Hledat zde titul bakaláře škol univerzit a obchodní školy v Indie.

Najít univerzity, vysoké školy a obchodní školy v programech bakalářských nabízející Indie.

Bachelor

Nachází se v jižní části Asie, Indická republika je druhou nejlidnatější zemí na světě s přibližně 1,27 miliardy lidí. Indie má čtyři typy škol, Centrální univerzity, státní univerzity, považovaný za univerzitu a soukromých vysokých škol spočívající ve více než 550 institucí.

Univerzity pro titul bakaláře Indie. Najít všechny informace o školách, které nabízejí titul bakaláře%%%% COUNTRY_ARTICLE Indie zde.

Čtěte více

B.pharm. (Hons.)

BITS Pilani
Campus forma Denní studium 8 semestry July 2017 Indie Hyderabad

Náš program B.Pharm. (Hons.) Byl strukturován tak, aby odpovídaly a překračují požadavky majitelů lékáren Council of India. Program nabízí studentům další kurzy, které dávají tvar a chuť inženýrství, stejně jako základní vědy dávají přidanou dimenzi akademiky studenta. [+]

. Náš program B.Pharm. (Hons.) Byl strukturován tak, aby odpovídaly a překračují požadavky majitelů lékáren Council of India. Program nabízí studentům další kurzy, které dávají tvar a chuť inženýrství, stejně jako základní vědy dávají přidanou dimenzi akademiky studenta. Nejvýraznějším rysem Bachelor of Pharmacy (Hons.): 8. semestr modulární struktura Silný vystavení základní vědy, humanitní vědy, řízení a inovace příbuzná témata Vyčerpávající vystavení různé praktické aspekty výzkumných metod, přístrojové techniky, nových oblastech a průmyslové provozy Možnost dělat projektů (studie / Laboratoř / Computer orientovaný) od třetího roku dále spolu s pravidelným kurzy, semináře, úkoly atd. Možnost volitelných vybrat si konkrétní profesní dráhu Sedm a půl měsíce praxe School (PS-I 2 měsíce a PS-II 5,5 měsíců) / možnost práce [-]

Individuální Bakalářské Studium

Indian Board of Alternative Medicines
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Indie Kolkata

Systémy pro léčivé přípravky, akupresura a magnetoterapie, akupunktura, aromaterapie [+]

Systémy pro léčivé přípravky Akupresura a Magnet Therapy Akupunktura Aromaterapie Aura Healing Bach květ opravné Beauty Therapy Poradenství a psychoterapie Čínština (tradiční) Lékařství Chiropraxe Hloubením terapie Zubní alternativní věda Dieta a výživa Electro Homeopatie Feng Shui Gem-Tele-chromoterapii Bylinné léky Holistic Zdraví a výživa Hypnoterapie Vodoléčba Indo alopatie Iridology Kineziologie masážní terapie Medical Astrologie Rozjímání Přírodního Přírodního a jóga Pranic Healing Pyramid Healing Radiesthesia a Radionics Reflexní Reiki Zvuk a Muzikoterapie Duchovní léčení Tibetské Léky Jóga terapie ÚČAST / předpokladem: Pro všechny kurzy výše uvedených kategorií dvanáctý stupeň / Intermediate / Standardní XII / úroveň / IB Diploma nebo ekvivalentní. Zkouška: Jedna sada závěrečných zkoušek bude probíhat na konci kurzu. Vyšetření může být užíván buď v centru města v Kalkata, Indie nebo poštovní / on-line režimu z vnější Kalkata od studenta bydliště. Studenti by měli intimní jejich výběr vyšetření v době zápisu. Různé sady papírů je stanovena na základě způsobu zkoumání, který se provádí podle rady (Kalkata Center / Online / poštovní) a studenti jsou opatřeny Model testovací papírky z posledních několika let, o pomoc při přípravě na základě režimu přezkoumání úkonu. [-]

Bakalářský Titul V Alternativní Medicíně

Indian Board of Alternative Medicines
Online forma 2 let Přihlašování započato Indie Kolkata

Celkový počet subjektů je jedenáct. Povinné předměty: Human Body Structure (Anatomy), Human Body Function (Physiology), lidského těla poruchy (patologie) [+]

