Nejlepší univerzity, vysoké školy a obchodní školy v

Na této stránce si můžete vyhledat škol univerzit, obchodních škol v . Budete snadno najít všechny informace o top zařadil univerzitách v . Klikněte na "Přečtěte si více " pro podrobný popis univerzity a přehled studijních programů nabízených.

Hledat na vysokých školách v a prohlížet prostřednictvím svých programů najít ty, které vám nejlépe vyhovují. Získejte všechny informace o různých možnostech studia v a porovnat školného a délku studia. Můžete ušetřit čas a obraťte se na vysokých školách v přímo: vyplnit "Žádost o bezplatné informace o " formulář, který bude vás v kontaktu s přijímací kanceláři.

Zahajte vyhledávání pro budoucí vzdělávání hned!

15 Výsledky v Portugalsko

University of Minho - School of Health Sciences

Magistr PhD Portugalsko Braga October 2017

K School of Health Sciences Jedná se o nový organizační jednotka z University of Minho, vytvořen s cílem zajistit postgraduální vzdělání, postgraduální vzdělávání, výzkumu a další specializované služby v oblasti Health Sciences. Společnost byla založena v roce 2000, School of Health Sciences (ECS) si klade za cíl školit lékaře a další zdravotnické pracovníky po celý život. ECS nabízí lékařskou osnovy, s inovativním osnov. Tento učební plán zahrnuje hlavní témata v m… [+] edicíně a sleduje bio-psycho-sociální perspektivu integrovaný v souladu s doporučením většiny národních komisí a zdravotnického vzdělání International. Škola také poskytuje postgraduální vzdělávání a odbornou přípravu v oblasti lékařských věd a medicíny, stejně jako program pokročilých kurzů, s přihlédnutím k odborné přípravy po celý život, ale také umožňuje shromažďování kreditů pro získání formální stupeň. Chcete-li plnit své poslání, ECS má vysoce kvalifikovaní a motivovaní fakultu, která se skládá z asi 80 členů, z nichž 50% jsou lékaři a 70% jsou lékaři, kteří jsou vědci z Výzkumného ústavu biologických a lékařských věd - ICVS). ECS zahrnuje výzkumný ústav (ICVS), který zahrnuje tři hlavní oblasti výzkumu (neurovědami, chirurgické vědy a Microbiology and Infection) s více než 200 výzkumných pracovníků, který publikoval více než 1000 článků v mezinárodních časopisech a novinách významným impakt faktorem od roku 2003 (v roce to bylo vytvořeno). ICVS je spojen se strategickým partnerem, 3B'S výzkumná skupina - biomateriály, biologicky rozložitelných materiálů a Biomimikry (3B'S). Associated ICVS / 3B'S Laboratory (LA) se zaměřuje své aktivity na Health Sciences, zejména v Biomedicínská a klinická věd, biomedicínské vědy a inženýrství / materiálových věd a inženýrství (biomateriály). Toto rozhraní Health Sciences / Technology klade za cíl vytvořit hodnotu prostřednictvím rozvoje inovativních produktů a služeb, které vyplývají z vysoce konkurenčním mezinárodním výzkumu. Toto partnerství vyústilo v několika spin-off firem rozvíjejících lékařských a chirurgických přístrojů a softwarových řešení. V roce 2012 založila partnerství ICVS / 3B s nemocnicí Braga s Akademickým klinickém pracovišti (2Ca-Braga), což je nezisková organizace zaměřující se na výzkum, klinickou péči, vzdělávání a odborné přípravy. 2Ca-Braga nabízí celou řadu klinických výzkumných služeb s širokou škálou infrastruktury a s plnou technickou podporu výzkumných projektů, klinických zkoušek a ověřovacích studií zdravotnických prostředků. V této době se 2Ca-Braga je zodpovědné za 40% všech klinických studií Portugalsko. [-]


University of Minho - Institute of Education

Magistr Portugalsko Braga September 2016

O Institut vzdělávání (IE) Jedná se o organickou jednotku z University of Minho (UM), vytvořený v roce 2009 společný Ústav dítě studuje (IEC) a Institut vzdělávání a psychologie (IEP)Ve své vzdělávání součást. V souladu se svým statutem, mise IE je rozvíjet vzdělávací projekty, výzkum a interakci se společností v širokém oblasti vzdělávání, a tím přispět k rozvoji a blahobytu jednotlivců, skupin, organizací vzdělávání a společnost. Výuka aktivita IE porouchá v bakalářském, magisterské… [+] m a doktorském programu, vlastní nebo sdílené s jinými školami UM. Také pokryje pokročilé vědecké stáže, doktoráty ve spolupráci s zahraničními univerzitami a post-doktorátů. Ve spojení s vzdělávacích aktivit, výzkum proveden v IE se zaměřuje na procesy, vzdělávání agentů a kontextů, vyučování, vzdělávání, odborné přípravy a sociálně-vzdělávací rozvoj. Interakce aktivity se společností, jež se týkají, například, školení, studie a názory, jsou způsob, jak zpřístupnit komunitě znalosti a dovednosti učitelů a výzkumných pracovníků ústavu. IE různé projekty přesahovat národním kontextu, a na mezinárodní úrovni zaslouží důraz na spolupráci se zeměmi v okolních kulturních a jazykových podmínek, jako v případě portugalských mluvících zemí. Za účelem dosažení svého poslání, tj partnery s národními a mezinárodními institucemi za účelem vzájemného obohacení a dosažení společných cílů. mise O Institut vzdělávání Je to organická jednota výuky a výzkumu na univerzitě Minho, jehož posláním je rozvíjet vzdělávací projekty, výzkum a interakci se společností ve znalostní oblasti vzdělávání a příbuzných oborů. O Institut vzdělávání přihlásil pochopení školství jako vědecké a odborné oblasti, v ocenění transdisciplinary rámce, má za cíl vytvářet, šířit a aplikovat poznatky o více kontextů, diskurzů, témat a procesů, které tvar vzdělání jako oblasti výzkumu a praxe, přispívá ke podpora demokratického občanství a rozvoj a dobré životní podmínky jednotlivců, skupin, organizací a společností. Cíle Splnění mise uvedené v předchozím článku, je zaručena existencí vědeckého projektu, výuky a diferencovaná intervence, udržitelné a kvalitní, prováděných organické jednoty, sloužil definované organické podjednotek důsledně a vhodně strukturované způsobem, a cílení následující cíle: vysokoškolské vzdělání na nejvyšší úrovni, a to prostřednictvím diverzifikované vzdělávací nabídky, která zahrnuje absolventa a postgraduální vzdělávání a žádné školení vedoucí k míře počáteční a pokračující, pedagogy, učitele a další technické a výcvik agentů a sociálně-vzdělávací intervence pro všechny úrovně vzdělávání, školy a non-školského systému, jakož i pro všechny obchodní sektory, které tvoří valence vzdělávání, odborné přípravy a učení po celý život; provádějící systematický výzkum a organizované v mezinárodním rámci, v formální, neformální a neformální, zejména: hodnoty, myšlenky a vzdělávacích systémů; historické, socio-kulturní a organizační kontexty, sociální a vzdělávací postupy; formy, metody, technologie a komunikační postupy; učební plán a hodnocení; vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů; jednotlivci a skupiny, učně nebo trenéři, pokrývající mnohost vzdělávacích procesů, školení a vzdělávání v průběhu života; převod, výměnu a využívání vědeckých a pedagogických znalostí prostřednictvím rozvoje intervenčních projektů a spolupráce na regionální, národní i mezinárodní úrovni, provádění programů a vzdělávacích aktivit a školení, obecnější rámci permanentní interakci se společností, na základě vzájemnosti ocenění; vědecké, vzdělávací a kulturní výměna s institucemi a národními a mezinárodními organizacemi, a to prostřednictvím mobility studentů, učitelů, výzkumných pracovníků a nepedagogických pracovníků, vzdělávacích partnerství, výzkum a další mezinárodní spolupráce, a to zejména v zemích portugalsky mluvící; podporovat aktivity, které umožňují přístup a potěšení z kulturních statků pro všechny osoby a skupiny, vnitřních a vnějších Ústavu a univerzity. [-]


