Hamdan Bin Mohammed Smart University

Úvod

Read the Official Description

ReadSpeaker Poslechněte si tuto stránku pomocí

Pod vedením Jeho Výsost šejk Mohammed bin Hamdan bin Rashid Al Maktoum, korunní princ Dubaje a prezident univerzity, univerzita se ujal nasazení kvality a dokonalosti a vědeckého výzkumu prostřednictvím e-learningu podél kultury arabského regionu. A to se jasně ukázalo při disciplínách akademický úvěr pro řízení podniku, kvalita, školství, zdravotnictví a životního prostředí. V průběhu tohoto procesu, univerzita získala důvěryhodnost a uznání mezinárodního zasloužený, a to zejména s ohledem na pokrok akademických programů a profesionální odlišný nesplňují současné potřeby trhu práce, ale jsou navrženy tak, jako to, co se objeví v budoucnu na potřeby rozvíjejícího se podnikatelské komunity ve Spojených arabských emirátech a zbytku světa Arabi.

Tento inovativní projekt vznikl ve vysokém školství v roce 2002, díky nápadům a snahám Dr. Mansoor Al Awar, prezident univerzity, kteří se podíleli na práci na přípravě a realizaci ke splnění naděje a touhy nové generace mladých Arabů se stala potřeba pro vzdělávání současné a moderní, z přesvědčení, že e-learning je vzdělávání budoucnosti a že má významnou úlohu v umožnění těmto mladým lidem. Vzhledem k tomu, tento projekt byl založen na vizionářský průkopník přispěl k vydláždit cestu pro ministerstva pro vysokoškolské vzdělávání a vědecký výzkum ve Spojených arabských emirátech se nastavit jasná kritéria pro přijímání e-learning institucí.

Od svého založení, univerzita pracoval na rozvoji znalostní ekonomiky zahájením pilotních iniciativ v oblasti vědeckého výzkumu, jehož cílem je oživit ducha vědeckého výzkumu v celém arabském regionu, a nejprominentnější z těchto iniciativ organizuje výroční vědeckou konferenci, která zahrnuje pod její záštitou tři konference jsou konference Kvalita a vynikající výsledky v oblasti e-learningu Výroční konference a e-zdraví a životní prostředí. Navíc, univerzita zveřejnila osm vědeckých časopisech na základě upravil významných akademiků z celého světa. Kromě toho, že byl zjištěn výrazný iniciativy zahrnovaly na Blízkém východě centrum pro výzkum o situaci a vývoji, a zahájení ocenění vědeckého výzkumu a jiných dalších ocenění v regionu, které přispěly k vynikající vědecké podpory výzkumu a podporovat akademické a vědecké vedení v oblasti vzdělávání a příbuzných oborech orientace.

O integrovaném pracovním programu si klade za cíl provést významnou roli na úrovni komunity základě, se účastnila pilotních projektů vedly k vytvoření programu na Blízkém východě s cílem zajistit kvalitu e-learningu, a sdružení na Středním východě e-learningu a Asociace Blízkého východu Kvalita vědecká společnost e-zdravotnictví. Tyto iniciativy vyvrcholily v rámci projektu "Iniciativa e-learning komunita ", který byl zahájen na univerzitě v roce 2013.

Univerzita byla uznána bezprecedentní akademicky na mezinárodní úrovni díky své úzké vazby na nejvýznamnějších světových vzdělávacích institucí a institucí zabývajících se vzděláváním, jako byl první vzdělávací institucí v regionu, který je hostitelem Trvalý konferenci Mezinárodní rady pro distanční vzdělávání (rozsah 2012). Univerzita také podařilo uzavřít spojenectví a mezinárodních partnerství s University of California, Berkeley, University of Bradford, University of St. Gallen, U 21 Global, Univerzita University of South Africa, australský institut lidských zdrojů, mezinárodní federace nemocnic, vysoká škola univerzity University of Maryland, Asian e-University, seznam pokračuje ,

Kromě výše, univerzitní připojil k aktivním členem mnoha mezinárodních orgánů a institucí, jako je Mezinárodní rady pro distančního vzdělávání, Evropské skupiny pro výrobu školství, britského jakosti nadace, Evropská nadace pro management kvality, Mezinárodní federace pro zpracování informací, spolu s mnoha dalšími.

Stručně řečeno, univerzita přinesla kvalitativní posun ve vysokoškolském vzdělávání prostřednictvím rozvoje základě které se zaměřují na studenty ve své strategie řešení, což znamená, že její schopnost poskytovat zkušenosti z nejvíce inovativní a všestranná než jakýchkoli zkušeností učenci získané v jakémkoli areálu, a to díky vynikající studijní prostředí, které zahrnuje učení životní prostředí Virtual Campus pošty. Jak tyto vzdělávací prostředí využívá nejnovější inovační technologie, jako je mobilní telefon a učení kódů debaty a ve třídě techniky a elektronických výukových her a sociálních sítí, v prostoru integrovaného vzdělávání směřuje k dosažení potřeb studentů a absolventů a odborníků podobný. V neposlední řadě na závazku univerzity v zaměření na studenty ze Stálého horlivostí poskytovat plnou podporu, aby jim z akademických postupy přejímky prostřednictvím virtuálních komunit a klubů učenců, stejně jako dalších výukových zdrojů, jako jsou elektronické knihovny a elektronických služeb odborného poradenství, která využívá nejnovější vývoj v oblasti informačních technologií a komunikační službu pro studenty podél svět.