. Indická rada alternativní medicíny, založený v Kalkatě (Kalkata), Indie je mezinárodně uznávané celostní medicíny trénink institut nabízející vzdálenost learningové kurzy pro studenty z celého světa. Nabízíme diplom kurzy, vysokoškoláka a postgraduální studijní programy v řadě oborů, včetně alternativní medicíny přírodního léčení; Léčivé bylinářství; Reflexní; Reiki terapie a mnoho dalších. Všechny naše kurzy jsou vyučovány prostřednictvím angličtiny.   Bakalářské studijní programy: Indické rady alternativní medicíny nabízí dva typy bakalářských studijních kurzů: Bakalářský titul v Alternativní medicína: Bakalářský titul v oboru alternativní medicíny (BAMS (AM) / Basm) - 2 roky. Celkový počet subjektů je jedenáct. Povinné předměty (7): 1. Lidské tělo Struktura (Anatomy) 2. Lidské tělo funkce (Physiology) 3. Lidské tělo poruchy (patologie) 4. Natural Health Zákony (hygiena) 5. Popis nemoci a jeho správě (Practice of Medicine) 6. Ženy nemoci (gynekologie a porodnictví) 7. Lékařská etika a Laws (Medical Jurisprudence) Volitelné předměty (4): Čtyři alternativní terapie volby studenta. Bakalářský titul v následujícím seznamu terapií - 2 roky: Přírodního & Yoga; Reiki léčení; Akupresura & Magnetoterapie; Léčivé bylinářství; Lékařské astrologie; Gem-Tele-Chromo terapie; Elektro-Homeopatie; Hypnoterapie; Aroma terapie; Tradiční čínská medicína; Radiesthesia & Radionics; Iridology Science; Chiropraxe; Akupunktura; Holistické zdraví a výživa; Reflexní Celkový počet subjektů v některém ze studijních programů uvedených výše je osm. Povinné předměty (7): 1.. Lidské tělo Struktura (Anatomy) 2. Lidské tělo funkce (Physiology) 3. Lidské tělo poruchy (patologie) 4. Natural Health Zákony (hygiena) 5. Popis nemoci a jeho správě (Practice of Medicine) 6. Ženy nemoci (gynekologie a porodnictví) 7. Lékařská etika a Laws (Medical Jurisprudence) osm Předmět je specifická alternativní léčba se zapsal do. Způsobilosti / Předpoklady: Tyto předpoklady pro všechny kurzy výše uvedených kategorií Intermediate / Standardní XII / úrovně nebo ekvivalentní. Jak Distanční vzdělávání funguje? Lekce a studijní materiály o konkrétní léčbě každého kurzu a na předměty z všeobecného lékařství jsou zasílány leteckou poštou. Student je povoleno určité množství času na studium lekce po němž zkouška papíry jsou zasílány na studenta. Všechny otázka dokumenty musejí být řešeny a odpovědi poslán do ústavu pro hodnocení. Bakalářský certifikát a Marksheet je udělován úspěšným studentům. [-]

Bakalář Farmacie

Parul University
Campus forma Denní studium 4 let July 2017 Indie Vadodara

Farmaceutická fakulta má state-of-the-art infrastruktury a zařízení, mezi něž patří dobře vybavené a prostorné laboratoře, nástroj místnosti, objemnou knihovnu, dobře větraných přednáškové sály a počítačovou učebnu. [+]