University of Minho - School of Nursing

Bakalář Kurzy Certificate MSc Portugalsko Braga September 2016 + 1 více

A Zdravotnická škola z University of Minho (ESE-UMinho) Je to organická jednota výuky a výzkumu-UOEI Polytechnické přírody, která zajišťuje postgraduální vzdělání, postgraduální, výzkum a další specializované služby v oboru ošetřovatelství. Jde o strukturu, s vlastními orgány a pracovníky, jehož prostřednictvím univerzita dělá prohlášení o své poslání v oblasti znalostí ošetřovatelství a příbuzných oborů, se zvláštním důrazem na rozměrech výuky a výzkumu. Shromáždí lidské … [+] a materiální zdroje pro rozvoj jejich pedagogických, vědeckých a technických činností v rámci autonomních projektů, nebo ve spolupráci s jinými jednotkami, které splňují poslání a cíle univerzity. Je to národní a mezinárodní reference ve vzdělávání sester, co obdržela čestnou cenou za vynikající výsledky ve vzdělávání v roce 2006, kterou uděluje Rada latinskoamerického k poctě kvality vzdělávání. Škola nabízí vyšší o přísnosti a poptávky, úzké-výuky, mentoring natrvalo. Investování na základě solidní vzdělání, který podporuje vědecké, technické, kulturní, osobní a etické studenty byl přetrvávající obava spolu se silným investicemi do sázky postgraduální vzdělávání v ošetřovatelství. Ošetřovatelskou Škola je členem ALADEFE (Asociación Latinoamericana de Escuelas y Facultades z Enfermeria AC) od září 2012. Ošetřovatelského škola získala v srpnu 2013, v Mexiku, Sapientiae Prize vzdělávací Excellence, udělený Organizace Americas pro vzdělávací excelence (ODAEE), získá opět mezinárodní uznání pro demonstraci a za pokračující zájem o nabídnutí kvalitní vzdělávání pro komunitu, ke kterému patří. Profesor Maria Isabel Gomes Lage, současný prezident zdravotnickou školu byl také oceněn jako součást I CLIEEC condecorativa medaile a příslušné Nabízený studia v vzdělávací managementu jakosti, který musí být "spravedlivý způsobilost k jeho houževnatost Profesionální projevuje směrem k vaší škole, o svém záměru vytvořit profesionální a institucionální spojenectví soustředěny na posílení znalosti a vzdělávací zkušenosti; pro jeho moudrost v aktu o koordinaci administrativní a akademické pracovníky, instituce a pro jeho cenné účasti v různých kurzů a školení v mezinárodním měřítku, "říká Dr. Ubaldo Ricardo Meza, prezident ODAEE. On také získal medaili "El Flechador del Sol", udělené na University of Cuautitlan Izcalli a Organizace Americas pro vzdělávací excelence, což je uznání opatření, která významně prospívají vzdělávacího systému národů, protože jeho vynikající akademickou dráhu. Minho univerzita zdravotnická škola také obdržela dne 5. prosince 2012 Městský Medaile Za zásluhy - Gold Grade, uděluje města Braga, v uznání jeho institucionální prestiže. Pokud jde o zásobování výcviku, ESE-UMinho má vysokoškolské vzdělání v oboru ošetřovatelství, Masters v ošetřovatelství a ošetřovatelského osoby v kritické situaci, postgraduální kurzy, postgraduální kurzy a krátkých střeleckých. poslání a cíle Posláním školy je vytvářet, šířit a aplikovat znalosti v ošetřovatelství a příbuzných oborech založených na svobodu myšlení a pluralitních kritických rozsudků, podpora vysokoškolského vzdělávání a přispívají k budování modelu společnosti, založené na humanistických principů, má znalosti, kreativitu a inovace, jako růstové faktory, udržitelný rozvoj, sociální péče a solidarity. Splnění mise se provádí v mezinárodním rámci, na základě ústřední roli výzkumu a jeho úzké souvislosti s učením, na základě sledování těchto cílů: a) lidská formace na nejvyšší úrovni v její etické, kulturní , vědeckých, estetických a technika, a to prostřednictvím diverzifikované vzdělávací nabídky, což vytváří vhodný vzdělávací prostředí, posílení činnosti učitelů, výzkumníků a nepedagogické a non-výzkum, a osobní, sociální, intelektuální a odborné vzdělávání jeho studenti, přispívání ke vzdělávání v průběhu života a pro výkon aktivní a odpovědné občanství; b) provádět výzkum a zapojení s institucemi a vědeckých akcí, se zaměřením na neustálé hledání dokonalosti, kreativitu jako zdroj návrhů a inovativních a rozlišování řešení a hledání odpovědí na velké výzvy společnosti; c) převod, výměnu a využívání vědeckých a technických poznatků produkovaný prostřednictvím vývoje softwarových řešení, poskytování komunitních služeb, provádění průběžného školení a podpory rozvoje na základě vzájemnosti a ocenění podpora podnikání; d) Podpora činnosti za účelem usnadnění přístupu a užívání kulturních statků pro všechny osoby a skupiny uvnitř i mimo školu; e) kulturní, vědecké a technické výměny s institucemi a národními a zahraničními organizacemi, a to prostřednictvím mobility studentů, non-pedagogické fakultě a zaměstnanců a non-výzkum, vývoj vzdělávacích programů a výzkumných partnerství založené, příspěvek ke spolupráci mezinárodní, se zvláštním zaměřením na evropské a portugalsky mluvících zemí, a vytvoření vícejazyčném prostředí ve škole; f) Interakce se společností, a to prostřednictvím příspěvků k veřejné chápání kultury, analýzy a prezentace řešení hlavních problémů každodenního života, a partnerství pro sociální a ekonomický rozvoj na regionální, národní nebo mezinárodní kontextu; g) příspěvek na sociální a hospodářský rozvoj regionu, ve kterém působí, a na znalosti, obhajobu a šíření jejího přírodního a kulturního dědictví; h) přispění k podpoře svého institucionálního udržitelnosti a konkurenceschopnosti v globálním prostoru; i) Podpora akademických asociací a právní rámec, uznání Asociace studentů zdravotnické školy, dále zkráceně asociace, které se řídí vlastními zákony a ostatními předpisy, jako organizace, jejímž posláním je zastupovat Studenti školy; j) Spolupráce s Asociací způsobem stanoveným platnými právními předpisy, a to vytvoření podmínek pro potvrzení asociativního činnosti; k) Sledování bývalých -alunos vytvořením hvězdárnu pro pokračování vědecké a kulturní výměnu a spolupráci na různých úrovních. [-]


