Španělsko
Jazyky
Španělština, Galicijský
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 1 089
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Úvod
Tento magisterský titul poskytuje pokročilé školení s multidisciplinární orientací pro akademickou, odbornou a výzkumnou specializaci absolventů se zájmem o různé oblasti pediatrického výzkumu. Jedná se o meziuniverzitní magisterské studium s univerzitami v Kantábrii, Granadě, Roviře i Virgili a Zaragoze.
Meziuniverzitní společný magisterský titul NUTRENVIGEN-G+D Factors je jediný oficiální titul organizovaný společně 4 univerzitami nebo „společným programem“, o který je velký vědecký a akademický zájem.
Mezinárodní povaha tohoto magistra vedla k dohodě s Akademií rané výživy (ENA), jejímž prostřednictvím jsou mimo jiné všichni studenti NUTRENVIGEN-G+D Factors Master zváni k účasti na postgraduálních kurzech, které se každoročně konají. koná na jedné z univerzit účastnících se konsorcia.
Osnovy
Program je strukturován do 5 tematických předmětů a 2 modulů, z nichž student musí absolvovat celkem 60 ECTS:
- Povinné: 15
- Volitelné: 21
- Externí stáže: 9
- Závěrečný magisterský projekt: 15
Učení kompetencí bude dosaženo logickým uspořádáním nezbytných informací; To je vyvinuto pomocí dvou procesů, jednoho koncepčního, „Multidisciplinárního myšlení“, který nám umožňuje nabídnout rámec, a druhého instrumentálního, „Informace a dokumentace“, který dává studentovi autonomii. Tato metoda kombinuje zkušenosti s konceptuálním učením, systematickým pozorováním a experimentováním a inovacemi, což umožňuje přizpůsobení odborných teorií a postupů potřebám populace 21. století.
Přístup z multidisciplinárního hlediska k tvorbě a rozvoji Modelu zdraví ve Španělsku nám umožní dosáhnout konkrétních řešení zohledňujících všechny faktory, které ovlivňují vývoj nemocí od raného věku; Konceptualizace a metodologie použitá v NUTRENVIGEN-G+D Factors Master pomůže podnítit vytváření nových, personalizovanějších zdravotních programů, které mohou snadno používat profesionálové i další osoby zaměřené na spotřebitele, a podpoří vytvoření doporučení. a politické strategie pro zdravější život po celou dobu života.
Virtuální školení zahrnuje modalitu procesu vyučování a učení, kde se vztah mezi učitelem a studentem odehrává ve virtuálním vzdělávacím prostředí prostřednictvím platformy teletrainingu. Z toho vyplývá, že tyto nové technologické postupy budou brány v úvahu i v neosobních procesech.
Univerzity účastnící se magisterského studia „Genetických, nutričních a environmentálních podmínek růstu a rozvoje“, který je prezentován, mají dostatečné materiální a lidské zdroje k zajištění realizace online výuky, která usnadňuje autonomní učení studentů; V tomto smyslu existence společného virtuálního prostředí pro výuku na zúčastněných univerzitách, koordinovaného UGR, zaručuje správný rozvoj magistra.
Na začátku kurzu bude s novými studenty svoláno povinné „Virtuální setkání“, kde budou informováni o řízení výukové platformy, odpovědných učitelích, globálním hodnocení, mimořádných kurzech, mobilitách atd. Tato první zkušenost je velmi důležitá, aby se student přiblížil virtuální výukové platformě a vyhnul se pozdějším problémům.
Každý z tematických předmětů každého modulu výuky bude mít Výukovou příručku (jako elektronický zdroj – webová stránka magistra), ve které budou mít studenti informace o: ECTS, shrnutí, kompetencích, cílech, obsahu, metodice, vzdělávacích aktivitách, hodnocení a doba studia, termíny prezentací práce, pedagogický sbor a kalendář prezenčních setkání.
Všechny tyto informace budou podpořeny prací virtuálního doučování učitelů a podporou prostřednictvím různých komunikačních kanálů, ať už osobně nebo na dálku prostřednictvím e-learningových nástrojů.