Farmaceutická fakulta má state-of-the-art infrastruktury a zařízení, mezi něž patří dobře vybavené a prostorné laboratoře, nástroj místnosti, objemnou knihovnu, dobře větraných přednáškové sály a počítačovou učebnu. Farmaceutické fakulty je tak roztříštěn do šesti odděleních totiž Pharmaceutica, Quality Assurance, farmaceutická chemie, farmakologie, farmakognosie a farmacie praxi. Odbor farmacie je dobře vybavena laboratořemi a strojovny. Strojovna má různé stroje používané ve farmaceutickém průmyslu v různých stadiích výroby, kontroly kvality. Tabletovací stroje, nátěry a leštění pánve, sušiče a QC nástrojů, jako drobivost testeru, dezintegrace a rozpouštění zkušebního zařízení, mraznička, atd to je také vybavena dalších vyspělých a sofistikovaných strojů, jako jsou vysokorychlostní homogenizátor, vysokotlaké homogenizátory, Probe-Sonicator, stolní lyofilizátoru, rotační vakuové odparce, Ultra centrifugy s regulací teploty, UV Visible spektrofotometr Malvern Zeta Sizer, Inverted fluorescenčním mikroskopem, PCR, Geldoc systému a stabilita komora. Ústav se také aktivně podílí na poradenské práce s různými farmaceutickém průmyslu. Oddělení Quality Assurance je vybaven sofistikovanými nástroji, jako je HPLC, UV -Viditelné spektrofotometr Photo-Flurimeter, Karl-Fisher autotitrátoru, plamenný fotometr, Digital Photocolouri metr, digitální Nephlo Turbidimetr, digitální pH metr, digitální konduktometr, refraktometru a polarimetru rozpouštění zkušební aparatury. QA oddělení provádí HPLC modul ke zvýšení praktických dovedností studentů. Oddělení farmaceutické chemie má sofistikované nástroje potřebné při syntéze a charakterizaci aktivních skupin, jako jsou Rota výparníku Synthetic Mikrovlnka, Ecocook, digitální bodem tání přístroje, digitální horkovzdušnou troubou a IR. Ústavu farmakologie je vybavena nástroji pro in vivo a in vitro studie, jako Photoactometer, tyč aparátu Rota, Electroconvulsiometer, Analgesiometer, tyč lezení aparátu Cookova, Studentova orgánové lázně a Sherringtona nahrávání buben, Student Physiograph, Elevated Plus bludiště pro krysy a myši, Langendorffa aparát, plethysmometru a Von Frey metr vlasy. Ústav se také aktivně podílí na poradenské práce s různými farmaceutickém průmyslu. Oddělení Farmakognozie má různé nástroje potřebné pro těžbu, izolace, odhad phytoconstituents a kontrolu kvality rostlinné látky a produkty, jako fázového kontrastu mikroskop, promítací mikroskop, horkovzdušnou troubou, muflové pece, UV komory, Micro odstředivky. Semináře Semináře jsou pravidelně organizovány tak, aby aktualizovat znalosti studentů a fakult. Důraz je kladen na představení nových konceptů a současné trendy ve farmaceutických vědách. Odborníci jsou zváni z různých proudů z celého světa. odborné přednášky Parul University dává velký důraz na praktickou rozšiřovat expozice a interakce studentů. Významní řečníci z průmyslu a vysokých škol se vyzývají, aby osvítil naši studenti se svými myšlenkami a zkušenostmi. Cílem je poskytnout studentům a členům fakulty příležitost získat znalosti a přehled o nových inovací prostřednictvím interaktivních sezení. Tyto přednášky jsou vynikajícím zdrojem pro studenty setkat s odborníky, získat znalosti a budovat své znalosti o klíčových otázkách. Struktura kurzu Semestr 1 Farmaceutická chemie-I (anorganická chemie) Jednotka Provoz-I Anatomie člověka, fyziologie a výchovy ke zdraví-I Základy počítačové aplikace Základní Nápravná Mathematics Komunikační dovednosti a osobnost Development-I Semestr 2 Farmaceutická chemie-II (Fyzikální chemie) Jednotka Provoz-II výdejní Pharmacy Anatomie člověka, fyziologie a výchovy ke zdraví II Aplikovaná biostatistiky Komunikační dovednosti a osobnostní rozvoj-II Semestr 3 Farmaceutická chemie III (Organic Chemistry-I) Farmaceutický Analýza-I Fyzikální Pharmaceutica Farmaceutické inženýrství Patofyziologie a farmakologie Základy Farmakognozie Semestr 4 Farmaceutická chemie-IV (Organic Chemistry-II) Farmaceutický Analýza-II Farmaceutické Microbiology Nemocnice Community Pharmacy Pharmacology- I Farmakognozie & Phytochemistry-I Semestr 5 Farmaceutická chemie-V (Medicinal Chemistry-I) Farmaceutická chemie VI (Biochemistry-I) Pharmaceutical Biotechnology Farmaceutické Jurisprudence Farmakologie-II Farmakognozie & Phytochemistry-II Semestr 6 Farmaceutická chemie-VII (Medicinal Chemistry-II) Farmaceutické chemie-VIII (Biochemie-II) Pharmaceutical Technology-I Biopharmaceutics & Farmakokinetika-I Farmakologie-III Applied Farmakognozie Semestr 7 Farmaceutická chemie-IX (Medicinal Chemistry-III) Farmaceutický Analýza-III Pharmaceutical Technology-II Industrial Pharmacy Farmakologie a klinické farmacie Bylinné Technology Drug Semestr 8 Farmaceutická chemie-X Farmaceutický Analýza-IV Léková forma design Farmaceutické management a marketing Lékárna Practice & Toxicology Klinické Bylinné Therapeutics Volitelný-1 laboratoře společnosti farmacie oddělení s přípravou a hodnocení různých lékových aplikačních systémů. Jednotlivě jsou laboratoře jsou rozděleny jako výzkumný projekt laboratoře a praktické laboratoře pro oddělení farmacii, oddělení zajištění kvality a oddělení Pharma-chemie pro postgraduální studenty. Oddělení farmacii je vybaven sofistikovanými nástroji, jako jsou vysokorychlostní homogenizátoru (Heidolph), vysokotlaké homogenizátory (GEA NIRO-50), Probe-Sonicator (UP 200s), sušiče (LABULTIMA), stolní lyofilizátoru, rotační vakuové odparce (Buchi) Ultra Centrifuga s regulace teploty, UV Visible spektrofotometr Zeta Sizer (MALVERN), Inverted Fluoroscent mikroskopu (Nikon), PCR (G-Force), Geldoc System (UVP) a stabilitě komory. Oddělení Quality Assurance je vybaven sofistikovanými nástroji jako je HPLC (Double čerpadla a jedno čerpadlo), UV -Viditelné spektrofotometr (1800) a (1700), Photo-Flurimeter, Karl-Fisher autotitrátoru, plamenný fotometr, Digital Photocolouri metr, digitální Nephlo zákaloměr, digitální pH metr, digitální Měřič vodivosti, refraktometr, Polarimetr a rozpouštění zkušebního zařízení. Oddělení farmaceutické chemie je vybaven sofistikovanými nástroji, jako jsou IR (Bruker, alfa 1) modelu, Rota výparníku Re: 52b, Syntetická Mikrovlnná Videocon, Ecocook, digitální bod tání aparatury (Veego), digitální horkovzdušné sušárně (Phoenix). [-]