University of Minho - School of Sciences

Bakalář Magistr Portugalsko Braga September 2016

A University of Minho School of Sciences Byla založena v roce 1975, s referenčním školou ve výuce a výzkumu v různých oblastech exaktních a přírodních věd. Integruje pět oddělení (biologie, věd o Zemi, fyziky, matematiky a aplikací a chemie) a má schopnost složený z 191 členů, z toho 184 jsou PhD, reagovat na strategii odborné přípravy vysoce kvalifikovaných lidských zdrojů. Jeho studentské populace je asi 1200 studentů děleno dvanácti stupňů učil, a ještě asi 436 stu… [+] dentů v magisterských a PhD. Škola je také zodpovědný za výuku disciplíny základních věd v dalších stupních na University of Minho, jíž se účastnilo přibližně 930 studentů. Škola vědy se nachází na obou areálech. Na kampusu Gualtar, v Braga, který se nachází v centrální správy, jakož i kateder biologie, věd o Zemi, fyziky, matematiky a aplikace, chemické a souvisejících oblastí výzkumu, organizovaných v výzkumných center. Na kampusu Azurém v Guimarães, také se nachází na zázemí kateder matematiky a aplikací, chemie a fyziky, a související oblasti výuky a výzkumu. Útvary Sciences škola mít kvalitní laboratorní infrastruktury, dobře vybavené, což zajišťuje dobrou úroveň vzdělávání studentů a podmínek pro rozvoj výzkumu. Prostřednictvím svých útvarů a výzkumných center, škola také podporuje několik rozšíření univerzitní aktivity, včetně školení, technické podpory, specializovaných služeb a aktivit pro šíření vědy a techniky. Organizační struktura Škola věd je organická jednota výuky a výzkumu na univerzitě Minho, která se těší vědecké, vzdělávací, kulturní a správní autonomii. Z hlediska organizační struktury, School se skládá z následujících orgánů: Vedoucí instituce: Škola Rady President Vědecké poradenství Pedagogická rada Rada Vedení Poradním orgánem: Poradní výbor Pro vládní agentury soutěžit nasměrovat školu v jeho vědecké činnosti, učení a interakci se společností, a zajistit plánování a správní a finanční řízení školy je povinností poradního sboru, aby rozhodl o pedagogické záležitosti, vědecké nebo interakce se společností, která mu ze strany řídících orgánů školy Škola je strukturován v organických podjednotkách, které odpovídají katedry a výzkumná střediska: Pracoviště: Ústav biologie Katedra věd o Zemi Ústav fyziky Ústav matematiky a aplikací Ústav chemie Výzkumná centra: Centrum pro molekulární biologie a životní prostředí Země Science Center Fyzika Centre Centrum pro geologického výzkumu, plánování a využívání zdrojů Matematika Center Chemie Center Oddělení jsou trvalé organické podjednotky vytváření a předávání znalostí v oboru, skupiny subjektů nebo příbuzné skupiny předmětů a jsou jako takové, základní buňka vědecko-pedagogické organizace a řízení zdrojů v oblasti, Konsolidované znalostí. Útvary scházejí lidských zdrojů a materiálů spojených s absolvent školy a absolvent, podporovat vědecký a technický rozvoj a šíření kultury, v oblastech vhodných k nim, sdílení zdrojů s příslušnými výzkumnými centry a dalšími organickými podjednotek kdo založit společné projekty. Vědecká činnost a technologický rozvoj v rámci školy, se provádí ve výzkumných centrech. Centra podporovat a rozvíjet výzkumné projekty, shromažďování činnosti vědecké nebo vědecké a technologické povahy, zaměřené na dobře definované cíle, s omezenou dobou platnosti a provádění naplánovanou dobu. [-]


University of Minho - School of Engineering

Magistr PhD Portugalsko Guimarães September 2016

School of Engineering je aktivní v tradičních oborech strojírenství, stejně jako v rozvíjejících se a jedinečných oblastech na národní úrovni. Je charakterizován silnou výzkumnou složkou, excelence jeho pedagogických projektů, internacionalizaci a interakce se společností. Je podporován fakultou více než 300 doktorských profesorů, přibližně 400 výzkumných pracovníků a zaměstnanců více než 90 technických a administrativních pracovníků. Existuje jedenáct výzkumná centra, z… [+] nichž 70% byly klasifikovány jako velmi dobré nebo výborné. Jedná se o mezinárodně uznávané střediska díky různým ocenění připisovaných profesorů a výzkumných pracovníků ze školy inženýrství a důležité výzkumné partnerství s národními a mezinárodními univerzitami. Spolupráce s MPO, Carnegie Mellon University a University of Texas v Austinu, v rámci Portugal_MIT a Portugal_CMU / AT programů, je také pozoruhodné. Díky programů mezinárodní mobility, jako je Erasmus Mundus, výukové projekty mají velmi vysokou poptávkou na národní a mezinárodní úrovni. Tam je přibližně 6.000 studentů různých cyklů studia, s asi 700 patří do 3. cyklu. Škola inženýrství je orientován na společnosti, kde se relevance její žaloby je patrné v řadě partnerství s národními a mezinárodními společnostmi. [-]