Veškerý výukový materiál bude k dispozici studentům a koordinujícím pedagogům každého tematického předmětu po celou dobu kurzu na výukové platformě UGR Master.
Využití ICT bude v tomto programu velmi rozsáhlé, takže ačkoliv jsou studentovi nabízeny a doporučovány kurzy, semináře, konference, mezinárodní prezenční kurzy, veškerý obsah těchto vědeckých akcí bude zároveň vystaveny virtuálně na webových stránkách magistra spolu se zbytkem výukového materiálu.
- Každý student si zorganizuje pracovní plán pro virtuální setkání (fóra) a osobní studium a učení. Hodiny osobního věnování studenta se budou pohybovat v rozmezí 20 až 30 hodin týdně na předmět.
- „On-line“ programování magistra je kontinuální v průběhu celého kurzu, a proto se může shodovat více kurzů současně. Kalendář, který bude k dispozici od začátku akademického roku, však umožňuje studentovi organizovat si studijní dobu pro absolvování aktivit.
- Virtuální výuka s programováním skupinové práce umožňuje interakci studentů, a to i s různým vzděláním a z různých zemí.
- Každý tematický předmět má zvláštní systém hodnocení přizpůsobený konkrétním kompetencím a očekávaným výsledkům učení. Hodnocení bude probíhat nepřetržitě online, s využitím fór, kritického čtení dokumentů a provádění různých činností a prací; Cvičení a písemné testy budou čistě koncepční nebo aplikace znalostí prostřednictvím praktických případů. Obecně se jedná o individuální a skupinové práce, které budou rovnoměrně ohodnoceny na váženém základě. - Virtuální výuka s programováním skupinové práce umožňuje interakci studentů, a to i s různým stupněm vzdělání a z různých zemí.
- Každý tematický předmět má zvláštní systém hodnocení přizpůsobený konkrétním kompetencím a očekávaným výsledkům učení. Hodnocení bude probíhat nepřetržitě online, s využitím fór, kritického čtení dokumentů a provádění různých činností a prací; Cvičení a písemné testy budou čistě koncepční nebo aplikace znalostí prostřednictvím praktických případů. Obecně se jedná o individuální a skupinové práce, které budou rovnoměrně ohodnoceny na váženém základě.
Výsledek programu
- Naučit studenty vlivu faktorů výživy, životního prostředí a životního stylu na individuální genetickou zátěž a zdraví organismu.
- Poskytnout studentovi znalosti související s vědeckou a bioetickou metodologií výzkumu v různých fázích růstu a vývoje.
- Podporovat spolupráci a mobilitu mezi zúčastněnými centry.
- Integrujte odborníky z různých oblastí (multidisciplinární zaměření).
- Podporovat účast studentů z různých oblastí znalostí zdravotnických věd.
Galerie
Kariérní možnosti
Absolventi se mohou zapojit:
- Společnosti v odvětví obecné výživy a kojenecké výživy
- Společnosti s programy genetických studií a společnosti související s životním prostředím
- Ústav dětského lékařství, výživy a bromatologie, dietetiky a výživy, biochemie, imunologie, farmakologie, genetiky, lékařské výchovy, výchovy ke zdraví...
- Preventivní a zdravotní programy
- Neurovývojové programy
- Osobnostní programy, psychologická evaluace a léčba, evoluční a pedagogická psychologie, experimentální psychologie, behaviorální fyziologie, didaktika experimentálních věd, sociální antropologie... as výukou a výzkumem.
Magisterské studium zároveň připraví vysoce kvalifikované odborníky v:
- Zlepšit zdraví dítěte, aby se zlepšilo zdraví dospělého.
- Účastnit se a navrhovat akce prevence nemocí, implementovat výživové poradenství a zdravý životní styl pro těhotné ženy, děti a dospívající.
- Zkoumejte faktory, které regulují genovou expresi, zlepšují prostředí, které dítě obklopuje, s dostatečnými znalostmi, abyste se vyhnuli, rozpoznali a léčili škodlivé účinky znečištění životního prostředí na růst a vývoj.