Bakalář Povolání

Parul University
Campus forma Denní studium 3 let July 2017 Indie Vadodara

Odborné vzdělávání nebo odborného vzdělávání a přípravy (OVP), také nazýván jako Kariérní a technické vzdělávání (CTE), připravuje studenty pro úlohy, které jsou založeny v manuálních nebo praktických činností, v nichž se student účastní a učí. To je někdy označován jako technického vzdělávání, jako student přímo vyvíjí odborné znalosti v určité skupině technik nebo technologie. Obecně platí, že povolání a kariéry jsou používány zaměnitelně. [+]

. Odborné vzdělávání nebo odborného vzdělávání a přípravy (OVP), také nazýván jako Kariérní a technické vzdělávání (CTE), připravuje studenty pro úlohy, které jsou založeny v manuálních nebo praktických činností, v nichž se student účastní a učí. To je někdy označován jako technického vzdělávání, jako student přímo vyvíjí odborné znalosti v určité skupině technik nebo technologie. Obecně platí, že povolání a kariéry jsou používány zaměnitelně. Odborné vzdělávání by mohlo být kvalifikováno jako výuku procedurální znalosti. To může kontrastují s deklarativní znalosti, jak je používán v oblasti vzdělávání v obvykle širší vědní obor, který by mohl soustředit na teorii a abstraktní koncepční znalostí, charakteristiky terciárního vzdělávání. All India Rady pro technické výchovy (AICTE), apex orgán pro vytváření a udržování norem technického vzdělávání v zemi je orámován Národní odborného vzdělávání rámec kvalifikací (NVEQF) pro zdravotnických školách. Je důležité, aby odborné vzdělávací soustava kvalifikací je na svém místě, které umožňuje křížové mobilitu norem a jejich absorpci v průmyslu s určitou dovedností získaných v průběhu stanovené lhůtě, nebo jejich hladkou integraci do vyššího vzdělání, které jim umožnilo získat formální vzdělání a vyšší zručnost takže oni vykonávají vyšší úrovně pracovních míst v průmyslu. Dnes je éra digitálních informací. Studenti jsou stále podporovány fakulty se dostat do kontaktu s aktuálními proudy předmětů ve formě semináře / prezentace / video / lektorů odborných setkání atd S tímto aspirace na mysli, Parul University zavedla fakulta odborného vzdělávání na podporu interdisciplinárních studií v oblasti odborného vzdělávání se specializací z následujícího důvodu oběma diplomových a bakalářských studijních programů. Cíle Podpora kvality v technické výchovy. Plánování a koordinace vývoj v oblasti technických výchovně vzdělávací soustavy Legalizovat a udržovat norem a standardů. Vidění "Chcete-li být na světové úrovni institut v přední technologické a sociálně-ekonomický rozvoj země zlepšením globální konkurenceschopnosti technické pracovní síly a zajistí vysoce kvalitní technické vzdělání všem vrstvám společnosti." Mise Zlepšení vazeb mezi vyšších středních škol, které nabízejí odborné vzdělávání Ustanovení, která umožňují studentům zvolit i akademické a odborné předměty jako jejich povinných předmětů. Zvýšit šance na samostatné výdělečné činnosti v době nouze. Vyučované předměty jsou založeny na zručnosti a praktických zkušeností. Přizpůsobení kurzy podle místních potřeb a podmínek pro zlepšení mobility a zaměstnatelnosti studentů. Didaktika Jedinečnost tohoto odborného programu na univerzitě Parul bude jeho učení metodiky. Výuka bude studentem centric s cílem na celostní rozvoj studentů. Každý subjekt, každá třída, každá činnost a každá cvičení budou směřovat k dosažení výsledků učení, které budou nakonec přispějí k atributům absolventa. Je dokázáno, že 20% výuky probíhá jednání, 30% tím, že vidí až 50% dělat věci podle sebe. Z tohoto důvodu bude kladen větší důraz na zkušenostní učení. Pod fakulty