University of Minho - School of Economics and Management

Magistr Portugalsko Braga September 2016

Škola ekonomie a managementu - EEG EEG nabízí 8 bakalářské programy, z nichž čtyři po pracovních dohod, 18 magisterských programů a 6 doktorské programy, z nichž 3 ve spolupráci s dalšími vysokými školami. Celkový počet studentů je 2430, z nichž 1351 ar vysokoškolských studentů, 918 magisterských a 161 doktorských. 20% vysokoškolských studentů účastnících se mezinárodních programů mobility. 70 Zahraniční studenti navštěvují naše tituly, které nabízejí 30 kurzů vyučovaných… [+] v angličtině. EEG má 27 specializovaných vzdělávacích kurzů vytvořené a 4 nahoru manažerské kurzy pro veřejnou správu. EEG má 8 podjednotky: 3 oddělení a 5 výzkumných center. 3 z těchto center získat nejvyšší rating Excellent od Nadace pro vědu a technologie. V našich vědních oborů, zbytek země, tam jsou jen pět výzkumných center se stejným ratingem. Celkový počet učitelů je 124, z nichž 86 arů kariéra - 76 z nich mají doktoráty - a 38 hostů. Výzkumníci integrované v 5 centrech jsou 102, z nichž 44 patří do jiných institucí. Většina našich výzkumníků je PhD v evropských univerzitách a severoamerických tak rozmanité jako univerzit Oxfordu, Warwicku, Lancaster, Essex, Manchester, Nottingham, Cornell, Stockholm, London School of Economics, Tinbergen ústavu nebo Evropském univerzitním institutu.     Doktorské programy Ve školním roce 2012/2013, škola ekonomiky a managementu nabízí šest doktorské programy: správních věd, obchodní administrativa, politologii a mezinárodní vztahy, účetnictví, ekonomika a marketing a strategie. Nabídka z EEG doktorského kurzů, které odrážejí jejich vědeckých dovedností. Zaměření na školení své fakulty v evropských a amerických univerzit jak různorodý jako Oxfordské univerzitě, University of Warwick, Lancaster University, University of Essex, Cornell University, Stockholm School of Economics, London School of Economics, Tinbergen institut a Evropský institut Florence umístil EEG v hlavní roli ve výzkumu v Portugalsku, se třemi výzkumnými centry s nejvyšším ratingem Excellent. Tak, snaha o doktorandské studium v ​​EEG je získat jistotu vysoké úrovně národní a mezinárodní uznání. Ve třech ze doktorátů, EEG spolupracuje s dalšími portugalskými univerzitami. PhD v oboru ekonomie, je partnerství s univerzitou v Coimbře; PhD v oblasti účetnictví s University of Aveiro a jeho PhD v oboru marketingu a strategie, s univerzitami v Aveiro a Beira vnitra. [-]


Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias

PhD Portugalsko Lisboa October 2017

Lusophone univerzita humanitních a technologie je největší soukromá univerzita v Portugalsku a je součástí soukromého a drušstevního vzdělávání subsystému portugalštině vyšší.   Název univerzity pochází z výrazu "Lusophone" vyznačením společné kulturní a jazykovou prostor vymezenou použitím portugalského jazyka. Lusophone University se předpokládá u instituce odpovědná za vědecké, kulturní, sociální a ekonomické z této zeměpisné a jazykové prostor s více než 200 miliony obyva… [+] tel.   Občanská společnost a občané obecně očekávají, že univerzity a instituce vyššího vzdělávání v obecně jsou jedním z ústředních pólů rozvoje jejich zemí a jejich kultuře. Ve středu omezení a různých protivenství, a národní rámec právní, hospodářské a sociální ne vždy příznivé, vysokoškolského vzdělávání, a to zejména soukromé vysokoškolské vzdělávání, hraje celkově pozitivní způsob, jak tato role v Portugalsku více než v posledních třiceti letech.   Lusophone univerzita humanitních a technologií dosáhl v tomto období prosadit jako největší portugalské vysoké školy soukromé, a družstva subsektoru, nedílnou a důležitou součást skupiny Lusophone, Greatest výuka portugalského jazyka Tento projekt se školami a školení v Portugalsku a ve všech zemích, portugalsky mluvících.   V současné době poptávka po vyšší úrovně vzdělávání dosáhly úrovně nikdy neviděli v minulosti a vysokoškolské instituce ocitnou konfrontováni se stále pestrou a rozmanitou veřejnost. Mnoho z těchto studentů představují různé publikum, jako jsou dospělé studenty nebo cizího původu, který dal na nové a vzrušující výzvy institucím.   Ve stejné době, vysoké školy se stále cítí, že je třeba rozšířit základ rozvoji svých aktivit, takže se soustředit výhradně na výrobu a hromadění znalostí, starat aktivněji s distribucí a oběhu znalostí mezi sítí institucí a organizací, které shromažďují kolem něj.   Tedy, kromě studentů a učitelů, jen objektů činnosti vysokých škol v minulosti, podniky a další organizace jsou stále více vynořuje jako jeden z hlavních uzlů činnosti univerzity a základní pilíř jejího růstu a udržitelnosti.   Masifikace, internacionalizace, inovace a podnikání, tak jsou pojmy, které se staly součástí slovníku života univerzit a záleží na tom, aby každý orgán může internalizovat činnosti svůj den-to-day.   Změny v profilu cílových skupin institucí byly doprovázeny hlubokými změnami ve struktuře vzdělávání a odborné přípravy, zejména těch, které vyplynuly z realizace Boloňské deklarace. Především je zapotřebí dnešní vysokoškolské instituce, aby jasně definovat, co chcete být vaše role ve společnosti a jaká je jeho příspěvek k sociální, ekonomický a sociální rozvoj společnosti, v níž působí. Lusophone univerzita humanitních a technologie má jako své poslání přispívat prostřednictvím jejich výuky a výzkumu na vědecké, kulturní, ekonomický a sociální rozvoj Portugalska a všech zemích, kde se hovoří portugalského jazyka. Za účelem dosažení těchto cílů univerzita rozvíjí vzdělávací aktivity, výzkum a servis v různých oblastech znalostí týkajících se společnosti a snaží neustále a aktivně se etablovat jako platný a zásadní partner pro všechny ty, kteří, jako ona, se domnívají, že vyšší vzdělání a znalosti jsou hlavní hnací silou vývoje a pokroku v naší společnosti. [-]


ISG Business & Economics School

Magistr PhD Portugalsko Lisboa October 2017

ISG | Ekonomika a School ukládá se od roku 1978 jako škola odkazu v kontextu výuky řízení v Portugalsku. Mezi obchodních škol, projekt ISG | Ekonomika a School, vyniká svým inovativním multidisciplinární školení, přizpůsobené skutečným potřebám trhu práce. V ISG | Ekonomika a School, Výchova k řízení, s ohledem na klíč úvahu faktory povahu odborného vzdělávání, začlenění znalosti s praxí, a přísnost s významem, odrážející složité problémy, kterým čelí manažeři ve své … [+] dne na den. ISG | Ekonomika a School Svou činnost zaměřuje na přiblížení se podnikatelského prostředí, zejména prostřednictvím partnerství s národními společnostmi s velkou základnou nasazení trhu. ISG | Ekonomika a School při vytváření synergie sázky na vyšším vzděláním, jsou schopni udržet zaměření na vědecké komponenty, vztahovat i na jiné formy znalostí stále více zaměřuje na odborné a optických přístrojů a know-how. ISG je vybaven moderním a funkčním školských zařízení představovat nepopiratelně jedním z nejvíce velkorysé poměry plocha / studenta naší University Park. [-]