This school offers programs in:
  • English
  • Arabic

Vidět MSc »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MSc

Magistr V Oblasti Veřejného Zdraví

Online & Campus forma Denní studium 4 semestry September 2016 Spojené arabské emiráty Dubaj

Master of veřejného zdraví je interdisciplinární program, který připravuje zdravotnických odborníků na design, rozvíjet, provádět a vyhodnocovat programy, které mají dopad na zdraví komunity. Program je akreditován Ministerstvem pro vysokoškolské vzdělávání, Spojených arabských emirátech. [+]

Master of Science v oblasti veřejného zdraví Přehled programu Master of veřejného zdraví je interdisciplinární program, který připravuje zdravotnických odborníků na design, rozvíjet, provádět a vyhodnocovat programy, které mají dopad na zdraví komunity. Program je akreditován Ministerstvem pro vysokoškolské vzdělávání, Spojených arabských emirátech. Poskytuje zdravotnické odborníky s širokým spektrem dovedností a znalostí důležité pro účinné zdravotníků, kteří pracují v různých oblastech zdravotní péče. Program se skládá z celkem 45 kreditních hodin přes čtyři semestry a pokrývá pět základních oblastí veřejného zdraví, přičemž je uplatňována v místním kontextu. Program je nabízen prostřednictvím kombinovaného přístupu, učení, které účastníkům umožní pokračovat v práci na plný úvazek, přičemž sleduje stupně. Co je jedinečné o tomto programu? Jedinečnost Master of Science Master of Science v oblasti veřejného zdraví: Dokonalost v oblasti péče o zdraví Management Program Flexibilní Model doručení pomocí e-learningová platforma a zdroje, aby vyhovovaly životní styl zaneprázdněné profesionály v oblasti zaměstnání Fakulta rozmanitost prostřednictvím mezinárodní sítě world-class fakulty zaručit akademický vzdělávání v kombinaci s praktickými zkušenostmi a mezinárodních zkušeností Používání inovativních metod výuky a učení rozvíjet praktické dovednosti vestavěné zvukové teoretické znalosti a kompetence a doplněny případovými studiemi. Místní lékaři vedené případových studií k zasazení řešení problémů s odkazem na arabských zemích Příležitosti na vývoj a testování záloh teorie na pracovištích a v místním průmyslem Ostřejší zaměření na zdraví operací ve vztahu k profesní a sociální kontextu arabských zemích Cílová skupina Master of veřejného zdraví je navržen tak, aby přilákat kvalifikované postgraduální studenty, kteří chtějí pokračovat v kariéře v oblasti veřejného zdraví a veřejného zdraví, profesionály, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v praktikách veřejného zdraví. To zahrnuje studentům s lékařského a nelékařského zdravotnického pozadí, včetně zdravotních sester, zubařů, lékárníků, a jiné spřízněné zdravotní absolventů a odborníků. Pracovní příležitosti Po dokončení tohoto programu se studenti mohou zabírat velmi významné pozice v nemocnicích, správa zdravotnictví, farmaceutický průmysl, biotechnologický průmysl a environmentální průmyslová odvětví, atd Program Cíle Rozvíjet studenty být příkladná odborníky, kteří mohou integrovat a aplikovat znalosti veřejného zdraví a vykonávat své funkce Rozvíjet inovativní program, který integruje pět základních oblastí veřejného zdraví s volitelných předmětů a výzkumnými vzdělání, které odpovídají studenta Zlepšit kulturní kompetence, analytické schopnosti a dovednosti studentů, které jim pomohou čelit náročné problémy ve veřejné praxi zdravotnictví Poskytují žákům příležitosti pro integraci a praktického uplatňování naučených schopností prostřednictvím cvičení, semináře a další inovativní vzdělávací, výzkumné a servisní činnosti Program Výsledky Integrace znalostí a technických dovedností v pěti klíčových kompetencí v oblasti veřejného zdraví k posouzení zdravotního stavu obyvatelstva, diagnostikovat jeho problémy, vyšetřovat příčiny, a navrhnout řešení těchto problémů. Mezi pět klíčových oblastí jsou biostatistiky, zdravotní správa služby, epidemiologie, ochrana životního prostředí a sociální a behaviorální vědy. Analyzovat pro životní prostředí a pracovních rizik a vytvářet strategie pro zdravější životní prostředí a bezpečnější pracoviště. Vyhodnotit sociální determinanty zdraví na populace a rozsah politických, sociálních, ekonomických, ekologických a zdravotních zásahů, které by mohly zlepšit zdraví populace. Rozvíjet politiky v oblasti veřejného zdraví a administrativní procesy, aby účinně přispívat k řízení veřejného zdravotnictví. Použít výzkumné a hodnotící schopnosti identifikovat a řídit potřeby a společenské problémy v oblasti veřejného zdraví. Efektivně plánovat a vyhodnocovat programy v oblasti veřejného zdraví za použití vhodných analytických metod a metod hodnocení. [-]

Videos

Hamdan Bin Mohammed E-University

e-learner testimony