odborného vzdělávání, byly semináře byly organizovány pravidelně kde několik zdravotničtí odborníci a praktičtí chirurgů / kliničtí pracovníci se podíleli na společné platformě diskutovat současnou potřebu a budoucí směry vzdělávání dovednost-založené na zdravotnických / zdravotnictví. Takové druhy činností jsou také pod potrubí v oblastech specializace jako je provoz divadla pomoci, radiologie, oftalmologie, zdravotnické záchranné služby, technologie dialýzu a dalších, v nichž odborníci a studenti se spojují na společné platformě. SPECIALIZACE Krevní banky Technology záchranné služby Zdravotní laborant technika Lékařských záznamů a zdravotní informace provoz kina Anestezie a intenzivní péče Kardiologie endoskopie Neurologie radiografie dialyzovaných pacientů Optometrie Seminář Semináře dávají studentům možnost získat znalosti a vhled od odborníků v oboru a možnost komunikovat s odborníky na otevřené platformě. Takové události pomoci studentům překlenout znalosti, učit se, co se děje po celém světě. Důležitost odborné přípravy založené učení v oblasti nelékařské zdravotnické a zdravotní péče Pod fakulty odborného vzdělávání, byly semináře byly organizovány pravidelně kde několik zdravotničtí odborníci a praktičtí chirurgů / kliničtí pracovníci se podíleli na společné platformě diskutovat současnou potřebu a budoucí směry vzdělávání dovednost-založené na zdravotnických / zdravotnictví. Takové druhy činností jsou také pod potrubí v oblastech specializace jako je provoz divadla pomoci, klinika, Oční, zdravotnické záchranné služby, technologie dialýzu a dalších, v nichž odborníci a studenti se spojují na společné platformě. polní návštěvy Návštěvy v terénu poskytnout studentům možnost otevřít násilím z prostředí učeben a učit se z reálných životních situacích a praktických zkušeností sdílených lidí ze společnosti. Studenti se učí mimo učebnice tabule o změně orientace své znalosti na scénářích, které jsou vystaveny. Kromě toho také poznat fungování jakékoliv organizace / společnosti na úrovni trávu root. Divine Pathology Laboratory Fakulta odborného vzdělávání organizovaný studijní návštěvu v komerčním zdravotnické laboratoře, kde studenti navštívili různá oddělení a pochopil fungování rutinní zkušebních metod, protokolů a obtíže na day-to-day základ. Několik demonstrací byly také byly prováděny odborným personálem a majitelem Dr. Kaushik Patel D. studentům obohacující je na reálném životě, na poli scénáře a postupy, které dávají expozici, která obohacený jejich vzdělávací zkušenost zaměstnání. NEMOCNICE "Neocenitelnou sen Parul Trust našel jeho plnění s vytvořením" Parul Sevashram nemocnice "v roce 2012 poskytnout integrovaný zdravotnického zařízení & služby všem vrstvám společnosti a transformovat naši mnohem hodnotě vizi" Zdraví pro všechny "do reality. "jako součást odborného kurikula, Fakulta odborného vzdělávání zahrnuje bohatou tréninkový plán pro studenty Udělen odborného vzdělávání (B.Voc) ve svých specializovaných odděleních jako je provoz divadla pomoci, klinika, Oční, zdravotnické záchranné služby, dialýza technologie a jiní, v němž každý týden studenti stráví aspoň 6 hodin výcviku v nemocnici pod praktikujících lékařů / lékaři a naučit se všechny teoretické znalosti praxí. čímž je orientace směrem k pracovní kultuře a dozvědět se pracovní etiku, v jakém budou součástí v budoucnu. Fakulta odborného vzdělávání věří v praxi založené učení pro studenty společně sblížení s vizí MHRD a AICTE pod NSQF. Ústav také poskytuje vodítko různých diagnostických nástrojů používaných v nemocnicích a podrobné informace ohledně nástrojů používaných v nemocnicích. [-]