Castelo Branco University of Applied Sciences

BSc Portugalsko Castelo Branco October 2017

Castelo Branco polytechnický institut (IPCB) je veřejná instituce vyššího vzdělávání, jehož kultura je charakterizována bohatství rozmanitosti a jedinečnosti každého vlastního jedné ze šesti škol, které jsou Zemědělství, užitého umění, vzdělávání, management, zdravotnictví a technologie. Kurzy vyučované na IPCB kombinovat silné praktické a technické školení s teoretickými rámců na nejvyšší vědecké úrovni, příprava kompetentními odborníky. IPCB Školy mají kvalitní… [+] zázemí a vybavení a vynikající sportovní a kulturní zařízení. Pedagogičtí pracovníci se ukázalo být vysoké vědecké, technické a pedagogické způsobilosti. Vývoj IPCB, je založena na pilířích jasně stanoveným v jeho potřebě vysoké úrovně kvality a jeho bytí mezinárodně uznávaná. Kromě přijetí normy Evropské asociace pro zajišťování kvality vysokoškolského vzdělávání (ENQA) a doporučení Evropské univerzitní asociace (EUA), Castelo Branco polytechnický institut má svůj systém řízení jakosti certifikovaný podle normy ISO 9001: 2008. Přes dosažených výsledků, je důležité, aby se tyto úrovně poptávky jsou posíleny a viditelně v poslání instituce, protože to je jediný způsob, jak zajistit, aby IPCB výzvy a zkoušky každého z nás jednotlivě i celý akademická obec souhrnně: lektoři, studenti, nepedagogických pracovníků a vnějším vlivům. Dostupnost širokou škálu studijních příležitostí, silnými vazbami na světě byznysu, vzdělávací, sociální a kulturní světy, k naší úzké koordinaci s trhem práce, předávání znalostí a technologií a strategie internacionalizace, zaručují naši absolventi komplexní školení prostřednictvím akvizice a rozvoj vědeckých a technických, jazykových, vztahových a kulturních dovedností, a tím je připravuje na konkurenčně reagovat na požadavky hranic trhu práce, ale také poskytuje jim požadavky vytvořit a rozvíjet se tím, že podporují tvořivost a podnikavost , Poskytování programů celoživotního vzdělávání také umožnit těm, kteří jsou již držiteli vysokoškolského vzdělávání, nebo které jsou již na trhu práce, nezbytné přizpůsobení se nové výzvy a nové požadavky. Víme, že rozsah problémů, a jsme si plně vědomi role a odpovědnosti IPCB v budoucnost a rozvoj regionu země. Ale předpokládáme, že tento stav a odhodlání vést tento projekt, kde se podává znalosti a lidi. Vítejte v Castelo Branco polytechnického institutu! [-]


University of Algarve

Magistr Portugalsko Faro September 2016

Proč si vybrat University of Algarve (UAlg)? The University of Algarve (Portugalsko) je mladá veřejnou vysokou školou, s studentské populace v blízkosti 9000 a zaměstnává více než 700 akademiků. V těchto posledních třech desetiletích, University of Algarve upevnila stanovena souvislost s regionálním obchodu a s veřejnými a soukromými organizacemi, podporou předávání znalostí a přispívat k udržitelnému rozvoji s pozitivním dopadem v celém Společenství. učení Se sí… [+] dlem ve čtyřech areálech, tři v centru města Faro a jeden v Portimão, University of Algarve nabízí kurzy v šesti tematických okruzích: umění, literatury a historie; Technické vědy; Život, Země, námořní a environmentální vědy; Lékařství a spřízněných věd; Sociální, vzdělávání a odborné přípravy vědy; a ekonomika, management a cestovní ruch. Studie v těchto oblastech patří pregraduální a postgraduální (magisterských a doktorských) stupňů. Výzkum Výzkum na University of Algarve se provádí v dynamických a předními výzkumnými centry, které produkují inovace a přidanou hodnotu posílení výzkumu a vývoje v různých oblastech, jako jsou námořní vědní obory, biologie a biomedicíny, elektroniky a telekomunikací, literatura, historie, komunikace, a umění , Jeho laboratoře jsou otevřeni světu, nábor těch nejlepších mladých výzkumníků napříč různých výzkumných oblastí dokonalosti. Umístění Se nachází v nejjižnější části Portugalska, jedné z nejvýznamnějších turistických oblastí v Portugalsku, univerzita má tři univerzitní kampusy nachází ve městě Faro (hlavním městě regionu, s mezinárodním letištěm, sportovního stadionu, centrální nemocnice) a jeden v Portimao, Algarve je druhý hlavním městem. Internacionalizace V poslední době došlo k výraznému nárůstu zahraničních studentů z více než 60 zemí z důvodu strategie internacionalizace univerzity v Algarve. Jeho 9000-studentské populace, 10% jsou zahraniční studenti, z nichž téměř polovina jsou na univerzitě na základě dvoustranných dohod a programů spolupráce, především Erasmus a Erasmus Mundus. Kvalita a rozmanitost evropských mistrů a doktorátů, v kombinaci s postgraduálních kurzů otevřených pro studenty z celého světa vysvětlit velikost tohoto pohybu. podpůrná zařízení Všechny areály nabízejí konkrétní učebny, počítačové a multimediální učebny, posluchárny, knihovny a studium a zasedací místnosti. je k dispozici ve všech areálech bezdrátové připojení k internetu. S ubytováním v kolejích pro více než 600 studentů, několik jídelen a bufetů v rámci různých školních areálech, zdravotnických služeb a kulturních a sportovních akcí, University of Algarve byl svědkem výrazný nárůst z hlediska počtu studentů, moderním zařízením a kvalitu a rozmanitost nabízené programy. [-]


Instituto Piaget

Bakalář Portugalsko Lisboa October 2017

Historie Historie ústavu úzce souvisí s průběhem a práci člověka, který dává jméno na tomto vesmíru, Jean Piaget. Evoluce označena adaptace, přirozený zájem o dynamické a měnící se věcmi a jeho pracovny. Příběh, který definuje transformace kroky, aby bylo lépe. Byla založena v roce 1979 jako nezisková družstva, denominaci pak "spolupráce na rozvoji dítěte, SCRL" vezme si jeho současný název "Instituto Piaget. - Družstvo pro lidský rozvoj, integrální a Green, CRL" let … [+] později, výsledkem trasy, kde vypracovalo a zavedlo několik projektů vzdělávací a sociální. Hlavními cíli Piagetových ústavu je poskytovat kvalitní vzdělání, budovat znalosti a šířit základní lidské hodnoty pro základní osobní i duševní vývoj všech jejích zaměstnanců - učitelů, studentů, pracovníků a humanitárních pracovníků. V návaznosti na tento účel, a jejímž cílem je podpořit tvořivost a inovace, Piaget Institute neustále investovat veškerou svou přebytek ve zlepšení a zdokonalení obsažené v jejím vzdělávacího projektu, a to vždy ve statutu přísného dodržování soukromého a kooperativní vzdělávání. S těmito zásadami, výkonnost Piaget Institute byl diverzifikaci, které pokrývají širokou škálu oblastí, od vzdělávání a vyhledejte si prostřednictvím opatření sociálního charakteru a realizaci developerských projektů, a to jak v Portugalsku av zemích CPLP a také na vydávání knih. [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Saúde (ESSV)

Bakalář Magistr Portugalsko Viseu October 2017

A Escola Superior de Saúde de Viseu (ESSV) é uma Instituição de Ensino Superior Público integrada no Instituto Politécnico de Viseu, dotada de personalidade jurídica e de autonomia administrativa, financeira, científica e pedagógica e a sua organização e gestão rege-se pela Lei n.º 54/90, de 05 de Setembro, com algumas especificidades decorrentes do Decreto-Lei n.º 205/95, de 08 de Agosto. A ESSV, criada pela Portaria nº 216/2005 de 24 de Fevereiro, é herdeira da antiga Escol… [+] a de Enfermagem de Viseu criada em 1971 pela Portaria n.º 228/71 de 01 de Maio, reconvertida em Escola Superior de Enfermagem de Viseu pela Portaria n.º 821/89, de 15 de Setembro após a integração do ensino de enfermagem no sistema educativo nacional ao nível do ensino superior politécnico, como resultado da publicação do Decreto-Lei n.º 480/88, de 23 de Dezembro.A Escola rege-se pelos Estatutos aprovados pelo Despacho Normativo n.º 52/99, que contemplava a tutela conjunta dos Ministérios da Educação e da Saúde, publicado em Diário da República, I Série - B, n.º 257, de 04 de Novembro de 1999. Na sequência da Resolução do Conselho de Ministros n.º 140/98, de 04 de Dezembro e da Lei n.º 26/2000, de 23 de Agosto, a Escola transitou para a tutela exclusiva do Ministério da Ciência e do Ensino Superior. Face às alterações do seu enquadramento legal, os Estatutos encontram-se em fase de reformulação. A Escola iniciou a sua actividade em Outubro de 1974 com o Curso de Enfermagem Geral, que funcionou até 1992. Em Abril de 1990 iniciou o Curso Superior de Enfermagem - conferindo o grau de bacharel - aprovado pela Portaria n.º 299/90, de 12 de Abril, mais tarde alterado pela Portaria n.º 357/95, de 24 de Abril. Em Março de 1996, com os Cursos de Estudos Superiores Especializados (CESE) em Enfermagem de Saúde Infantil e Pediátrica e em Enfermagem de Saúde Materna e Obstétrica, aprovados pelas Portaria n.º 1137/95 de 15 de Setembro e Portaria n.º 1126/95 de 14 de Setembro, respectivamente, passou a conferir o grau de licenciado. Em Outubro de 1997 iniciou o CESE em Saúde Comunitária e em Enfermagem de Saúde Mental e Psiquiátrica, aprovados pela Portaria n.º 544/97 e Portaria n.º 545/97, de 23 de Julho.Posteriormente, com a publicação do Decreto-Lei n.º 353/99, de 03 de Setembro foram fixadas as regras gerais do ensino de enfermagem no âmbito do ensino superior politécnico: formação geral em enfermagem através de Cursos de Licenciatura unietápica com a duração de 4 anos e formação especializada através de cursos de especialização de pós-licenciatura não conferentes de grau. Stejný zákon rovněž přijala dvě přechodná opatření: Doplňující Školení rok pro studenty, kteří frekventovaných ke dni průběh bakaláře v ošetřovatelství, který dovolil, aby se dosáhlo stupně, a vytvořil Training Course Supplement, který dovolil zdravotních sester bakalářský titul přístup k licenciado.O titul bakalář ošetřovatelství a dodatkové ročníku tréninku byly vytvořeny vyhlášky č 729/2000 ze dne 05 října; Doplňují Výcvikový kurz byl vytvořen vyhláškou č 98/2000 ze dne 22. února. SVPC ve školním roce 2005-2006 bylo rozhodující pro realizaci cílů a filozofii Boloňského procesu. V letošním roce byl reorganizován Bachelor ošetřovatelského plánu a vypracuje fitness plán, na základě nařízení s mocí zákona č 42/2005 ze dne 22. února, nařízení s mocí zákona č 74/2006 ze dne 24. března, změnil podle vyhlášky č 107/2008 ze dne 25. června a objednací číslo 7287-B / 2006 (2. série). Assim, nos termos dos artigos 63º e 64º do Decreto-Lei nº 74/2006 de 24 de Março e através do Despacho nº 16043/2006 (2ª série), de 30 de Junho, do Director Geral do Ensino Superior, publicado no Diário da República, 2ª Série, nº 147, de 1 de Agosto de 2006, foi registado com o número R/B-AD-761/2006, a adequação do Curso de Enfermagem ministrado pela Escola Superior de Saúde de Viseu, ao ciclo de estudos adequado ao processo de Bolonha. O Plano de Equivalências ao processo de transição, foi aprovado em reunião de Conselho Científico a 18 de Julho de 2007.Para além destes cursos, a Escola tem realizado cursos de pós graduação, não conferentes de grau académico. [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior Agrária (ESAV)

Bakalář Magistr Portugalsko Viseu October 2017

A Agrární Škola Viseu (ESAV), Oficiálně založena v prosinci 19, 1994 (vyhláška č 304/94), je to jeden z organizačních jednotek polytechnického institutu Viseu, integrovat síť horního portugalského veřejného vzdělávání na úrovni polytechnického vzdělání. Tak to pokračovalo v tradici, protože město Viseu měl tu čest, který je průkopníkem ve vzdělávání v oblasti zemědělství v Portugalsku tím, že vytvoří tréninkovou školu zemědělskou Viseu, dekretem 16. prosince 1852. ESAV chcete… [+] sdělit a šířit znalosti s cílem vzdělávání studentů s pokročilými dovednostmi v oblasti zemědělských věd, Potravinový a veterinární; podporu aplikovaného výzkumu a jeho šíření, kulturní, vědecké a technologické výměny s podobnými národními a mezinárodními institucemi a vztah s podnikatelskou komunitou s cílem přispět k rozvoji regionu a země. To znamená, že cíle ESAV založené na tři aspekty: - kvalitní vzdělávání, a to prostřednictvím přenos technických a vědeckých poznatků pravidelně aktualizované a přesné, zaměřené na využívání klíčových technologií pro vzdělávání studentů v oblasti zemědělské výroby a zootechnickým, ekologie a terénní úpravy, lesnictví, Biosystems, potravinářský průmysl a dokonce i veterinární ošetřovatelství. - Výstavba mostů s komunitou prostřednictvím technických a vědeckých podpora, projekty, služby, poradenských firem, institucionální organizace a to jak regionální, národní i mezinárodní úrovni. Tak budou moci poskytnout informace, předávání znalostí, mobilizaci podpory a závěti, fakt není pochyb o tom zásadní pro integraci školy ve středu. Kvalita ministra školství, pobídnutý úspěch uplatňování zásad Boloňské deklarace, jasně dokazuje tuto skutečnost. - Vývoj výzkumu, experimentování a šíření znalostí v oblasti zemědělských věd, potravinářství a veterinární, umožňující pokrok svých výrobních odvětví. Tyto aktivity jsou zjednodušeny na fakultě stále kvalifikovaný a je trvale odhodlána přispět k úspěchu při vzdělávání studentů, je důkaz v vysoké procento lékařů. ESAV se nachází v lukrativní části města Viseu, v Quinta da Alagoa, s asi 23 hektarů. Vlastnit mnoho kultur, upozorňovat na vinice, ovocný sad a olivový háj. Počítání dokonce s živočišnou výrobou strukturami ovce, kozy, skot, drůbeže a králíků, stejně jako veterinární Ošetřovatelství Center a laboratoří s technologií, která umožňuje získávání dovedností v různých technických a přírodovědných oborů. Zaměření na specializované školení pro plnou integraci do pracovního života svých studentů, ESAV mají tělo pracovníků, výuku a nepedagogických pracovníků, kvalifikované a motivované. Přispívají také k úspěchu ESAV jejich studenti s jejich ochotu, dostupnosti a pracovní schopností poskytují vynikající spolupráci při přenosu a získávání dovedností. [-]


Polytechnic Institute of Tomar

Magistr Portugalsko Tomar October 2017

Historie Polytechnického institutu Tomar byl vytvořen v roce 1973, publikoval v nařízení s mocí zákona 402/73, ze dne 11. srpna, tehdejšího ministra školství a vědy, Veiga Simão. S revolucí v roce 1974, proces instalace neuskutečnil. V roce 1979, to bylo vytvořeno jako škola technologie Tomar (ESTT), nejsou integrovány tehdejší ministr školství, Luis Veiga da Cunha, jehož instalace výbor byl jmenován teprve v říjnu 1982 tehdejší ministr Frausto da Silva, který se s… [+] kládá prezident, profesor Pacheco de Amorim, a samohlásky, Dr. Julio Dias das Neves a Dr. Maria do Rosario Baaeta Neves. První kurzy byly uvedeny do provozu v roce 1986, parazity nachází v Av. Candido Madureira, Tomar. Vysokoškolská politika v Portugalsku definována tak, že by mohl být jen polytechnický okresními a tak v roce 1985 vyhláškou 46/85 ze dne 22. listopadu byl integrován ESTT v Santarém polytechnice. Později, v roce 1994 DL 304/94 ze dne 19. prosince, jeho jméno bylo změněno na School of Technology a Tomar Management (ESTGT). V roce 1986 přišel do provozu první kurzy IPT: Business Administration (Responsible profesor José Ribeiro Mendes), stavebnictví (vedoucí Professor António Paiva) a výrobu celulózy a papíru technologie (vedoucí profesor Rui Santa Ovaia), s celkovým asi 90 studentů. V roce 1987 vstoupil do provozu průběh výtvarných umění (Head Dr. António Pires Guilhermino), a, v roce 1988, Program odborných studií v umění, archeologie a restaurování ((vedoucí profesor Luis Osterbeek). V roce 1996, vyhláškou 96/96, ze dne 17. července, tehdejší ministr školství a vědy, Eduardo Marcal Grilo, dělal zveřejní vytvoření polytechnického institutu Tomar (IPT), s School of Management (ESGT) a Škola technologie (ESTT), a to jak v Tomar, nyní v jeho novém kampusu, s účinností od 1. ledna 1997. Byl jmenován prezidentem institutu profesora Doktor Pacheco de Amorim, co je uvedeno na jeho asistentů Profesor José Faria Passion, profesor José Ribeiro Mendes, který nahromaděné s Ředitelstvím School of Management, a profesor Rui Santa Ovaia že nahromaděné s Ředitelstvím Škola Technology. Stanovy ústavu a škol byly nyní schváleny a Koncepce profesor Fortunato převzal směr ESGT a profesor Luis Merca převzal směr oddělení. V roce 1999, vyhláška 264/99, ze dne 14. července, byl vytvořen v IPT, School of Abrantes technologie (ESTA), režírovaný profesor Eugenio Pina de Almeida. V roce 2005 byl jmenován do čela ESTA, profesor Miguel Pinto dos Santos. V roce 2005 byl zvolen prezidentem profesor Antonio Pires da Silva. V roce 2010 byl zvolen současný prezident Eugenio Pina de Almeida. Ředitelé byli jmenováni do ESTT profesor John korunován, pro ESGT Fortunato početí učitele a pro ESTA, profesor Luis Ferreira. Poslání 1 - IPT je polytechnická instituceV evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání, darovaný dovedností v oblasti vědy, techniky, umění a humanitní vědy, že od svého založení, soutěží navíc k vysokoškolskému vzdělávání svých studentů, vyrábějící užitečné znalosti, dovednosti, schopnosti a dovednosti, příprava je pro trh práce a výkon aktivního občanství v demokratické společnosti. 2 - polytechnický institut Tomar stále bere jako své poslání: Rozšíření přístupu ke znalostem ve prospěch lidí a společnosti prostřednictvím výzkumu, vzdělávání a spolupráce v globálním vzdělávacího projektu jedince; aktivní účast na budování evropského prostoru výzkumu a vzdělávání, a model regionálního rozvoje založený na tvorbu, inovaci a zlepšení vědeckých a technologických poznatků. 3 - V rámci plnění svého poslání IPT: To hodnoty dílo jeho výzkumných pracovníků, fakulty a zaměstnance, stimuluje intelektuální a odbornou přípravu svých studentů a aby byly vytvořeny podmínky pro všechny řádně kvalifikované občany, aby měli přístup k vysokoškolskému vzdělávání a učení se v průběhu celého života; Podporovat efektivní mobilitu studentů a absolventů, národní i mezinárodní úrovni, a to zejména v evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání a komunity portugalsky mluvících zemí; Účastní se styčných činností pro společnost, včetně šíření a předávání znalostí, jakož i ekonomickou hodnotu vědeckých poznatků; Přispívá k porozumění veřejnosti humanitních oborů, umění, vědy a technologií prostřednictvím podpory a organizování opatření na podporu šíření humanistických, uměleckých, vědeckých a technologických, a poskytují potřebné zdroje pro tyto účely. Fakta a čísla Odkaz na polytechnickém institutu Tomar je profesor José Bayolo Pacheco de Amorim, a prezident instituce od jeho instalace v roce 1982, do roku 2005. IPT dala jméno hlavního Auditorium. Profesor António Pires da Silva byl druhý prezident Institutu mezi lety 2005 a 2010. Je to dnes člen Generální rady a předseda prezidentské podpůrného úřadu. Profesor Julio Dias das Neves patřil, od roku 1982 do roku 1996, ke směru IPT a získal své jméno O106 Auditorium. Patřil Generální radě do roku 2014. Prvním učitelem, Luis Oliveira Dias, chopil se úřadu 27. února 1984. Ophelia Ferreira byl první vedoucí správy. Některá fakta a čísla: • V roce 1982 první instalace byli v pronajatém pokoji v obchoďáku templářů v Alameda 1. března v Tomar. • V roce 1984 začne díla prvních IPT zařízení na Avenida Cândido Madureira, Tomar, které by byly získané v příštím roce. • V roce 1986 uveden do provozu první kurzy IPT: Business Administration (Responsible profesor José Ribeiro Mendes), stavebnictví (vedoucí Professor António Paiva) a výrobu celulózy a papíru technologie (vedoucí profesor Rui Santa Ovaia), s celkem asi 90 studentů. • V roce 1987 vstoupil do provozu průběh grafiky (vedoucí Dr. António Pires Guilhermino), a, v roce 1988, Program odborných studií v umění, archeologie a restaurování ((vedoucí profesor Luis Osterbeek). • V roce 1988 byla vydána první Student Guide. • V roce 1989 odešli první absolventy bakalářského pro trh práce. Joaquim Pombo, hřiště of Business Administration, José Casimiro Pereira, Vitor Gaspar Flower a Natércia Santos, na Ceculose papíru a Technology Course a Orlando Lopes da Fonseca, jsou první absolventi dnes Profesoři nebo techniků IPT. • V roce 1989 zahájila první kámen kampusu IPT Tomar a první třídy začala v roce 1991. • V roce 2014 IPT má nabídnout 21 bakalářské, 21 Masters, 8 Post promoce, 17 technologické specializační kurzy a 5 Další kurzy Breves.Tem asi 3000 studentů. • Do roku 2014, IPT již zapsaných asi 13.000 studentů, a byli více než 10.000 absolventů. Ocenění Polytechnického institutu Tomar získal několik ocenění a vyznamenání, a to buď jako instituce, a to buď v rámci svých školách nebo jejich kurzů. IPT byl oceněn Evropskou komisí s ECTS (European Credit Transfer System) Label, tj uznání vynikajícího využití European Credit Transfer System. Jsme jedním z evropských vzdělávacích institucí s jedním z nejlepších evropské mobility s příslušnými dovednosti rozpoznávání úvěry na odbornou přípravu. Úvěrová odpovídá 25-30 hodin práce v dané vzdělávací kompetence založení poznání, pochopení a schopnost studenta musí úspěšně učit. Kredity získané v tréninku v IPT jsou uznávány pro excelenci v Evropě a máme smlouvy s vysokoškolskými institucemi v Belgii, Bulharsku, Slovinsku, České republice, Španělsku, na Slovensku, ve Francii, Maďarsku, Itálii, Litvě, Polsku, Rumunsku, Švédsku a Turecku , IPT byl oceněn Evropskou komisí s DS (Diploma Supplement Label), tedy uznání vydání dodatku vynikající diplomu, kde jsou další informace na výcvikovou osnovou studenta. Dodatek k diplomu zlepšuje mezinárodní transparentnost a usnadňuje akademického a profesního uznávání kvalifikací. Umožňuje popsat charakter, kontext, úroveň, obsah a postavení, aby student ukončil kvalifikaci diplomu, který je nese. V roce 2008 jsme měli Erasmus Cenu zlata do intenzivního kurzu kvality správa kulturního dědictví. Erasmus Mundus, již v roce 2004, v první skupině, kterou vybere Evropská komise. V roce 1994 obdržel IPT Erasmus cenu, činnost profesora Luis Osterbeek. Několik ocenění za design a video dokumentu byly přiřazeny IPT studentů. [-]


AESE – School for Management and Business

Kurzy Portugalsko Lisboa October 2017

AESE - Škola managementu a podnikání a instituce určené k přípravě a zlepšení obchodních lídrů. V AESE, programy, semináře a průběžné vzdělávání programy založit diskusní skupiny, vytváření komunikačních a myšlenek, a nástroje business relevantní pro efektivní řízení organizací a firem.   Naším posláním AESE poslání spočívá v poskytování školení pro vedoucí portugalské společnosti, urychlit jejich obchodní znalosti a rozvíjet jejich schopnost rozhodování. Programy jsou… [+] strukturovány tak, aby zahrnovaly cíle, jako například umožnit účastníkům využít je v dlouhodobém horizontu ke zlepšení jejich okolí, a aby účinně přispívat k nové výzvy, kterým společnost čelí.   AESE je unikátní organizace v důsledku určitých vlastností na základě: * Mezinárodní vidění, který kombinuje úplnou celkovou analýzu a pochopení různých kulturních, institucionální a sociální dimenze relevantní pro řízení podniku. * Všeobecné hlediska řízení týkající se společnosti, řešení problémů, úkolů a správu příležitostí. * Výuka kultura, která pomáhá účastníkům neustále ptají, co, jak a proč se na řízení podniku. * Lidských hodnot a etiky, které jsou základem k osobnímu růstu a trvalého rozvoje společnosti * Přesvědčení, že společnost vůdci mohou mít hluboký dopad na lidi a společnosti, týkající se jejich vlastní odbornost, integritu a nadšení, s cílem podporovat sociální a společenské odpovědnosti. * Osobní blízkost profesorem v řízení firmy * Přísné a up-to-data studie relevantních problémů ve světě podnikání;     Osoba ve středu organizace AESE názoru společnosti je společenství lidí, a management by se měl zaměřit na ně: vhodné zacházení se zaměstnanci, vytvoření atmosféry společnosti prospěšné pro rozvoj zaměstnanců; budování silných, dynamických týmů a formování vztahů založených na osobní důvěře.   Etické a morální hodnoty, instituce jsou založeny na sociální učení církve, směrnici, která ji doprovázela sociální a lidský pokrok na celém světě. Tyto hodnoty zdůrazňují důstojnost a přirozené právo každého člověka, a představuje klíč k úspěchu z dlouhodobého hlediska v organizaci, stejně jako ve společnosti. AESE domnívá, že zlepšení a blahobytu lidí, by mělo být prioritou ve všech oblastech řízení. To je jediný opravdový cestu k pokroku ve světě globálního obchodu, který je schopen vytvořit sociální a ekonomické dlouhodobě udržitelná výhody. [-]